Hallo allen, De kop zegt het al Ik heb geen idee groot of zwaar onze kleine meid is, dus ga uit van het gemiddelde.. Hoeveel pakjes, rompertjes, setjes in maat 50 moet ik dan hebben.. Heb al heel veel 50/56 kleding, maar twijfel nu toch of dit niet veel te groot gaat zijn...
iedereen zegt weer wat anders.. ik weet het niet. ik heb 1 setje maat 50. verder iets van 7 setjes maar 50/56 en 56
Ik zou toch wel zeker 6 setjes maat 50 halen! Rompers maastjes 56 is niet zo erg, maar de kleertjes wil je toch wel een beetje leuk hebben op de foto's
Ik was overigens zelf niet in staat om naar de winkel te gaat de eerste 6 weken, en heb iemand wat bij laten halen, maar helaas niet mijn smaak Ik had echt heel veel spijt dat ik maar 3 setjes maat 50 had. Ze heeft er echt wel 2 maanden in gezeten
Ik had 2 setjes maat 50, en 6 setjes maat 50/56. manlief had nog 1 setje 50 bij gehaald en dat was voldoende. Hij was 3170 gram.
Nul... In het geval van mijn zoon en zo'n beetje alle kinderen (en inmiddels volwassenen) aan mijn moeders kant van de familie. Ik had voor de zekerheid wel een paar pakjes gehaald. Je wilt toch graag dat het eerste pakje gewoon goed past. Maar die drie setjes liggen dus ongedragen op zolder, voor de volgende. (Die er vast ook niet inpast ) en dan geef ik ze door. Ik zou dus ook eens bij je moeder navragen hoe groot jij en (als je die hebt) je broers en zussen waren. Eventueel ook vragen naar haar broers en zussen en de kinderen daarvan.
Onze dochter was bijna 8 pond en 54 cm bij haar geboorte. Ze heeft ongeveer 2 weken maatje 50 aangehad, maat 50/56 was echt nog te groot. Ik had zelf 2 setjes gekocht maar dat was uiteraard te weinig, ze had de kleertjes overdag en 's nachts aan en je kunt dan dus niet 's avonds beide setjes wassen. Mijn moeder heeft er nog 2 setjes bij gehaald. Ik zou zeggen minimaal 4, liever 6.
Mijn dochter van 51 cm en3420 gr bij geboort, past na bijna 5 weken nogaltind maat 50. Maar eerlijk? Heb3 setjes maat 50, veel mt 56. Vooral de mouwen zijn te lang, maar die sla ik gewoon om. Zou niet te moeilijk doen, gewoon 2-3 mt 50, verder mt 50/56 en/of 56
maat 50 hebben ze bij mij hooguit 2 weken aangehad. ze waren tassen de 7 en 8 pond. ik vond het echt al gauw iel worden. en aangezien er met 3 kids elke dag wel gewassen wordt, lag t ook gauw weer schoon in de kast. ik vind het zonde als ze het dan maar 1 keer dragen. broekjes mt 50 konden ze wel wat langer aan. ik had 3 stelletjes 50. was genoeg
Ik had 3 setjes maat 44 en een stuk of 7 setjes maat 50. Heb het echt allemaal nodig gehad de eerste vijf weken en had er niets te veel aan. Ik wist dat ik geen al te groot kind zou krijgen maar superklein was hij ook niet met z'n 5,5 pond. Zou zeker wel wat in maat 50 in huis halen want 50/56 is echt nog wel heel ruim voor een pasgeboren ukkie. Ik had ook twee pakjes uit een stuk met voetjes van zeeman. Waren crèmekleurig zonder gekke plaatjes en die waren 2,50 ofzo. Kostte me heel weinig en heb er veel plezier van gehad. Handig om in huis te hebben en past het onverhoopt toch niet dan is er ook geen man overboord.
Mijn zoontje heeft maar een paar dagen in maat 50 gepast. Ik had gelukkig ook maar twee pakjes in die maat. Bij een groter pakje heb ik de mouwtjes en pijpjes omgeslagen. Als je de reacties leest verschilt het bij iedereen. Je kunt zo laten bijhalen of zelf bestellen op internet. Daar ben ik toen ook maar van uitgegaan, maar was dus niet nodig.
Mira heeft ruim 2 maanden in 50 gezeten. Dus ik had er een hele hoop van. 56 kon ook wel, maar dan moest je de mouwtjes en broekspijpjes omslaan.. Dan vond ik 50 toch mooier. Dit keer dus weer een hoop ingeslagen.
Ik heb 3x maat 50, 2x 50/56 en 4x 56. Mocht het te weinig zijn, is het zo gekocht. Vind het een beetje zonde van het geld om nog veel meer te halen op dit moment. Wij verwachten een klein dikkerdje . Omdat het niet heel lang wordt geschat verwacht ik dat maatje 50 wel past...
Ik had ook 1 setje in 50, 3 in 50/56 en echt veel in 56. Nu is mijn kleine man 3 en half week en is d maat 50/56 hem echt nog te groot. Ik moest dus mensen naar de winkel sturen om 50 kleertjes te gaan halen gelukkig kenden deze mensen mijn smaak.. maar anders zit je mooi... Mijn kleine ventje was/is dan ook klein.. hij was ongeveer 47 cm en 2755 gram.. en ze vallen natuurlijk de eerste paar dagen ook nog af dus toen woog hij nog maar 2500 gram. Hij heeft nu nog 50 aan
ik zou op t laatst ook even vragen aan de vk of gyn hoe zwaar ze de baby schatten....dat scheelt ook denk ik. schatten ze een 8 ponder zou ik niet te veel kopen. is het een 6 ponder dan mag je best een pakje of 6 hebben...
Ik zou zeker 3 a 4 setjes halen. Ons mannetje was 55 cm en 8,5 pond.. groter dan geschat, maar hij heeft zeker 2 a 3 weken nog kleertjes maatje 50 aan gehad, gecombineerd met 56 af en toe. Maatje 56 is hem nu nog soms ruim, maar 50 inmiddels te klein.
ik heb met de oudste 2 weken wel maat 50/56 aangehad, als het al 2 weken is, mijn jongste was erg grote baby en heeft eigelijk wat 56 aangehad maar snel al 62