In de shirtjes mt 86 (Noppies 92). De mouwtjes zijn dan wel te lang, maar hij heeft de lengte wel nodig. In de broeken heeft hij nou mt 80. Sommige moeten we dan even een keer omslaan.
Tess draagt nu van onderkleding maat 56/62 en van bovenkleding 62 en heel soms 68 als dat klein uitvalt. Tess is over 2 dagen 8 maanden oud.
Mara is nu ongeveer 5 maanden en draagt meestal maat 68 maar sommige dingen nog 62 maar ze heeft soms ook al 74 aan ligt er echt aan van welk merk / welke winkel de kleding komt.
Onze dochter zit sinds begin april in 68, shirtjes maat 74 passen ook al, broeken maat 74 zijn nog te lang. Ze heeft korte pootjes...
esmee is nu ruim 6 maand : maat 68 ( soms truitjes en jurkjes maat 74 ) maar broekjes soms nog maat 62 , korte beentjes.. met 3 maand 62 soms 68
Mijn oudste ging rond 3 maanden net naar maat 62. De jongste is nu ruim 1 maand en draagt ook al 62. Maar dat is ook een beer van een vent!
Nena draagt nu qua shirtje maat 68, maar sommige zijn echt heel groot, ook draagt ze enkele maat 62 shirtjes... Broekjes enkel maat 62 en qua rokjes kan ze nog maat 56 aan, omdat ze heel tenger is! Ze is lang, dus shirtjes zitten niet allemaal even mooi omdat sommige maat 68 shirts echt mega wijd zijn! Heel zonde! rompers draagt ze 62/68.
Hier maat 62 boven, maat 56 onder. Maar ik doe ze ook 62 aan hoor van broekjes; Jurkjes etc kan ze al in maat 68, maar daar zal ze nog wel ff inpassen gok ik. Ze is 5 maanden
Truitjes maat 62 en broekjes maat 56/62 ligt eraan hoe de broekjes uitvallen.. truitjes maat 56 zijn al veel te klein.. Liam is 1 maand oud.. rompers maat 62/68
Thirza heeft maat 50 nooit gepast eigenlijk, (een weekje aangehad, omdat ik het zo zonde vond dat het anders niet gedragen werd, maar achteraf zei mijn moeder een keer: "dat driekwartbroekje dat ze na de geboorte aanhad...." oops ). Maar goed, met 6 weken naar 62 gegaan en een week of 5 geleden denk ik naar 68. Hier en daar heb ik merkkleertjes tussen de gekregen kleertjes en dan draagt ze echt al 74. Maar ze is dus ook vrij lang, (3 weken geleden 67 cm en volgens mijn broer en schoonzus die haar toen voor het laatst gezien hadden en gisteren weer, was ze alweer een stuk groter. Maar we gaan pas over 4 weken weer naar 't CB).