wat vind je leuk?? ik heb nog de volgende spellen te koop: nintendogs, dalmatier en friends animal crossing, wild world rollercoaster park..
Ik heb nog de volgende spellen: - Nintendogs Dalmations and friends. - Ratatouillie: Food Frenzy - Yoshi Island - Mario 64 Als je interesse hebt, stuur dan even een PB
ik heb een kaartje waar ik gratis spelletjes van het internet mee afhaal hoef ik geen te kopen en heb steeds een 100 tal spelletjes met me mee
ja mijn man heeft mijn ds ook weggebracht en daar komt ook zo'n kaartje in met heel veel games... moet ie wel worden omgebouwd ofzoiets dus ik ben nog aan het wachten totdat hij klaar is
weet niet welke ds je hebt? bij de nieuwste moet er eerst een software op gezet worden.... omdat die ervoor beveiligd zijn gemaakt...
nee hoeft niet hoor, je meoet wel een andere versie kaart kopen want de oude r4 kaartjes passen niet. heb de dslite en de dsiXL
nou die man zegt van wel en is er nu een software aan het opzetten en daarna alle spellen en een kaartje krijg ik er ook bij... hopelijk heb ik hem vandaag of morgen terug...
mijn man is IT'r en die zegt dat er enkel een software op het kaartje gezet moet worden... maar goed, mss weet die ander het toch beter succes iig
ohja dat zal die beste man dan wel bedoelen... ik belde hem gister namelijk en hij zei dat hij er nog een software op moest zetten en dan was het klaar... dus ik bel hem vanmiddag nog wel eens... die ander weet het niet beter hoor... IK snap er gewoon niets van
Het beste kun je een AceKard 2i kopen (www.consolepro.nl - wel eerst registreren/inloggen). Als je de software en spelletjes erbij wilt hebben dan kan ik je wel verder helpen. Heb nog wel een paar gigabyte aan spelletjes. Wat betreft die software update. Nintendo heeft de nieuwste DSi beveiligd tegen dit soort zaken. Als je een "oud" kaartje erin stopt en de DS update dan blokkeert de hele boel. Helaas voor Nintendo is hier al een oplossing voor gevonden en werkt o.a. de Acekard 2i gewoon op de nieuwste DSi. Het enige dat nog niet gekraakt is zijn de DSi opties in de spelletjes. Voor de R4 gebruikers onder ons: die kaartjes worden al jaren niet meer ondersteund. Dus de software heeft geen vernieuwingen/verbeteringen meer en veel nieuwe spelletjes zullen hier ook niet meer op werken. Even ter info....