Super leuk hoor frommeltje! Verder geen klachten of zo? Hebben jullie gisteren nog iets gedaan? Wij zijn er lekker even op uit getrokken en zijn naar een braderie enz geweest. Kids hebben zich lekker kunnen uitleven op het springkussen en er was nog een optreden dus helemaal leuk. Het was dan ook super weer en nu regent het weer! Maar er komt mooi weer aan voorspellen ze, dus let's hope so! Als mijn man op tijd terug is van zijn werk vanmidda gaan wij nog gaatjes laten schieten bij de kleine van 4. Ik ben benieuwd! Meiden fijne dag!
jullie hebben gister een leuke dag gehad ben erg benieuwt hoe jullie kleine het vindt om gaatjes te laten schieten. spam maar een foto als je wilt.
@hier zo met de auto naar de garage. deze auto heb ik net 4 a 3 weken zit weer een berg vocht in de lamp. en me remmen piepen als een gek dus weer terug. gelukkig een jaar lang garantie en verders ramen zemen. en dan niets doen denk.iemand zin om op de koffie te komen ?
Zit op de camping in ommen dus helaas haha maandag papieren tekenen en dan s afgehandelt met tegn partij jippie
@wenneke Geniet er maar lekker van van jullie kleine vakantie. Jullie boffen wel met dit mooie weer @viviaanbraak En zijn de gaatjes gelukt bij je dochtertje?? @littlewonder 23 Wat een geluk dat jullie een jaar garantie hebben. Wel balen dat de auto al zo snel na aankoop na de garage moet. Maar ja gelukkig is het maar een kleinig heidje @hier Dit is weer mij werkweekend. Dus vooral druk met werken haha. Vanmiddag nog een straatfeest gehad. Dus nu even lekker met de beentjes omhoog en straks maar weer op tijd na bed.
ik had ook liever me andere auto gehouden maar die was helaas naar 3 weken dat ik hem had door een lijnbus totaal los gereden dus ik moest wel een nieuwe zoeken in dat bedrag. maar goed een jaar lang garantie kan ook alles worden gemaakt alleen even op en neer rijden, verders is het een top auto. wat gezellig een straat feest iets speciaals gedaan of gewoon een hapje en drankje?
Oef dat lijkt me schrikken. Hopelijk hebben jullie toen zelf niks gemankeerd. Tijdens het straatfeest hebben we gebarbecued en lekker met z'n allen wat gedronken. De buurtvereniging bestond dit jaar ook nog eens 30 jaar,dus ook de oud buurt bewoners waren daarom dit jaar uitgenodigt.
@ Agnes: Als je blij bent met je auto is het helemaal goed! Gaatjes zjn gelukt! Ze heeft nu hele leuke lieveheersbeestjes in der oren. Ze schoten beide gaatjes te gelijk! Maar goed ook want het was huilen ik denk dat als ze om en om hadden gedaan ze maar 1 oorbel had haha. Ze is er wel heel blij mee vanmorgen rende ze meteen naar de juf om ze te laten zien. @ Wenneke: Fijn nieuws! Vanavond hebben wij een 4d- echo ben benieuwd hoe onze kleine eruit ziet! Half zeven moeten wij daar zijn Leuk hoor dat gefriemel op beeld en straks op dvd! Doen jullie mee met de actie vanavond om, om half 9 online te zijn? Ik wil er zijn dus ik hoop dat ik op tijd terug ben!
Aaahh wat schattig dat ze er zo blij mee is. Veel plezier vanavond is zo mooi om te zien. Ben wel van plan om vanaaf om 20:30 hier te zijn. Maar ja je weet maar nooit haha.
GEWELDIG! Wat een lekker kindje! Je kan nu al zien mondje van papa neusje van mama haha! Te leuk! Maar ook weer bij deze berekeningen dat ik een week verder zwanger ben.. Dat was bij de 20 weken echo ook al zo. Nou we zien het wel. Maar het was geweldig om te zien wat mooi! @ Agnes en @ Littlewonder : Ik was er ook niet. Wij waren net terug toen even langs ons mam en pap om de echo's te laten zien en de dvd en eerlijk gezegd het ook helemaal vergeten!
Ja dat weet ik ook nog wel van toen ik er een had met 26 weken... zag precies het koppie! Bijzonder he!
Ja was super! @ Frommeltje: Ja was heel bijzonder! Meiden ik zie op de 1 of andere manier zo op tegen de bavalling.. Ik vroeg mij af of één van jullie dat ook heeft gehad? Ik ben twee keer eerder bevallen en fijn was het niet maar het waren ook geen horror bevallingen.. Maar ik maak me zo druk om de pijn op de één of andere manier herkennen jullie dit?
ik zag er ook tegen op eerst maar toen de dag van de bevalling was had ik echt nu gaat het gebeuren. had het erger verwacht,maar was zo gepiept.alleen de weeën storm vond ik niet zo prettig.