ligt aan welke je hebt denk ik! wij hebben e chocco polly en heir zit ze al in vanaf denk ik een maand of 3, maar deze stoel kan dan ook helemaal plat! nu zit ze gewoon rechtop omdat ze zelf kan zitten.... betreft het een houten kinderstoel dan zou ik beetje afwachten tot ze zelfstandig kunnen zitten
Hier vanaf 5 maanden zat hij erin, maar idd wat Anniek ook al aangaf ligt het eraan wat voor stoel je hebt. Wij hebben ook de chicco polly en daarvan kan je de rugleuning plat/schuin zetten waardoor ze niet helemaal recht zit. Nu zit hij wel gewoon recht en bij mijn ouders in een houten meegroeistoel, maar dit lukte pas toen hij zelfstandig kon zitten.
hier ook een Chicco, net als bij anniek. Hij zit er al lang en breed in, prachtig vindt ie het, lekker naar buiten kijken. Niet te lang, maar makkelijk voor het groente of fruithapje!
Hier de Tripp Trapp, maar ook alleen even met het eten, omdat hij de wipstoel bijna uitwipt, al staat hij niet o wipstand Liefs Emma Daan, 25 maart 2007
Ik denk dat ik toch maar die kinderstoel van de kruidvat ga kopen, zal wel een goede zijn zo te horen. Heeft iemand van jullie hem ook?
Ga je hem dan ook gelijk gebruiken voor je kleine? Amy is nu bijna 7 maanden en ik wil het toch met een kinderstoel gaan proberen, want in de wipstoel lukt het niet echt met eten geven.
ik heb het nog niet in elkaar gezet en ga het ook nog niet gebruiken. Vanaf wanner mogen ze eigenlijk in een kinderstoel?