kleren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door guppekop, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    waar kopen jullie je kleren? Ukkepuk is dr nog niet, maar wel bijna en in sept hebben we een bruiloft. Ben dus hard op zoek naar leuke feestelijke (en betaalbare!) borstvoedingskleding. Gewoon thuis heb ik er geen moeite mee om in mn blote buik te gaan zitten, maar op een bruiloft vind ik dat toch niks:D Hebben jullie nog tips?

2. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Ik ben ook wel benieuwd naar tips. Ik heb al gezocht op internet, maar vind niks dat ik nu echt leuk vind...

3. Vagans

Vagans Niet meer actief

tips zijn hier ook welkom!
    Het enige wat ik heb gezien was of lelijk of niet te betalen!

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Maar ga je op de bruiloft temidden van het feestgeweld zitten voeden dan? Ik ga op openbare plekken altijd ergens achteraf/prive zitten, desnoods in onze auto, en dan maakt het me niet uit of ik in een blote buik zit of niet. Heb nog nooit speciale kleding voor bv gekocht, op beha's na.

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    dat zal van ukkepuk afhangen of ik kamer/hok apart wil. Maar als het gewoon ook in drukte goed drinkt gewoon in de zaal ja. Vaak hebben mensen geeneens door dat je aan het voeden bent is mijn ervaring. En ik ga echt niet midden op het podium voeden hoor:D Vind niet dat het iets is waar ik me voor moet schamen/generen. Maar daarom wil ik er nog wel beetje netjes bij blijven zitten;)

6. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Als ik weg ga heb ik altijd 2 shirtjes aan .. 1 normale en 1 spaghetti topje die doe ik dan omlaag en 't andere shirtje omhoog ...

7. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Hier ook.

Of een laag uitgesneden jurkje/shirtje met een hempje eronder wat ik dan gewoon naar beneden trek.

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik heb inderdaad ook altijd een hemdje aan onder mn kleren. :) Het enige nadeel daarvan is nog dat ik mn shirt uit moet trekken om de bandjes van het hemdje over mn schouders te kunnen doen.

Voedingskleding vind ik heel lelijk en is ontzettend duur. Maar wat ik wel eens heb gezien: speciale hemdjes! Kun je ook makkelijk zelf maken. Gewoon een hemdje wat jij fijn vind zitten, met spaghettibandjes. De bandjes aan de achterkant loshalen (met een tornmesje ofzo), inkorten en als een klein lusje weer aan de voorkant vastnaaien. Dat lusje kun je dan aan het haakje van je bh vastmaken, samen met het 'flapje' van je bh! Dan hoef je je shirt dus niet uit te trekken, gewoon het lusje losmaken en je kunt discreet voeden zonder dat iedereen je blote buik ziet ;)

9. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.104
    29
    48
    Mijn adresje: shop . boobs-n-burps . be :)

Oh, en échte voedingskleding is allesbehalve lelijk (Boob, Glamourmom, Japanese Weekend, Mothers en Vogue...), die van Hema - H&M - ... daarentegen, tja ;)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik vind bv-kleding DUUR!
    Dus doe shirtje met hemdje eronder of haal gewone kleding wat handig werkt. Deze is wel feestelijk:
    Jurk - Casual & kort - bonprix.nl
    En ik weet dat hij wordt gedragen door veel bv-mama's. Maar goed zo'n modelletje werkt prima.

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    ik heb via ikbenmama.nl een aantal leuke topjes gekocht. Volgens mij niet echt feestkleding maar we shirtjes die je met een jurkje of fleurig bloesje kan combineren. Ik heb trouwens nog een aantal voedingstops in de aanbieding, moet er nog even foto's van maken.

12. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Die Belgische webshop is echt een goede tip zeg... Ik vind dit wel een erg leuk jurkje: Olympian dress | Boobs-'n-Burps

Ik heb zelf ook over een paar weken een huwelijk, en zou eigenlijk iets lenen, maar ik begin nu te twijfelen of dit niet handiger is.
    Inderdaad, ik ga daar ook echt niet in het openbaar zitten voeden, maar de jurk die ik zou lenen moet ik helemaal omhoog doen om te voeden. Ik wil gewoon vragen of ik ergens achteraf kan voeden, maar ik vind het wel een fijn idee dat als er iemand binnenwandelt, ik niet half in mijn nakie zit.
    Dus zo'n jurk is toch wel praktisch denk ik.

13. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik denk dat ik voor zo'n borstvoedingstopje ga met iets laags uitgesneden of met knopen erover heen!

14. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik doe als ik weg ga altijd iets aan met eronder een spagetti bandjes truitje aan dan zien ze in ieder geval geen blote buik.

Misschien een mooie tuniek hoeft dan niet een speciaal bv kleding te zijn misschien bij mis etam (is altijd wat wijder etc is mijn ervaring)
    Ik heb vaak gewoon een leuk ding erop mooi tuniek met een riem kleed leuk af en als ik voed doe ik gewoon de riem af

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik koop in gewone winkels mn kleding en let erop of het bv vriendelijk is (kan ik het omlaag trekken). Bij Sissyboy heb je leuke jurkjes die je naar beneden kunt trekken. En King Louie is ook van flexibel materiaal.

Deel Deze Pagina