sinds ons mannetje zijn stem heeft uitgevonden is het de hele dag brabbelen en kletsen, super gezellig en heel leuk natuurlijk. maar nu heeft hij zich bedact dat het ook leuk is om in bed lekker door te gaan met kletsen. vinden wij niet erg maar het duurt nu zeker een kwartier tot een half uur voordat hij slaapt. hebben meer baby's dit en hoelang duurt het dan voordat die slapen?
haha heel herkenbaar, mijn zoon doet dat ook. Hij ligt soms overdag wel een uur te kletsen in bed. Ook 's avonds kletst hij voor het slapen gaan, maar dan maar 10 minuutjes ofzo. En hij heeft de gewoonte om rond 06.00 uur wakker te worden en dan ligt hij ook uitgebreid te kletsen, soms wel 45 minuten om vervolgens te gaan huilen om een fles. Het zal zijn manier zijn om te dag te verwerken denk ik.
grappig, mijn beebje doet dat ook al, hoorde haar vanmorgen ook nog ruim een kwartier kletsen.. daarna gaat ze dan gewoon slapen, en volgens mij heeft ze het prima naar haar zin
Ik vind het heel schattig en het is vooral leuk om wakker te worden met gebrabbel ipv een huiltje. Fijn dat jullie het herkennen
Hier ook even kletsen voordat ze in slaap valt en 's morgens worden we ook met haar geklets wakker Veel beter dan wakker worden met een huilende baby toch?
ik vind t heerlijk klinken en heel vaak valt ze toch ook weer in slaap dus ik laat haar altijd lekker liggen en pas als ze begint te piepen zeg maar een beetje jammeren dan is ze er klaar mee en heeft ze honger hihi dan haal ik haar eruit
Hier ook zo'n mannetje. Klets echt de hele dag aan een stuk door en dus ook in bed. Ipv huilend wakker worden is het steeds vaker kletsend. Zo schattig. Kletsen voordat hij gaat slapen verschilt. Soms maar 5 minuten, maar kan ook goed 45 minuten zijn.
zo leuk om te lezen dat veel kindjes dat doen. het is hun manier denk ik de dag te verwerken en lekker wakker te worden.
Het is echt heel leuk en grappig om te horen, maar niet om 2 uur 's nachts Daar heeft die van mij een handje van. Erg leuk, maar mama wil ook wel even kunnen slapen.
J had het ook heel erg en nog haha. Vaak gaat hij ineens zingen rond uurtje of 3 snachts of roept hij ineens mama. Leuk om te horen hoor haha maar mag wat later van mij Eerste keer dat hij mama zo hard riep schrok ik me rot.
Mijn dochtertje is dan wel een stuk ouder, maar die ligt 's avonds voor ze gaat slapen nog weleens een uur te kletsen. Het is dan net of ze de hele dag doorneemt. En vaak wordt ik ook wakker van haar geklets. Zo schattig en heerlijk om mee wakker te worden!