kleren

Discussie in 'De lounge' gestart door Gazy, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Veel te veel.....
    Ik denk dat als ik 2 of 3 weken niet zou wassen, we nog genoeg zouden hebben...

2. Gazy

Gazy Niet meer actief

Wat me vooral verbaasd is dat sommigen gewoon kunnen noemen wat ze hebben. Dat kan ik niet. Tot de drie fantastische merkspijkerbroeken van m'n dochter en de vier spijkerbroeken die ik heb, omdat ik zo n rokjes mens ben, zou ik echt echt niet weten......... we hebben heel veel kleding weg gegooid en nog ligt de kast vol........

Hoe doen jullie dat, verander je dat? Of maakt het je eigenlijk niet uit?

3. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook veel te veel. Ik heb 1 kast voor de zomer/lente en 1 kast voor de herfst/winter. Man heeft ook ontzettend veel en de kids vind ik wel meevallen. Maar dat komt ook omdat ze in de groei zitten en ze nu net van maat zijn veranderd.;)

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Voor de winter heb ik;
    5 broeken (waarvan 1 nieuw :D )
    3 truien (waarvan 2 nieuw! :D )
    3 t-shirts lange mouwen (die nodig aan vervanging toe zijn)

EN.. gister van mijn lieve vriend een nieuwe winterjas gekregen! Woohoo!

Ik voel me super verwend! :D

5. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Wij hebben allemaal veel. Maar ik ruim wel regelmatig de kasten op en breng veel naar de kledingbak.

Ik koop eigenlijk wel elke week nieuwe kleding. Voor iedereen in het gezin.

Vorige week zijn we verhuisd en ik geloof wel dat sommigen schrokken van de hoeveelheid zakken kleding die over moesten :) Beetje verslaafd denk ik. Maar ja, het kan en het is een hobby.

6. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mijn dochter heeft wel heel veel. Maar heb vrijwel alles gehad en denk dat ze zeker 1/3 nooit gaat passen. (dochter is heel smal) Maar die spullen liggen ook niet in de kast.
    Man heeft werkkleding dus genoeg privekleding
    Ik zelf heb net genoeg kleding. Ik draag de kleding ook echt tot het totaal versleten is

7. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik bewaar veel te veel..heb dan dure jurkjes in de kast hangen van 6 jaar geleden die ik eigenlijk niet draag maar ze zijn te duur om ze zo weg te gooien. En rokjes/broeken die ik eigenlijk niet meer pas vanwege mn buikje overgehouden van mn zwangerschap..dan denk ik wie weet pas ik er ooit weer in maar ik weet eig ook wel dat dat nooit meer gaat gebeuren. Dus als ik een grove schatting maak heb ik 10/12 rokjes, 10 broeken(+5 korte), 12 jurkjes, 10 truitjes, 20/30 shirtjes zoiets denk ik 3 pyama's, 7bh's in verschillende maten, 14 slipjes.. maar moet echt leren dingen weg te gooien!!

8. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Een kast vol + een kledingrek vol voor mezelf.
    Dochtertje heeft ook een kast vol.
    De enige die niet zoveel heeft is mijn man:p

9. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Gewoon niet veel kopen :p. En als je het vervangt, dan het oude kledingstuk meteen weggooien.

Ik heb ook wel wat extra dingen; zoals een rokje, 2/3 jurkjes, een raar overgooi ding, wat (veel te oude) onderbroeken, 2/3 korte broeken en nog wat zooi. Maar ik tel nu alleen de dingen die ik aandoe in de winter.

10. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    Wij hebben niet zo veel.
    Wij hebben een 3 deurs kast, daar zit de kleding in van vl, 2 kids (zijn hier wel maar 1/3 van de tijd) en mij en ook nog alle beddengoed :)

11. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ik heb niet zoveel, in ieder geval niet veel wat past op dit moment.. En wil pas gaan shoppen als ik weer op mijn streefgewicht ben, en dat duurt nog wel even :p Dus loop ik nog in mijn zwangerschapsbroeken omdat mijn eigen broeken niet passen.. Ernstig wel haha

12. Metire

Metire Niet meer actief

Veel! Maar ik draag een groot deel niet, veel is nu te groot.. (dus ben ik nu een nieuwe garderobe in mn nieuwe maat aan het verzamelen) binnenkort maar weer eens mijn kast uitmesten :)

Deel Deze Pagina