Kleren baby bij verlaten ziekenhuis?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nathalie2012, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Of zou de voetenzak van de Mutsy 4rider ook in de Maxi cosi passen...
    hmm Misschien toch maar eerst dat proberen..

2. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat past echt niet. Tenminste niet degene die ik denk die je bedoeld. Die hoor bij de buggy opzet.

4. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je al een lodger wrapper hebt zou ik zeker niet ook nog een voetenzak kopen. Je kan beter losse fleece dekentjes kopen. Die kun je altijd eroverheen doen of evt. weghalen.
    Ik heb een oktober kindje en ben de hele winter doorgekomen zonder voetenzak. Laat staan die 2 maandjes tot aan de lente.

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Een wrapper is echt niet handig in een autostoeltje vid ik persoonlijk, verder wel een geniaal ding (vooral in de wandelwagenbak een uitkomst). Een voetenzak kan, bij de Kruitvat hebben ze van Bambino ook vaak wikkeldekens cvoor in het autostoeltje en die beviel hier erg goed (en kostte niets).

6. ukkievanmama

23 nov 2012
    8
    0
    0
    skipakje is echt niet gemakkelijk voor zo'n pas geboren beebje. Heb zelf een zoontje die geboren is in januari. Een maxi-cosi zak is nog altijd het makkelijkste. Een mutsje voor je kleintje is ook een must. Heb je een maxi-cosi die een zonnescherm hebt. kan je die erover doen. Dat houdt de kou een beetje weg van je kleintje. Een zonnescherm is niet alleen voor de zon maar houdt ook een beetje de wind uit de beurt van het gezichtje. Zelf ben ik nu ook uitgerekend in maart. Wij nemen een broekje, truitje, hompertje, mutsje, sokjes en een jasje mee. In de maxi-cosi is zit een trampelzak. Dit moet voldoende zijn, te veel is ook niet goed.

Deel Deze Pagina