Is er iemand die ervaring heeft met de kinderwagen van Kidsriver? Wij hebben hem besteld maar ben benieuwd naar andere meningen!
Wij hebben een kidsriver daisy terrain. Maar nog niet in gebruik, sorry! Heb 'm al wel helemaal in elkaar gezet. Was even goed opletten hoe en wat, maar als je het eenmaal doorhebt lukt het prima(dus kan best zonder hulp van manlief, hihi!). Kinderwagen rijd soepel en is niet zwaar. Je zet 'm makkelijk aan de kant zonder je een ongeluk te beuren. Voorwielen kun je vastzetten als je bv in het bos gaat wandelen, voor meer grip. Oja en wat helemaal fijn is, de verstelbare duwstang(of hoe noem je dat bij een kinderwagen, hihi). Je kan 'm in laagste, middel en hoogste stand zetten. Ook fijne grip. Luiertas blijft ook netjes hangen zonder dat ie naar beneden glijd. Oja en wil je er een regenhoes bij, die vd Hema past erover heen! Ben heel benieuwd hoe die straks in de praktijk "werkt", kan niet wachten om met kindje en hond de 1e wandeling te gaan maken!
oke thnx alvast voor de tip. Zal hem zeker onthouden. Die van ons zal waarschijnlijk begin augustus binnen komen. Bedankt in ieder geval voor je reactie
Wij hadden een kinderwagen van kidsriver gehad toen ik zwanger was.. 4 weken na de bevalling toch weg gedaan, verschrikkelijke wagen.. Wieltjes blokkeerde vaak waardoor de kinderwagen opeens stopte tijdens het lopen. Niet alleen irritant maar ook gevaarlijk want je verwacht het niet en je blijft die kracht geven om door te duwen. Binnen die 4 weken hadden we ook een lekke band gehad en hij was verschrikkelijk groot als die ingeklapt was. Ik weet trouwens niet meer welk model wij hadden. Maar ik zou hem dus zeker afraden! Je kan beter wat extra betalen voor een goede kinderwagen..