Ruim 17 weken en nog niet aangekomen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lucienne1975, 23 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello, ik ben inmiddels ruim 17 weken zwanger en ben eigenlijk nog niet aangekomen. Ik ben niet extreem misselijk geweest maar eet wel iets minder dan normaal. Heb erg trek in vette hartige dingen en hou mezelf er ook niet in tegen maar toch komt er nog niks aan. Bij mijn vorige zwangerschap was ik rond deze tijd wel al een paar kilo zwaarder. Ik heb verder veel rust aangezien ik niet te veel mag doen vanwege bloedverlies. Ben benieuwd of dat normaal is.
    Groetjes

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    toen ik zwanger was kwam ik pas aan na de 20 weken
    bij de laatste was ik met 18wk nog niks aangekomen en ineens bij 21 weken 2 kilo ;)
    ach wat er niet aan komt hoeft er ook niet af

3. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Ik ben nu 36 weken zwanger en ook nog niks aangekomen. Ik zit zelfs ruim een kilo onder mijn startgewicht.
    Ook ik eet goed, veel en ook vette dingen.

Vorige week zat ik nog op mijn startgewicht en nu doe ik de laatste week helemaal niks (bedrust ivm lichte groeiachterstand), en ik ben ik zelfs in deze week een kilo afgevallen.

Ach, wat er niet aankomt hoeft er ook niet meer af ;);)

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Ik ben ook zeker de eerste 20 weken niet aangekomen. Was juist een aantal kilo's afgevallen zonder misselijkheid. Ik maakte mij ook zorgen, maar de verloskundige vond het geen probleem. Zolang je kindje maar goed groeit!

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ik was ook nog niets aangekomen tot 22 weken.
    nu met 36 weken ben ik 6 kg aangekomen.
    Hier vind de VK het ook helemaal geen probleem.
    mn kindje is niet echt groot maar niet schrikbarend.

6. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    Ik had dat ook. Ik ben ook niet misselijk of niks geweest, alleen niet zo'n geweldige eetlust gehad.
    Ik ben tot nu toe 4 kg bij gekomen, en dat is eigenlijk pas vanaf een week of 19 dat ik wat bij kom.

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik kwam pas 'aan' na 22 weken.
    ben ook niet misselijk geweest of iets, at normaal en gewoon gezond.

8. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.210
    1.269
    113
    Centrum België
    Hier ook status quo tot ongeveer 20 weken. Daarna 1 kg per week... Ben op + 23 geëindigd :)

9. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm niks aan de hand dus. Vind het gewoon opvallend dat het zo anders loopt als bij mijn eerste zwangerschap. Maar ja, alles verloopt nu anders :)

10. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde: bij mijn eerste kwam ik al snel aan en de hele zw bleven ze komen. Nu heb ik weinig trek en ik ben pas in mijn vakantie nog geen 2 kilo aangekomen (magnums, cornetto's, BBQ, chips elke avond, waar komen ze toch vandaan?).

11. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

je mag wel wat van mij lenen :D

12. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Afgelopen maandag zat ik voor het eerst 2 ons boven mijn oorspronkelijk gewicht en ik ben nu 29 weken zwanger. Zolang het goed gaat met de beeb is er niets aan de hand hoor.

13. claire1978

claire1978 Actief lid

5 jan 2010
    438
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh.... lijkt me heerlijk zeg!!!!!

Ik ben nu 27 weken zwanger en 11 kilo aangekomen...
    Maar voel me prima en de baby doet het ook goed.
    Straks hopen dat de borstvoeding goed gaat en dan gaat het er snel weer af... anders ook wel.

Maar ik zou zeggen: doe gewoon wat je nu ook doet en geniet van je zwangerschap (en gewicht;))

Groetjes Claire

14. lucienne1975

22 apr 2010
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel supergrappig al die verschillende zwangerschappen. Succes allemaal en bedankt voor jullie reacties.

Deel Deze Pagina