Wish: dahs balen meis dat je ongesteld bent geworden. Alvast succes met je eerste iui. Hopelijk is er maar 1tje nodig. Hier alles rustig. Wel moeiljk, mijn vriend en ik hebben besloten om onze mond te houden tegen iedereen ook familie. We wachten de eerste echo af op 4 november en willen het dan vertellen. Maar mijn zus vroeg er net naar, toch moeilijk om dan te moeten liegen dat je ongesteld bent geworden maar dan is het wel een mooie verrassing voor ze straks. Want dan verwachten ze het helemaalniet. Maar pff wat is het moeilijk om mijn mond te houden, schreeuw het ut liefstevan de daken.
Dames, zoals verwacht een nega test vanmorgen. Hopelijk breekt de ongi snel door en kan ik verder met de volgende ronde in de hoop Tanja snel te mogen volgen Ben nog steeds wel benieuwd wat dat bruinverlies nu was, vraag het volgende week wel aan de gyn. En Tanja, wij zouden het ook nog niet vertellen hoor. Zou eerst de echo willen en weten of het goed zit. Succes met wachten meid! Wish, balen van de ongi, maar wel door met iui. Hopelijk doet dat het voor jullie!
Echt balen moekie. hoop ook echt voor je dat je snel ongesteld word en mij achterna komt. Ok dank je voor reactie. Ja dat is wat we nu ook gaan doen. Ben blij als ik de echo heb gehad. Vind het echt spannend nu. De vorige keer dat ik zwanger was begon morgenvroeg de ellende. Nu maar niet asn denken en uitgaan van het goeie. Maar is wel beetje moeilijk vind ik.
Moekie, balen! Vervelend dat je dan moet wachten tot je ongesteld wordt en niet meteen weer door kunt hè? Emma, fijn dat het achter de rug is! Hoop dat je gauw weer helemaal fit bent! Wish, fijn dat je met iui verder mag! Verhoogt de kans weer een heel stuk! Tanja, idd uitgaan van het goede! Anders heb je je mss voor niets rot gevoeld, zou jammer zijn! Maar het is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.
Moekie: is je menstruatie al begonnen? Tanja: is het nieuws al helemaal geland. Mooie banner Vanavond krijg ik een zwangere kennis op bezoek. Als ze hef er maar niet de hele tijd over wil hebben..
M676: ja idd makkelijker gezegd dan gedaan. Maar ik moet zeggen nu gisteren voorbij is ik er meer vertrouwen in heb. Klinkt misdchien raar zo na 1 dag. Maar was echt gewoon eng de vorige keer bij de mk. Mart: ja ik moet zeggen dat het nieuws nu echt langzaam aan het landen is. Vind het nog wel wat vreemd. Hoop zo dat het 4 november is dan kan ik het denk ik pas echt geloven. Hoop ook voor je dat je kennis het er niet steeds over heeft is niet fijn voor je. Gisteren samen met mijn vriend lekker gegourmet. Had een cadeau voor hem gekocht. Een slabbertje met erop, ik ben papa's kanjer. Hij was er echt kei blij mee. Wij is nu zo lief, ik mag bijna niks. Haha. Als ik een volle wasmand naar boven moet brengen doet hij da. Hij wil dat er nu echt niks mis mag gaan en daarvoor wil hij nu wat meer doen. Kben de laatste paar dagen echt heel moe, en wat chagarijnig. Heb de komende 2 nachten nachtdienst hopelijk gaat dat eenbeetje lukken.
Ja, de ongi is goed bezig. Erg veel rare stolsels, ga maandag aan de gyn maar eens vragen wat dat is. Mart, succes vanavond met die kennis. Probeer er anders overheen te praten met andere vragen. Of zeg dat je het er best even over wil hebben, maar niet de hele tijd. ( Geen idee of ze op de hoogte is dat hij niet zo vlot bij jullie?) M6, ga jij weer verder met een iui nu? Of toch misschien ivf? Zijn jullie er al uit samen? Tanja, fijn dat gisteren voorbij is. Ik snap het gevoelsmatig wel. Nu gewoon verder en je vent is wel erg lief voor je gelukkig! Fijn weekend meiden!
Mart, hoe was t? Hoop dat je een leuke avond had. Moekie, verstandig om t even na te vragen! Ik ga door met iui tot ik de oproep heb om over ivf te praten. Om nu stil te staan vind ik ook geen optie. Iui geeft meer kans dan se natuurlijke weg, dus ga ik door. We hebben nog 7x, maar ik denk toch dat ik al sneller met ivf kan beginnen. Geen idee van wachtlijsten ed. Vandaag het eten veel te scherp gemaakt, nu oplossingen verzinnen daarvoor! Het is een grote pan vol om porties van in te vriezen, zonde dus! Verder genieten van het heerlijke weer!! Fijne zondag verder!
M6: yoghurt of suiker zwakt het scherpe wel wat af. Gisteravond ging ok. Gewoon even over gehad en geen vragen gekregen. Vandaag weer een positieve ovulatietest, kennelijk wil die nog niet springen Dus we wagen weer een poging vanavond. Morgenochtend nog een keer progesteron prikken en woensdag belt de gyn of mijn eisprong goed was. Moekie ik heb ook altijd veel stolsels. Heb het ook weleens gevraagd, maar hoorde er gewoon bij. Ben benieuwd wat jouw gyn zegt.
moekie: Maak me nu een stuk minder druk gelukkig. we zijn alweer een paar dagen verder en dat geeft me toch wel goede hoop. Gelukkig is je ongi goed door aan het zetten. m676: Ik hoop voor je dat je gauw genoeg kan starten met de ivf. Het is toch allemaal al zo moeilijk en dat lange wachten altijd helpt daar niet echt aan mee. (tenminste vond ik altijd) mart: Gelukkig is je avond toch gezellig geworden. ooit helpt het idd ff om erover te praten en dan verder naar een ander onderwerp. spannend nu dan bij je. Hoop dat je eitje springt en dat het deze keer raak is. Succes meis. Hier gaat het redelijk. Mijn borsten zijn erg gevoelig, en ik ben vandaag heel de dag misselijk geweest. Of dat nou kwam omdat ik nachtdiensten heb dat weet ik niet maar echt prettig was het niet. Werd erg duizelig en zag zwarte vlekken. Gauw weer gaan liggen en wat gegeten toen ging het redelijk. Ben in ieder geval blij als deze nacht voorbij is en ik het normale ritme weer op kan pakken. Ook beter nu denk ik.
Dank je voor de tip Mart, helaas is er ipv 2 theelepels een half potje chilipoeder ingegaan, dus écht veel minder scherp wordt t niet haha Tanja, fijn dat je nu dagdiensten ingaat. Je moet maar steeds bedenken dat t voor een goed doel is, mss helpt dat een beetje? Als je misselijk bent, eerst eten en dan pas bewegen schijnt te helpen!?
Over de stolsels: mijn gyn zei dat door het gebruik van de utrogestan er meer slijmvlies aan wordt gemaakt en dat er dus meer en heftiger uitgestoten kan worden. ( Nou, dat heb ik gemerkt ) Verder geen cystes en al een follikel van 8mm . Nu vandaag weer fostimon prikken, dubbele dosis om toch te kijken of er 2 grote follikels kunnen gaan groeien, als het hard gaat misschien zaterdag al de iui. Dat eerste deel van de iui gaat wel hard en snel zeg, en dat tweede deel lijkt dan zo tergend langzaam te gaan . Maar we gaan er weer voor: nieuwe ronde, nieuwe kansen! Tanja, hoop dat je gauw weer minder misselijk bent en dat het inderdaad aan het ritme ligt. Heb gehoord, iedere 2 uur iets kleins eten helpt. M6, ja ik zou als ik jou was ook lekker doorgaan tot die oproep, hoop voor je dat je eerder mag dan die 7x iui afwachten. Hoe zit jij in deze cyclus? Al aan het prikken? En inderdaad bij het weer opwarmen van het eten wat suiker, yoghurt of citroensap erdoor kan het (wat) afzwakken. Mart, gelukkig geen hele avond over de zwangerschap gepraat dus . Gelukkig maar. Hoop dat je progesteron lekker hoog is en nog veel plezier met de sexytime!
Moekie, fijn dat er een 'normale' reden is voor stolsels ed. Soms weet je toch ook niet meer wat normaal is en wat niet? Gister bij mij gemeten: aan de goede kant 3, grootste is 16mm, woe weer terug en dan vr of za. iui denk ik. Aan de nadere kant (waar de eileider weg is) wat kleintjes die wrsch niets gaan doen. Ik prik vanaf dag 3 75gonalF. Bsv is weer erg dun helaas, dus daar zit voor mij nu de bottleneck! Mss hebben we de iui dan wel weer opdezelfde dag?
Hallo dames, Zou ik ook mee mogen kletsen? Ik ben moeder van een dochter. Het duurde 4 jaar voor ik zwanger was van haar. Uiteindelijk was ze een spontaan wonder Omdat het zolang duurde ben ik na de bevalling niet aan de pil gegaan maar ook deze keer weer geen snel succes. Na een jaar zijn we in de mmm beland en daar zitten we nu een half jaar in. Na 2 rondes clomid ben ik gaan spuiten en nu ben ik met de vierde spuit ronde bezig. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop dat ik met jullie mee mag schrijven!
Welkom mnr! Gezellig dat je meepraat. Ook al zo lang met een kinderwens bezig! Fijn te horen dat het zomaar gelukt is, ook al is het na een lange tijd! Mag ik vragen wat je verder doet mbt de mmm? GonalF bijv. en dan ook iui of dat helemaal niet?
Ik spuit gonal f. En verder zelf klussen Deze ronde eerst begonnen met fostimon maar dat vond ik niet zo fijn. Gisteren de eerste fm gehad en er was nog niks gegroeid. Omdat ophogen niet zo makkelijk gaat met fostimon mocht ik gelukkig weer verder met gonal f. Ik spuit wel een hoge dosis: 200 Jij wel iui zie ik. Lijkt me ook erg spannend!
M6, ja misschien gaan we weer gelijk op . Zou toch grappig zijn, hebben we weer wat steun aan elkaar ( en de rest natuurlijk!) Hier dus een van 8mm aan de goede kant en aan beide kanten wat kleintjes. Gisteren 2 porties fostimon gespoten in de hoop wat meer te laten groeien en dan donderdag het resultaat bekijken Fijn dat er bij jou ook veel aan de goede kant zitten! Hopelijk is eentje daarvan de plakbeeb! En hopen dat je bsv nog een beetje dikker wordt! ( Op welke cd zat jij gisteren? Ikke op cd3.) Mnr, welkom hier. Ook al heel lang bezig. Enig idee waar het bij jullie aan ligt? En inderdaad ook wat m6 vroeg: wel of geen iui? Heel veel succes meid en schrijf hier maar lekker mee!
Dank jullie voor het welkom! Jij bent ook al lang bezig moekie! Ik doe geen iui, alleen ovulatie inductie Ik heb geen eisprong van mezelf, heb wel kenmerken van pco maar niet allemaal. Omdat ze hier in het ziekenhuis nogal onaardig deden en ons eigenlijk niet wilden helpen zijn we naar een andere kliniek gegaan. Daar zijn ze gelukkig wel erg vriendelijk en werden we wel gelijk serieus genomen. Hopen dat ze bij jou goed gaan groeien Moekie!
M676: ja idd ik moet zeggen dat ik weer eens niet kon slapen gisterenavond. Lag om half 2 nog wakker. Nu net opgestaan. Dacht ik rust gewoon goed uit dat is het beste. Ik eet nu eerst voordat ik verder wat onderneem. En idd alles voor een goed doel. Binnenkort weer iui ik ga echt een kaarsje branden voor je en duimen duimen duimen. Moekie: ja dat hoop ik ook. Nu weer wat minder het komt met vlagen. We wachten af. Ook voor jou bijna iui. Ik ga ook voor jou kaarsje branden en duimen duimen duimen. Mne: welkom natuurlijk mag je hier mee komen kletsen. Fijn. Ook al ff bezig zie ik. Echt spannend. Wel mooi dat je al een dochter hebt maar jammer dat het dan voor een 2de weer zolang moet duren.
Moekie, wat is cd eigenlijk? Ik heb erop gezocht maar kon t niet vinden. Laat maar flink groeien en dan gaan we samen op t wachtbankje zitten, ons warmen aan de kaarsjes van Tanja (thx daarvoor!) Mnr, knap dat jenaar een ander zh bent gegaan!