Hey Molly, wat balen zeg meid! Sterkte deze dagen en hopelijk ben je snel uit dit dipje en op naar de volgende ronde. M6, is dat ongi gevoel bij jou altijd een teken dat het niet gelukt is? Ik test over een week, dan zou de pregnyl uit het systeem moeten zijn. Jij? Wish, we zijn zeker het meiden . Fijn dat ze met iui gaan beginnen. Pregnyl is volgens mij wel erg prettig, want je weet precies binnen 36 uur dat je eitje gaat springen. Dus meer zekerheid en meer kans om op te het zaad op de juiste plek te krijgen. Succes! Tanja, hoop zo dat het raak is voor je! Hoe is het met de andere meiden? Dayna, Channie, emma, linnepinna, Mart hoe is het bij jullie?
Wish, pregnyl is idd 1x spuiten om ei te laten springen rond moment vd iui, wel fijn dus en omdat het maar 1x is, weinig last van hormonen. Hoop uiteraard dat dit overbodige info is voor je! Moekie, ja dat gevoel is wel een voorteken . Maar toch hoop houden Knap dat je nog een week kunt wachten met testen En Tanja, wij testen op dezelfde dag dan! Ben ook benieuwd hoe het met de anderen is!
Sorry, meiden. Heb even niks van me eigen laten horen Heb het een beetje druk gehad. Kom vanaf vandaag weer elke dag even kijken en reageren Molly, balen meis dat je ongesteld bent geworden!! Ik gun het je zo!!! Voor alle meiden op het wachtbankje, wat spannend! Wachten jullie netjes tot jullie NOD met testen? Hier op dag 14 bijna 15 Nog geen ei te vinden. Borsten doen al 2 dagen pijn en ook veel afscheiding. Maar ovu blijft licht. Ben nu al bijna 2 weekjes aan het lijnen, hoop daarmee ook mijn cyclus weer korter te krijgen.
Molly: balen zeg!! Moekie: wat is het spannend bij jou!! Ik ben weer in NL. Het is hier koud en regenachtig Ik had niks mee op vakantie (behalve wat inlegkruisjes) en werd totaal onverwachts ongesteld op dag 22. Eitje dus gewoon gemist. Zo zonde! Nu maar gelijk na menstruatie begonnen met vrijen en had ook gelijk na menstruatie vruchtbaar slijm. Ik heb geen ovutesten meer in huis, dus deze ronde is een verrassing. Maar ik ga nu wel voor een seks-planning zorgen. Wil hem niet weer missen. Heb net ook even het ziekenhuis gebeld of een laparo van invloed kan zijn op je cyclus. Assistente had geen idee en de arts belt volgende week terug.
Mart, idd koud hier! Fijne vakantie gehad? Ben benieuwd wat ze zeggen over de invloed op de cyclus! Ik ben vandaag weer ongesteld geworden; dag 24! (Vorige maand dag 25). Ik had altijd 28 of 29 dagen. Is veranderd na bbz. Dayna, succes met lijnen! Nooit makkelijk vind ik.
M6: het was echt super!! Ik had zelfs maar 21 dagen. Misschien dat dit soort heftige dingen toch invloed heeft. Maar liever een korte dan lange cyclus Dayna: ben gelijk begonnen dit keer
bij mij hadden ze juist gezegd dat de lapro kon zorgen voor een langere cyclus. Die had ik uiteindelijk gelukkig niet.
Pff, m6, balen zeg, en dat is ook wel weer vroeg! Denk dat die bollen ook echt wel wat voor jou zouden kunnen zijn, misschien toch nog eens aankaarten? Lekker drankje doen dit weekend en heerlijke "slechte" hapjes. Mart, gewoon non stop klussen Sexytime alom Kun je je ei niet missen! Geniet er van! Dayna, lekkere vakantie gehad? Helaas geen made in .. voor jou dus Had gehoopt dat je met een postitest terug zou komen . Maar maak het maar gezellig en lekker op zoek naar je ei Na mijn fertiloscopie had ik ook een iets langere cyclus, maar ook eindelijk een keer een normale lf van 15 Hiero alles prima, wacht nog rustig af. De bollen doen hun werk en ik test donderdag. ( Tenzij ik echt eerder aan mezelf voel/ merk dat het misschien wel goed zit! ) Fijn weekend meiden, ondanks het prutweer!
Dayna: welkom terug Mart: wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad. Wel balen dat je ongesteld bent geworden. Fijne klustijden M676: nee wat balen meis. Had het zo voor je gehoopt. Hopelijk kun je een beetje van het weekend genieten. Moekie: spannend he. Vind ikinieder geval wel hier. Denk je al iets te voelen? Hier nog steeds alles. Ben alleen erg moe. Net gewerkt maar had er moeite mee om het volte houden. Nu thuis heerlijk op de bank, maar heb moeite om mijn ogen open te houden. Verder voel ik me regelmatig best misselijk. Hopelijk zijn het tekens maar ik wacht nog ff rustig af. Gelukkig druk weekend voor de boeg. Zaterdag feest en zondag werken.
Thx meiden, doet goed als er iemand met je meevoelt! Goede tip moekie, heb al wijn uitgezocht. Gyn gaf al aan dat het verstandig is om over ivf na te gaan denken. Ik had er deze maand al niet zoveel vertrouwen in, maar toch ben ik weer even verdrietig. Morgen is dat wel weer weg. Hoe heten die bollen? Ik wil ze idd nog eens noemen, maar klinkt mss gek als ik zeg 'van die bollen, die die meiden van zwangerschapspagina ook hebben, je weet wel'
Hihi, ja als je mutsenbollen zegt weten ze vast ook genoeg Het heet Utrogestan en het zijn bolletjes met progesteron. Ik moet 3x per dag 2 bollen vaginaal inbrengen ( dosering verschilt per persoon/ gyn). Is wat gedoe, en voor de sexytime doet het ook niet veel goeds, maar bij mij helpt het wel het vroeg bloedverlies tegen te gaan. En daar gaan we voor! En inderdaad, morgen kun je er vast weer helemaal tegenaan! Zien jullie IVF zitten? Of liever niet?
Thx. Ga t voorstellen! Ik weet nog niet met de ivf. Heb altijd gezegd van niet, maar nu weet ik het niet meer. We gaan wel voor een gesprek. We praten er thuis al wel over. M'n vriend laatmij uiteindelijk kiezen omdat het lichamelijk zwaar schijnt te zijn? Wat vinden jullie van ivf eigenlijk?
M676: lijkt me wel moeilijk als je er nu over na gaat denken. Tis toch weer net een stap verder en zwaarder lijkt het me ook. Als ik er voor zou komen staan denk ik dat we het wel zouden proberen, wij willen echt alles geprobeerd hebben. Maar dat is ieder voor zich. Wel moeilijk hoor, maar bedenk wel dat welke keuze die jullie maken dan ook. Zolang jullie er beide achter staan , dan is dat ook de goede keuze. Heel veel sterkte meid en een digitale knuffel van mij.
M6; Ja, heb er nu niet zo heel veel moeite mee moet ik zeggen. Weekenden zijn wel lastig als je feestjes hebt Mart; Haha, nou dan kun je hem niet missen deze ronde Moekie; Ik werd pas op 16dpo ongesteld. 4 dagen later als normaal. Echt heel vaag. Utrogestan: Ik krijg pas de utro wanneer ik een positieve zwangerschapstest in handen heb. Vind eigenlijk best vaag dat ze in Nederland nu pas het onderzoek naar utro doen/afronden. Heb als een van de laatste vrouwen meegedaan aan het onderzoek of het echt helpt om door de eerste 12weken heen te komen. Oke, ik heb dan waarschijnlijk de placebo gekregen. Maar in België en Duitsland zijn ze daar allang over uit. En je gebruikt het toch ook om een langere LF te krijgen. Tanja28; wat spannend!!! Had het er op de whatsapp nog over met me vriendinnen (allemaal van ZP leren kennen) dat je eigenlijk steeds een stapje verder gaat. Je wil het zo graag en daarvoor zei je altijd ik ga nooit de MMM in, zit je nu in de MMM.. Ik ga nooit geen IVF doen en als dat nog het enige is wat je wens in vervulling kan brengen ga je ook dat doen. Oke, niet iedereen maar veel wel.
Goedemorgen! Thx voor de reacties. Ik zit met m'n hoofd al steeds dichter bij de stap naar ivf. Ik voel me alsof ik faal dat ik dat nodig heb. Maar het heeft geen zin om zo te denken; het wordt er niet anders van. En als ik dat gevoel even aan de kant zet, wil ik wel alles geprobeerd hebben, zoals ik ook van jullie al las. Schijnt wel lichamelijk zwaar te zijn en pijnlijk. Aj, niet zo fijn! Na zoveel iui's en ons leven intussen al 7 jr in het teken van kinderwens wil ik het ook wel afsluiten. Als ivf de beste kans biedt op positief afsluiten, tja dan wil ik dat wel. Veel klusplezier Mart en dayna, (schijnt ook weer goed te zijn voor de lijn haha) Voor de bijna-teste-dames, succes met de laatste paar wachtdagen!
Bah bah wat een naar weer! Dayna: ideale dag om onder de wol te blijven! Have fun! Moekie: wanneer ga je testen?
M676: ja de beslissing blijft toch moeilijk denk ik. Maar wat je ook doet bedenk dat het jullie beslissing is en niet die van een ander. Mart: echt vies weer ja. Bah. Hier nog 2 dagen wachten te gaan dan testen. Heb steeds kleine steekjes rechtsonder in me buik en sinds gisteren ook steken in mijn borsten aj wa doet da zeer. Hopelijk zijn het goede tekenen.
Hier denk ik dat we wel voor ivf zouden gaan als dat onze wens in vervulling kan laten gaan. Ben nu al zoveel grenzen over, iui, mezelf spuiten, regelmatig met de benen wijd bij een dokter etc. En als het ons echt zelf niet lukt, dan grijp ik dat beetje kunstmatige wel aan om ons te laten helpen. Maar iedereen staat daar natuurlijk weer anders in en ieder maakt zijn eigen afwegingen in dit traject. En m6, na zoveel tijd is een goede afsluiter natuurlijk wel gewenst! Mart, ik test donderdag. ( Tenzij ik eerder "voel" dat het raak is). Klus ze . En ik wil ook weer zon en 20 graden, maar vermaak me ook met thee/ warme choco voor de open haard Dayna, ook lekker klussen, veel plezier . ( En raar die 4 dagen over tijd!) Tanja, spannend hoor! Zou wel leuk zijn als een van ons tweeën raak heeft geschoten . Bij 3 dames op dezelfde dag zou er toch een een plakbeeb moeten krijgen? Succes met de laatste 2 dagen en alle kraampjes, steekjes etc! Hiero al 2 dagen hoofdpijn, normaal heb ik dit ook voor de ongi, dus ben niet zo hoopvol. Ook al pukkeltjes, wat buikkramp en steken. Nog 4 dagen te gaan, spannend!