kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik had de vorige iui nergen last van. Deze maand heb ik voor het eerst vanaf het moment van mijn eisprong tot nu ongesteldheidsbuikpijn.

2. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ok, thanx ladies. Ben natuurlijk superonzeker en denk bij alles dat het niet goed is. Maar bij de een is het natuurlijk weer helemaal anders dan bij de ander. Pfff, dat wachten ook altijd. Vriendlief zei nog: zou het niet fijn zijn als je direct een testje kon doen. Ja dat zou een hoop frustratie schelen! :p

Molly, nog maar heel even, spannend hoor! Succes en duim duim duim!

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik heb er niet echt meer vertrouwen in. Een soort van zelfbescherming denk ik, na al zo veel teleurstelling.

Denk dat als ik een positieve test heb, ik er gelijk meer wil doen om zeker te weten dat het zo is.

4. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Moekie: ja idd de dag zelf testen zou een hoop stress schelen. Hihi

Molly: ik begrijp wat je bedoelt. Als ik positief test kan ik het denk ik ook niet geliven en er meer willen doen.

Hoe is het verder met de dames? Hier rustig aan. Lekker paar dagen vrij.

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ik herken je gevoel Molly, ik vind het moeilijk. Maar de artsen zouden ons toch geen iui laten doen als zij daar geen vertrouwen in hadden. Dus maar positief blijven.

Afgelopen twee weken erg druk gehad, gisteravond daardoor om half 9 in slaap gevallen en vanmiddag nog 3 uur geslapen. Heb het weekend niets, behalve wat strijkwas, heerlijk vooruitzicht!

Vandaag wat steekjes in de onderbuik, verder niets. Is ook iedere keer weer anders. Er zit toch echt niets anders op dan gewoon weer afwachten hè? Pfffff.

6. Knuffie85

Een heerlijk weekend of niet m676? Ja ik heb die steekjes in mijn buik ook. En idd we kunnen niets anders dan afwachten helaas. Maar we hebben dag 4 er weer bijna opzitten. Ik moet zeggen dat het wachten me tot nu toe wel goed afgaat. Maar we moeten nog ff.

7. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hiero ook steekjes in de buik. Geen idee of het normaal is.
    Verder moe en wat misselijk, maar dat komt dor de utro bollen ( weet ik van vorige cyclus zonder iui met bollen.)
    En dat wachten, nu gaat het nog wel, maar ik denk dat ik eind volgende week toch kapot ga van de zenuwen.

Molly weet jij al wat meer? Heb je misschien al wat eerder getest?

Tanja, wat voelde jij de keer dat je zwanger was? Was dat anders dan andere keren?

M6, voor jou dezelfde vraag, wat voelde je toen je zwanger was? Voelde het anders?
    En gelukkig ben je lekker druk, dat maakt het wachten wel wat makkelijker.

Hiero ook een heerlijk rustig weekend met alleen wat huis klusjes, heerlijk!

8. Knuffie85

Moekie: toen ik zwanger was wist ik in de tweede wachtweek eigenlijk al dat ik zwanger was. Ik was sochtends erg misselijk, had pijnlijke borsten en kon absoluut niet meer tegen de geurtjes op mijn werk (werk met dementerende bejaarden), als ik in bed ging liggen ging mijn buik als een gek tekeer en ik had vaak honger. De tweede iui wist ik zeker dat ik niet zwanger was. Ik voelde niets.
    Nu weet ik het niet en wacht ik nog ff rustig af. Ik heb nu wel steeds een honger gevoel, steekjes in onderbuik bij lies en sochtends misselijk. Maja dan denk ik ik wil dit graag dus mijn hersens houden mij lekker voor de gek. We kunnen helaas niets anders doen dan afwachten.

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Ik voelde niet zoveel. We waren een weekendje weg omdat we hadden besloten om voorlopig niet verder te gaan na deze laatste iui die ik kon doen. Misschien dat ik er dus ook niet zo op heb gelet.
    Ik ben nu wel heel moe, ondanks dat ik veel geslapen heb, hormonen?

Dus inderdaad, er zit niets anders op dan afwachten... Iedere maand een weekendje weg om aan andere dingen te denken zit er niet in..

Wat een mooi weer hadden we voor onze rustige weekendjes hè? Heerlijk gehaakt met een kop thee in de zon in de tuin ;) twee bloemetjes gehaakt intussen. Heb het wel 10x aan m'n vriend laten zien om applaus te oogsten haha

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @moekie: nee, ik weet nog niks hoor. Aan eerder testen doe ik niet, soms wel moeilijk om me in te houden. Ik denk dat ik zaterdag pas ga testen als ik dan nog niet ongi ben.

11. Moekie

Moekie Niet meer actief

Thanx meiden. Ja, iedere strohalm is er een ;)

Tanja, jij hebt natuurlijk geen hormonen gebruikt, toch?
    Hier doen de (.)(.) ook wel wat pijn, maar dat komt of van de pregnyl of van de progesteron. Dubbel plezier dus!
    Succes met wachten :)

M6, ja wat een heerlijk weekend. Lekker de deur open, wasje buiten hangen. Genieten! Mag komend weekend ook wel weer :)
    En hiero ook moe, maar ja, progesteronbollen :(
    Jij ook succes met wachten, maar met haken hou je jezelf goed bezig lees ik :)

Molly, goed van je! Gewoon niet te vroeg testen. Hou je het nog vol?
    Duim duim duim!

12. Knuffie85

Molly: ik ga echt voor je duimen.

Moekie: nee ik gebruik geen hormonen. Was nietnodig. Als ik na 6 pogingen niet zwanger was gingen ze kijken of het eventueel wel nodig is.

13. Knuffie85

Molly: hoe gaat het? Kun je het nog volhouden? Spannend hoor.

En de andere dames hoe is het met jullie. De tweede wachtweek weer in. Het gaat voor mijn gevoel wel vlug deze keer. Maar dat kan aan mij liggen. Gisteren toen ik naar het toilet ging een klein rose streepje op wc papier, misschien een teken ik weet het niet want heb het daarna niet meer gezien. Wel steeds van die steekjes aan mijn rechterkant onderbuik. En wat ik nu ook weer heel vreemd vind dat was na mijn 1ste iui ook, dat mijn oudste hondje Tygo steeds bij mij wil zijn. Ga ik naar de keuken loopt ie mee, zit ik op de bank komt ie bij me zitten, loop ik naar boven moet ie ook mee. Hij is super bang voor de stofzuiger maar als ik nu ga stofzuigen moet ie bij me zijn. Misschien voelt ie wat al weet ik niet of dat kan.

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Ja Molly, hoe is het? Spannend hoor!

Tanja, hmm een veegje roze zou wel een teken kunnen zijn, wie weet! ;)
    En ik heb wel vaker gehoord dat huisdieren het eerder door hebben dan de baasjes en dat ze dan aanhankelijker worden,dus ook weer een teken misschien :).
    Spannend meid!

Hiero geen idee of het raak is. Voel vanalles, maar dat kan ook door de bollen/ hormonen komen. Gisteren wat maagzuur, beetje misselijk, veel honger en last van mijn buik ( steekjes/ krampjes). Maar dat had ik vorige cyclus ook. Maar ja, we zullen het zien. De killing 2e week is begonnen, mezelf maar goed bezig houden!

Succes meiden!

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    net ongi geworden:x

16. Knuffie85

Molly: ow nee wat erg. Niet waar we op gehoopt hadden. Pff echt balen dit. Sterkte meid.

Moekie: ja we weten het idd pas als we getest hebben. Al die sumptomen moeilijk hoor.

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Bah Molly! Wat een rotdagen voor je!

Ik heb alweer een beetje ongi-gevoel. Toch blijft dat beetje hoop er, dat maakt de teleurstelling ook wer extra groot hè?

Moekie en Tanja, klinkt spannend! Nog een dag of 7 voor jullie testen toch? Als ik het goed onthouden heb willen jullie volgende week woensdag gaan testen? Ik ook rond die dag. Mss een dag eerder.

18. Knuffie85

M676: het zou een goed gevoel kunnen zijn. Maar je weet het nooit. We blijven altijd hoop houden en dan is de teleurstelling idd extra groot.
    Wij gaan dinsdag testen als ik niet ongesteld ben geworden. Ik moet daarna 2 dagen werken vroege diensten en mijn vriend heeft late dus die zie ik dan bijna niet. Anders moet ik wachten tot vrijdag of het weekend.

19. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hete dames,

Ik probeer wel alles te lezen schrijf alleen wat minder.
    Molly balen meid!.
    De rest spannende wachtweken .
    Ik ook de 2e wachtweek als het niet raak is mogen we starten met iui in eigen cyclus ,lees veel over pregnyl is dit aan te raden? Ga dit nog overleggen met de arts .
    Hopelijk zijn we op de drempel zwanger maar hoop niet teveel dat geeft een grotere teleurstelling .

Groetjes

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    ik vind pregnyl heel fijn omdat je dan zeker weet ongeveer wanneer en in ieder geval dat je ei springt. Ik hoef niet in de weer met ovulatietesten.

Maar in je eigen cyclus is wel fijn omdat je dan die hormonen niet binnen krijgt. Ik heb er niet veel last van, maar je hebt mensen die dat wel erg hebben

Deel Deze Pagina