Hi allemaal, Ik ben nieuw hier. Weet sinds een halfjaar dat ik PCOS heb. Ik ovuleer niet uit mezelf. Gelukkig werkt de letrozol heel goed voor een eisprong maar nu na 5 rondes nog steeds niet zwanger. Ik zit hierdoor in een enorme dip. De arts zegt dat ik uiteindelijk 12 rondes de letrozol mag gebruiken en dat ze daarna pas verder kijken. Wie is er ook pas na 6 maanden of langer gebruik zwanger geworden? Ik hoor alleen maar verhalen dat het al snel raak is zodra de medicatie aanslaat. Bang dat er bij ons misschien wel meer aan de hand is..
Ik raakte zwanger met gonal. Clomid deed zn werk wel maar zwanger raakte ik er niet van. Pas ronde 11 succes.
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen 'Geef het nog wat langer de kans. Het komt vast goed!', maar die woorden heb ik zelf ook maar al te vaak gehoord. Om uiteindelijk tot de conclusie te komen dat mijn gevoel al die tijd juist was. Dat was geen pessimisme. Dat was gewoon instinct. Dus: Mocht je het gevoel hebben dat er meer aan de hand is, probeer daar dan wat mee te doen. Is er ook al eens naar je partner en zijn vruchtbaarheid gekeken? Zo niet, dan kan hij misschien via zijn huisarts een zaadonderzoek laten uitvoeren? Hij kan net zo goed een vruchtbaarheidsprobleem hebben.