Wie kijken er ook dit nieuwe seizoen? Kijk trouwens alleen de audities omdat ik dat altijd wel grappig vind verder de liveshows niet echt tot heel af en toe..
Ja .... de audities kijk ik altijd. Mijn man vindt het vreselijk...maar gelukkig is hij lekker naar voetbaltraining.
Heb het vorige seizoen een poging gedaan en ergerde me kapot aan Jamai en Martijn Krabbé. Ben er snel mee gestopt...
Ik vond de jury bij die drukke meid best gemeen.. stel dat ze echt ADHD heeft dat is goed mogelijk maar ze mocht ook vertrekken omdat ze zo druk was of zo.. vond ik best hard
Ik kijk het ook. Vorig seizoen na de audities afgehaakt, vond er toen niet veel meer aan. Ik vond ze niet gemeen, alleen eerlijk. Ook als ze ADHD heeft, was haar auditie nog steeds niet goed. Te veel bezig met andere dingen tijdens het zingen. En haar reactie dat ze niet door was vond ik echt heel overdreven.
Ik heb ool een stuk gekeken , maar het was net als vorig jaar van dramatisch niveau vergeleken bij The Voice. Ze hadden het programma nooit weer een comeback moeten laten maken. Dan had iedereen zich die mooie seizoenen herinnert met Jim en Jamai, Raffaella, Boris en Nikki. Nu is het een slap aftreksel daarvan. Is misschien ook omdat je nu veel meer vergelijkingsmateriaal hebt. Overigens vind ik bijv. The Voice UK ook veel leuker als The Voice of Holland.
volgensmij was daar wel wat meer in het spel dan adhd. zowel zei en haar vriend vond ik veel trekjes vertonen van drugsgebruik.
Had t echt over voor de auditie toen Eva zei dat ze het herkende adhd.. maar daarna ging het inderdaad nog vreemder.. volgens mij heb je wel gelijk
Jaa ik kijk altijd alleen de audities, maar wat irriteer ik me aan die Martijn krabbe! Hij laat nu wel even een hele andere kant van hem zien als dat tie altijd is, jaren geleden deden de mensen opvangen nadat ze waren afgetrapt door de jury en nu zit hij de mensen zelf af te katten. Sorry ik ben op dit moment alleen thuis en moest even ergens klagen over hem haha 😁
Heb gekeken. Tenenkrommend. Die jury vind ik ook zo amateuristisch. Maar ik zal blijven kijken, met dank aan puberdochter