Mijn dochtertje van bijna 2 ligt doordeweeks altijd tussen 19.00 & 19.30u te bedje. Nu heb ik een vriendin, haar zoontje is net zo oud en die ligt er dikkels om 21.00 nog niet in.. Hoelaat liggen jullie kinders in bed?
Op de dagen dat ik vrij ben liggen ze er rond 20 uur in, als we vroeg op moeten liggen ze rond 7 uur/kwart over 7. Nu moet ik zeggen dat ik 2 jongens heb die rustig tot 9 uur uitslapen als we vrij zijn.
Hier tussen 19.00 19.30 Een enkele keer 20.00 uur maar straks bijv op vakantie op de dampig zou het maarzo kunnen dat ze om 21.00 of 21.30 naar bed gaan
Mijn dochter (2) ligt er meestal rond 19.15 uur in. Mijn zoontje (10,5 maand) krijgt rond 19.00 uur nog een flesje, dan moet hij nog even een beetje lekker chillen en dan ergens tussen 19.30 en 19.45 uur gaat hij naar bed.
Ik laat t aan mn kinderen "over" Klinkt best wel modern en vrij, maar mijn dochter gaat sinds drie, vier weken vijf ochtenden per week naar de Kindergarten. Dat is best wel intensief voor de dame. s Middags komen we thuis, eet ze haar boterham en zegt ze zelf dat ze naar bed wil. Ik laat haar dan ook slapen tot ze zelf wakker wordt en dat is momenteel smiddags al snel 3 uurtjes slaap. Dit betekent natuurlijk dat ze dan 's avonds niet direct moe is, vaak is het nu 20/20.30 voordat ze in bed ligt. Ik kan haar eigenlijk niet tussendoor wakker maken, aangezien er dan écht geen land met dr te bezeilen is en s avonds eerder in bed geeft ook alleen maar ruzie. Jongste is net 1 jaar, dus die heeft sowieso wat andere "tijden"
tussen 19.00 en 19.30 omdat we op tijd eruit moeten. Jongste gaat vaak later naar bed ivm zijn ritme. Als we niet vroeg op moeten blijven ze wel wat langer op.
Tussen 1830 en 1930 uur. Ik ben c.a. 45 min bezig met omkleden, tanden poetsen, voorlezen en gek doen
Als hij vroeg op moet voor psz of iets anders dan tussen 19:30 en 20:00. Als hij niet vroeg op moet en hij is nog gezellig tussen 20:30 en 21:30. Heel soms als mijn vriendin langskomt met haar zoontje wordt het laaaat... Rond 23:00. Maar dat is dus uitzondering.
Hier verschillend, ligt eraan wanneer ze moe worden. Maar meestal slaapt Isabelle tussen 19:30 en 20:00u. Daarna ga ik dan Milan in bed leggen, die slaapt dan een half uur later dan Isabelle (dus tussen 20:00 en 20:30).
Hier wil ik hem er het liefst om 20.00 in hebben maar omdat hij een erg slechte en vooral korte slaper is zijn er ook periodes dat hij er pas 21.00-22.00 in heb,maar dat is nou niet omdat ik dat zo prettig vind ofzo. Maargoed als het zoontje van jou vriendin van 21.00-9.00 slaapt zeg maar omdat hun dat prettig vinden is dat prima lijkt mij.
Mark ligt hier tussen 18.30 en uiterlijk 19.30 uur op bed, ligt eraan hoe moe hij is Meestal houd hij het niet langer vol dan 19.00 uur dan gaat hij zelf al bij de trap staan om om bed te mogen
Mijn dochtertje en zoontje liggen er vaak rond 20.00-20.30 uur in. Eerder hebben we geprobeerd, maar dan zijn ze rond 6 uur wakker en nu rond 7 uur, dus dat gaat beter.
Mijn oudste gaat tussen 19.00 en 20.00 uur naar bed, afhankelijk van of ze 's middags heeft geslapen en hoe moe ze is. Als ze lekker zit te spelen dan zeg ik echt niet om klokslag 19.00 uur dat ze naar bed moet. Ik wil wel dat ze echt uiterlijk om 20.00 uur in bed ligt. Ze is 's ochtends namelijk altijd op dezelfde tijd wakker, ongeacht hoe laat ze naar bed gaat. Meestal is het zo rond 19.30 dat ze gaat slapen. De jongste gaat nu meestal de nacht in tussen 21.00 en 22.00 maar die is natuurlijk nog heel klein. Die wil ik straks als ze wat ouder is als eerste op bed leggen om 19.00 uur en daarna de oudste erachteraan, zodat ik voor allebei even tijd alleen heb.
twee meiden 1 van 9 en 1 van 4 ze liggen bij elkaar op de kamer, en gaan tegelijk naar bed. 19.45/20.00 gaan ze naar bed, de oudste mag dan nog lezen tot 20.30. Maar in het weekend wordt het altijd wel een uurtje of 22.00, maar dan slapen ze de volgende dag lekker uit. En de meeste vinden het raar dat ik ze alletwee gelijk naar bed doe, maar de jongste heeft weinig slaap nodig, dus als ik die om 19.00 naar bed doe, is ze om 3 uur wakker Dus mijn keuze was, dat ze dan wat later naar bed gaat.