Oh zo herkenbaar haha. Kon/kan me maar niet voorstellen hoe z'n mensje daar beneden uit moest/moet komen. Stiekem was ik zelfs opgelucht dat het bij mij een geplande kz werd. En ben ook nog steeds stiekem wel blij dat ik geen weeen heb gehad
Hoi hoi. Hier is het vooral druk. Veel werken en dan ook nog alvast verjaardag voorbereiden voor volgende week. Zoontje wordt dan dreumesje En hoe is het met jou???
heey dames hoe gaat het met jullie? @agnes jullie dotje wordt al bijna 1 jaar jeeeeh @viv hoe gaat het met jou meis? en in je zwangerschap? @hier morgen me kleine meid naar de psz ben nerveus niet normaal.
En hoe is het vanochtend gegaan?? Lijkt me ook behoorlijk spannend. Hopelijk heb je vannacht nog wel een beetje geslapen.
jaa was super gegaan ze heeft even gehuild toen ik weg ging. zelf ook een traantje gelaten om de hoek van het gebouw. ze heeft lief met de andere kinderen gespeeld,netjes haar fruit gedeeld. broodje gebakken.gezongen,zelfs de juf geholpen met de afwas. ben trots op der,had een foto gemaakt toen ze er heen ging. zo lief met zo rugzakje op de rug
mooie foto zag m o[p facebook hahaha, hier rustig aan man gaat zondag weer tot zaterdag naar malta voor ze werk dus de kids zijn weer voor mij ,me nek gaat ene dag beter als de andere
hihi,echt zo foto tas waar ga je met dat meisje heen dinsdag mag ze weer ben benieuwt of het dit keer zonder huilen is naar malta zozo doe je wel rustig aan meis!denk wel een beetje aan je zelf.
Waar woonde jij nou ook alweer? Ik heb jou op facebook, en zag dat wij 1 gemeenschappelijke vriend hadden...
Hallo meiden, Hoe is het hier? Ik ben zelf druk geweest met het kamertje. Bijna alles is af, en de koop gekte is nu echt toegeslagen bij mij. Dit is leuk en dat is leuk.... Vanavond maar weer even de stad in ! Ik wil eigelijk wat foto's spammen weet iemand hoe ik dit kan doen?
berghem,ben deze week niet hier geweest had de puf echt nietmaandag op dinsdag buikgriep gekregen jaja net nu mannetje weg is en nu zitt te wachten tot ie thuis komt kan elk moment zijn. wij hebben echt K*t buren ,eerst koemn we terug vakantie met hemelvaart hebbenz e hun stoep anderhalve cm hoger gelegd als de onze ligt dus nu loopt water naar ons dus kan onze stoep eruit .en toen straks wou me garage uit ivm vieze laarzen vd kids kon ik deur niet open krijgen wat denk je hebben ze hun container voor onze garage gezet ,dus spreek hem erop aan zit me gewoon voor de gek te houden ben echt zooo boos .(is jong stel en ook gedrag van kind van 12) denk da mannetje maar hek ertusssen moet maken ofzo. ben t helemaal zat had al niet zo naar me zin in de buurt maar ja. vivian leuk leuk babyshoppen hahaha ben ik al uit helaas.geniet ervan ik ga weer mannetje komt zo thuis dus effe van mekaar genieten na een week.