haha hoef je niet te verbloemen hoor, geloof dat de meesten daar wel last van hebben. hoe vaak ik nu wel niet hoor hey dat had je al verteld. huh ow.... hahahaha
dankje, nou ik zal vanmiddag nog een seenpoging wagen. Ga nu ff shoppen, bij de hema was veel 70% ook de babyprul dus ga ff snuffelen
Evon gewoon weer reageren hoor, het lijkt een vast groepje, maar er is ruimte voor nog meer... Hoe meer zielen hoe meer vreugd, echt waar.
Ik reageer altijd per pagina. Dus dat mag ook hoor Evon. Ze zijn veel berichtjes gewend van dezelfde persoon. Dus kom gezellig bij de aprilmama's.
Bedankt voor jullie reacties, lief Ik kom dan binnenkort maar weer eens buurten bij jullie, gezellig!
Ik ben een augustus Mama maarre is niet bij te houden af en toe lees ik 3 bladzijdes door om te kijken waar ze het over hebben maar continue blijven volgens is onmogelijk! Maar wel heel gezellig hoor
Ik vind het ook te snel gaan bij de mei-mama's ,, Ik houd de juli 2006 mama's oook nog bij af en toe laat ik een berichtje achter maar verder niet
ik reageer ook niet altijd op iedereen bij de mei mama`s . maar ik kan altijd mijn verhaal kwijt en al reageerd er maar 1 terug is het al leuk.
Is er een levende discussie bezig vraag dan gewoon om een samenvatting, dat scheelt je een hoop lees werk, want het is vaak veel blablabla, zoals we dat in april lekker samenvatten.