kleren

Discussion in 'De lounge' started by Gazy, Oct 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

En dan is mn vraag.... hoeveel....
    Hoeveel kleren hebben jullie... hoeveel kleren hebben jullie kinderen?
    Het valt me namelijk op dat ik nu 1 keer in de week alle was er door heen was... 2 wasmanden vol heb van ons drietjes... maar nog de kasten volhangen.
    En ik echt net kleren heb gekocht voor dochterlief en mezelf want ooh we waren het nodig. Maar ik heb echt vorge week maandag de was gedraaid en heb nog mn kast vol.....

Hoeveel kleren hebben jullie?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

VEEL......

Veel te veel

En dat terwijl ik nooit winkel, want daar heb ik een hekel aan, best knap eigenlijk :p

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Drie broeken, acht shirtjes en vier dikkere truien, en genoeg ondergoed en sokken voor twee weken.

Kindje is er nog niet, dus daar kan ik nog geen representatieve uitspraak over doen :p

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Ik durf het van beide niet te noemen, Beer heeft VEEL te veel, en ik VEEL te weinig.....:)

5. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Véel te veel, en meer dan de helft wordt niet gedragen.

6. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    veel te veel. koop vanalles wat ik leuk vind en uiteindelijk hangen er dingen al maanden ongedragen in de kast. heb nog een blazer van 3 jaar geleden die ik zo mooi vind maar nooit draag , waarom geen idee.
    dochter heeft ook veeeel, maar heeft maar 3 broekjes die ze echt goed past.en ik denk 10 die nog niet passen. raar figuurtje denk ik :p

7. gemma87

gemma87 Actief lid

Mar 14, 2011
    371
    2
    18
    Veel allemaal in huis eigenlijk. .
    Als ik een week niet was ligt dr nog genoeg voor zeker een week in de kast.
    Allee manlief en ik hebben beide al 2 kleding kasten en beide een ladekast vol.
    De kids hebben ook beide een fikse klerenkast vol...

8. allwoman

allwoman VIP lid

Jan 29, 2008
    5,589
    0
    0
    bezig bijtje
    Niet zo veel..en de kinderen hebben meer dan mij!

9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Weinig moet echt wel wassen maar hey je kan toch maar 1 ding tegelijk aan

10. TmvD

TmvD Bekend lid

Jan 10, 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik 4 broeken, 1 rokje met legging, 5 shirts en 3 truien en 3 shirts lange mouw zodat ik in de winter ook mijn shirts met korte mouw kan dragen.
    Mijn man heeft 3 broeken, 3 pakken(werk), 5 overhemden en redelijk vat shirts en truien.
    D heeft 4 goede broeken en 3 oude, genoeg shirts en truien.
    T heeft 8 broeken,6 shirts korte mouw en 7 truien/shirts lange mouw.

Ik moet dus echt wel vaker dan 1x per week wassen anders redden we het niet. Manlief wel maar de rest niet.

11. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Misschien dat je beter had kunnen schrijven 'show je kledingkast' :D

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Veel. Maar ik vind het niet leuk om een paar maanden hetzelfde te dragen; en waar ik al helemaal niet goed tegen kan is een social event, waarbij je je 'normale' kloffie aan moet. Want ja, dan koop ik mijn supermooie kloffie voor 180 euro in de winkel, ga naar de bruiloft en denk: o jee, bij de volgende bruiloft kan ik dit niet aan, dan krijg je rare foto's. Dus dan kan ik het niet aan. Vervolgens denk ik: ja hee, ik heb er wel veel geld voor neergelegd, dus ik trek het wel aan, en dan trek ik het op een normale doordeweekse dag aan... En uiteindelijk sluipt het er in en heb ik niks exclusiefs meer.

Dan moet ik weer wat nieuws kopen ;)

13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Pfff hier ook veel te veel.
    Voor manlief en mezelf 2 grote schuifdeurkasten vol. 1 met winterkleding, 1 met zomerkleding. Ben echt shopverslaafd.

De kids hebben waarschijnlijk nog meer, die hebben elk ook een grote 3 deurs kast vol.... schaamrood

14. Ballie

Ballie Niet meer actief

Ikzelf weinig, ook nooit veel gehad. Mijn vriend aan de andere kant heeft ongelooflijk veel kleding!!!

15. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

Feb 11, 2013
    973
    0
    0
    mijn man is bij ons echt de underdog.
    hij vind winkelen vreselijk. als het voor hemzelf gaat.
    dat doen we dus ook hooguit 1 x in de zoveel jaar als het hoognodig is.

mijn man heeft 4 lange broeken, (waarvan vind ik 2 goede) (van die 2 wil hij eigenlijk 1 niet aan dat is een skinny model en vin dhij niet lekker zitten)

daaarbij draagt hij alleen tshirts met korte mouw zomers en zwinters, want het voelt vervelend als er wat op zn armen zit........mannen zucht.
    daar heeft ie overigens een hele stapel van. die nodig op 1 na aan vervanging toe is, vind ik dan hahaha dus volgend jaar zullen we hem eens lekker in de watten leggen hihi.

ikzelf heb op het moment ook weinig.
    ik had een bomvolle inloopkast.
    3 jurken 4 tunieken 2 colbairtjes 8 broeken 4 rokjes enne wel 30 truitjes shirtjes e.d
    en dan nog 3 dikke vesten en alles wat ik niet meer draag wat ervoor zorgt dat de kast uitpuilt.

dochter heeft 4 goede broeken totaal 9 broeken
    3 rokjes
    3 jurken
    6 shirtjes

zoon 4 goede broeken totaal 12
    20 tshirts
    12 longsleeves
    8 vesten

klinkt wel ernstig zo........
    moet zeggen dat er veel spul bij zit van mn moeder die haalt dat dan in de opruiming. zit veel tussen wat niet echt mijn smaak is

en voro mezelf heb ik op dit moment 2 positiebroeken die nog passen en 1 rokje. en een trainingsbroeki
    heb gewoon mn eigen shirts en truien aan vooral longsleeves

ga straks na de bevalling afvallen en als ik op mn streefgewicht zit lekker shoppen!!!!

16. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Veel te veel haha. Pas kasten opgeruimd en nog liggen ze ramvol. Kleine man kan elke dag ander setje aan, die heeft ook al teveel. Maar het is ook zo leuk die babykleertjes en kan ze niet laten liggen dan. Voor mezelf koop ik op t moment niks. Eerst kg kwijt.

17. Koon

Koon Niet meer actief

Ik ga niet tellen, maar wij zouden best 3 a 4 weken zonder te wassen (behalve ondergoed) kunnen. Wel moet ik dan kleding aan die ik niet super leuk meer vind en bewaar om in te klussen, tuinieren, bos te spelen met de kleine etc.
    En mijn zoontje zou joggingbroeken moeten dragen overdag haha.

18. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kids hebben genoeg. 10 stuks shirts per kind gemiddeld. Broeken 5 stuks en C heeft 2 broeken 2 jurkjes en een driekwart en 3 rokjes nog.
    Ik heb 3 knappe broeken en ik moet vd week even kijken wat ik nog van vorig jaar winter heb, niet zo veel vrees ik. Ik koop in de uitverkoop wel wat.

19. Linda86

Linda86 VIP lid

De kinderen en ik hebben veel (te veel) en mijnen heeft vrij weinig (hij heeft wel een paar pakken en veel overhemden voor z'n werk, dus hij heeft eigenlijk alleen in het weekend / de vakantie gewone kleren aan). Als ik niks voor mijn man zou kopen, zou hij denk ik helemaal een lege kast hebben.

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

May 13, 2010
    11,413
    2,718
    113
    ik moet wel elke week wassen anders gaan we het niet redden....
    dus dat zal dan niet heel veel zijn.

Share This Page