@vivian Alvast een fijne vakantie en een prettige vlucht. Komt vast goed Waar ga je eigenlijk na toe??
lilletwonder23 hier gaat redelijk heb 3dagen de kids alleen meoten doen dus nek speelt goed op,vandaag komt mannetje weer thuis en gister te horen gekregen dat begin juni alles afgehandelt is met advocaat en tegenpartij wel 700euro zelf betalen aan advocaat kosten maar heb geen zin meer om weer half jaar te gaan liggen vechten of rechtbank te gaan.dus ben wel blij dat bijna klaar is. vivian fijne vakantie
heey meis. ja las het op fb goed boos doen aan de telefoon werkt toch. nee snap ik dat nu eindelijk de knop wordt door gehakt,
Das ook niet zover van mij af! Ik woon dus in Nuland.. Ik ben 29 en mijn zoontje bijna 3, zoals jullie ook in mijn onderschrift kunnen lezen.
Wel superrrrrrrrrr GEFELICITEERD!!! Hoever ben je?? Nou meiden ik ben terug uit het overheerlijke Barcelona 28 graden ben lekker bruin in dit piep weer! Bah bah. Gaat het hier nog goed komen met het weer??
@frommeltje Van harte gefeliciteerd. Hoe voel je je?? @viviaan Lekker zeg. Ja hoop het wel dat het weer binnenkort beter gaat worden. Dus duimen maar.
Gefeliciteerd!! Ben stiekem wel een beetje jaloers. Maar het is je van harte gegund. Oh Vivian, ook weer terug in ons kikkerlandje. Fijn dat het bevallen is én dat het weer goed was.
Ik ben nog helemaal niet ver hoor.. 4 weken en 2 dagen ofzo.. Ik voel me nog prima! Vorige zwangerschap begon het kotsen met 7 weken... dus ik heb nog ff haha!
Haha komt goed! Maar ik had het van week 7 tot 16 ofzo... elke avond om 21:30.... was ook na 5 minuten over! Dus mocht nog niet klagen!
Frommeltje toch hartstikke leuk en 4 weken is al 4 weken ! Ik hoop voor je dat je nu misselijkheid vrij bent !!