Spannend meiden, hoop dat het raak is Mart, nou net in een weekend dat wij vol verjaardagen zitten, haha. mJaa wij hebben het smorgens heel gezellig gehad Eitje al gesprongen want test was net weer licht. Als het goed is is morgen mijn temp dan omhoog. Wij hebben gisteren kaarten gekocht voor Fright Nights in Walibi. Iemand van jullie weleens naar toe geweest?
Moekie: het liefste gewoon allebei. M676: ja idd dat vind ik ook. Dayna: nee nog nooit geweest niets voor mij. Ben echt een mietje. Haha. Maar een vriendin van mij vind het helemaal geweldig. Mooi dat de test licht was. Succes meid
Hey dames Vanochtend getest en ja hoor er kwamen 2 mooie streepjes te staan. Ik ben zwanger. Kan het haast niet geloven. Vind het echt spannend. Hoop dat het deze keer blijft zitten.
Gefeliciteerd Tanja! Je voorgevoel ( en van je hond ) klopte! Wat fijn, ik hoop zo voor je dat het een goede plakkerd is! Het is denk ik een van de 3 geworden . Hier gisterenavond al ( vies) donker bruinverlies en de test die ik gisteren toen toch maar heb gedaan is negatief. Moet nog wel de bollen 2 dagen gebruiken en dan nog een keer testen en dan waarschijnlijk wachten op de ongi Maar 1 van de 3 is een goede score! Hopelijk de volgende keer weer
Moekie: dank je wel. Ik hoop het ook maar we wachten nog even rustig af. Dahs echt balen dat het niet is gelukt bij je :,( Hoop echt voor je dat het de volgende keer wel raak is.
Tanja, gefeliciteerd! Hoop op een plakkerd voor je!! Heb je foto van je test? Moekie, wat balen dat je al wat bruinverlies hebt gehad en negatieve test
Dayna: dat ga ik zeker ook doen, net gebeld naar uz gent 4 november onze eerste echo. Moeten de eerste in belgie en als hun zien dat alles goed is mag ik in nederland verder.
Tanja: mooie test! Van harte meid. Hopelijk kun je deze zwangerschap voldragen. Moekie: balen. Laat het dan ook maar komen zodat je er van af bent.
Gefeliciteerd!!! Je voorgevoel klopte helemaal. Fijn zeg. Wij hebben nu het voorbeeld gezien en volgen je volgende maand allemaal! Geniet ervan.
Mart: dank je wel. ja dat hoop ik ook. Ik blijf positief denken misschien helpt dat. M676: dank je wel. dat zou echt helemaal geweldig zijn. Ik gun het jullie echt allemaal.
Hoi dames, Ben een tijdje niet geweest. Kon het even niet opbrengen. Heb net bijgelezen en ik moet als eerste zeggen: Tanja super gefeliciteerd, wat geweldig!! Geniet ervan! Ik las ook dat twee dames ongesteld zijn geworden, dat is klote.... Hier. Ik heb op 1 oktober de kijkoperatie gehad. De operatie zelf is me erg meegevallen maar het herstel valt me tegen. Ik ben zo'n Miep die denkt dat ze twee dagen later wel weer kan werken. Nou, mooi niet! Het goede nieuws is dat alles er goed uitzag. Alles was goed doorgankelijk. Ze hebben milde endometriose gevonden en vier plekken weggehaald. Omdat ze vrij diep moesten hebben ze het gaatje bij m'n navel groter moeten maken en hebben ze mijn buikspier ook kapot gemaakt. Heb dus aardig wat hechtingen daar en man wat een rotplek! Dan merk je pas dat je je buik vaak gebruikt. Kan nog steeds geen broeken aan Maar ja, je weet waarvoor je het doet. Waar ik het meest moeite mee had is dat we deze ronde moesten overslaan. Ik had nog te veel pijn toen m'n eitje er was. Heb toen besloten om het maar even een beetje los te laten. Maar vanavond moest ik even kijken hoe het met jullie is. En zo leuk om dan het goede nieuws van Tanja te lezen. Vanaf nu ben ik er weer vaker bij!
Welcome back Emma! Fijn dat het meegevallen is. Het herstel viel mij ook tegen. Rust goed uit en neem de tijd. Owh ja en veel blijven drinken, dan ben je die narcose sneller kwijt. Had jij ook last van de endo? Bij mij was het ook mild, maar gaf wel heel veel pijn. Ben echt blij dat ik daar vanaf ben.
Dank je Mart! Jouw tip over veel drinken had ik onthouden. Heb na de operatie heel veel gedronken Voordeel is dat ik de eerste anderhalve week na de operatie super goed heb geslapen. Heerlijk! Ik ben normaal namelijk een lastige slaper. Ik ben heel benieuwd of ik nu bij mn volgende menstruatie minder last heb. Ik had niet elke keer heel veel pijn. Wel altijd meerdere dagen buikpijn. Maar soms lag ik echt te rollen van de pijn, dan kan je niet zitten of liggen. Vreselijk! En dan trekt het ook helemaal door je bovenbenen. Lijkt me heerlijk als ik dat niet meer heb!
Ja, Tanja, hopelijk doet goed voorbeeld volgen Is het nieuws al helemaal geland? Thanx meiden voor de steun . En inderdaad Mart, laat het dan maar gelijk komen, kan ik weer verder! Emma, gelukkig hebben ze niets ernstigs gevonden! Wel balen dat het zo pittig was en dat ze je buikspier kapot hebben gemaakt. Balen van die ronde, maar goed herstellen is belangrijker! Hopelijk heb je snel je volgende eitje en is het raak! Hier is het best raar. Heel weinig, maar wel superdonker bruinverlies. Soms lijkt het wel zwart. Geen idee hoe het kan, wat het is. Morgen nog maar eens testen en dan ( indien negatief) stoppen met de bollen en afwachten hoe snel en hoe erg ik ongi wordt. Wordt vervolgd ...
Emma: dank je wel. Wel minder voor je dat het was mis is gelopen en je buikspier kapot is. Hoop voor je dat je snel weer opknapt. Wel jammer dat je deze ronde niet kon doen maar je herstel gaat voor. Moekie: ja ik hoop het ook voor jullie allemaal. Het nieuws is wel geland maar ik ben nog steeds wel wat bang dat het misloopt. We wachten rustig af en ik probeer er zo min mogelijk aan te denken alleen aan de leuke dingen. Stort me nu wel volop op het haken dan kan ik er ook. Iet zoveel aan denken. Wel vreemd dat je nog steeds flinke bruine afscheiding hebt. Maakt je zo ook wat onzeker lijkt me. Heel veel succes morgen met opnieuw testen.
Tanja gefeliciteerd! Hier ook ongesteld geworden en dan hopelijk over 2 weken eerste iui. Ben benieuwd of dat time goed gaat. Groetjes