Ja en je hebt ook gratisaftehalen.nl Pff vind het echt heel zielig voor dat mannetje.. Helaas hebben we het ook niet breed en gaan de kleren van grote broer naar kleine broer.. Succes ermee!
Ik zou het eens moeten nakijken, maar ik denk wel dat ik wat heb. Je (ze) mag ze hebben, enkel de verzendkosten zijn dan voor haar. Laat maar iets weten, eventueel per pb.
lieve mensen!! met hulp van 2 personen hebben we veel kleertje gekregen. en hebben en we denk ik wel genoeg! tis zo liefs allemaal mijn vriendin is helemaal ontdaan van alle lieve reacties. omdat ze zelf geen kleertjes meer nodig is. wilde ze dat ik jullie door verwees naar een kleding bank bij jullie zelf in de buurt zodat jullie met de kleding die jullie toch weg wilde doen iemand anders in nood kan helpen
@ Amfy, lief van je om je vrienden zo te willen helpen. Goed gedaan. En ook de mensen die kleding hadden in die maat is natuurlijk super. Helaas kon ik niet mee helpen. succes verder!
fijn dat het opgelost is... echt lief van je! heb zelf veel kleding over maar heb 2 dochters dus dat had niet gekund....