Ow molly, wat vreemd weer! Maar misschien is het net als bij Tanja een innestelingsbloeding? Qua timing zou het kunnen toch? Duim voor je dat het eindelijk zo ver is meid! Dank je Tanja en Marjolinos. Nog 2 uurtjes en dan weet ik meer Marjolinos, jij ook succes vandaag. Hoop dat het mooi leeg is vanbinnen en dan verder!
Molly ik hoop op het goede. Ik had het precies zoals jij het vermeld ook. Ik hoop het zo. Hier gaat het wat minder. Vanacht zomaar flauwgevallen en ben echt goed ziek nu. Net naar huisarts geweest en die denkt aan een griep of virus. Moet nu goed uitzieken. Tis echt niet fijn zo misselijk zijn en er komt niks. Maar zolang ik geen bloeding had hoefde ik me geen zorgen te maken zei de huisarts.
laten we maar hopen dat het een innestellingsbloeding is. Kan inderdaad wel qua tijd. Maar ik hoop er niet te veel op hoor, anders is de teleurstelling weer zo groot. tanja28: wat vervelend zeg dat je je zo slecht voelt. Ziek maar lekker uit.
Moekie, wat zei de gyn? En bij jou Mart? Marjolinos, bij jou alles oké? Molly, lastig hè? Hopen maar ook weer niet teveel. Ik duim voor je! Tanja, goed uitzieken, schijnt weer iets te heersen?
Tanja, beterschap! Molly, wie weet. Een beetje hoop is altijd goed en ik zal ook voor je duimen! Marjolinos, hoe ging het bij jou? Hier morgen de iui. Baalde wel van mijn eitjes. Van de 6 was er maar eentje groot genoeg . Links 18mm ( en links zit de eileider praktisch dicht) en rechts 15mm. Vanmiddag op de wc op het werk de pregnyl gezet, pff irritant en hopelijk nooit meer weer! En vanavond nog fostimon in de hoop dat die van 15 mm nog een beetje gaat groeien en ook kans maakt. Dus weer bijna de killing wachtweken in Maar we gaan er voor en ben allang blij dat er geen overstimulatie was en dat we een kans voorbij moesten laten gaan!
spannend voor je moekie, maar fijn dat de iui nu wel doorgang kan vinden! @tanja, beterschap! @hier, vanmiddag de echo gehad en er was niets meer te zien! We mogen weer opnieuw beginnen! dus goed nieuws, hoewel ik stiekem hoopte dat er een kloppend hartje te zien zou zijn... voor de volgende keer weet ik wel dat ik het niet iedereen meer ga vertellen! is zo vervelend om te moeten zeggen dat het niet goed is gegaan... heb dat echt te vroeg gezegd!
@tanja Beterschap! @molly Wat spannend zeg! Het klinkt wel als een innesteling, maar helaas geeft dat geen garantie voor een zs. Wanneer is je nod? @moekie Ook spannend! Hopelijk was dit de laatste keer pregnyl! Vervelend hè als dat zo stiekem op de wc moet. Ik had dat laatst met de fostimon op een verjaardag, niemand weet er van dus moest heel stiekem op de wc. Hier: gisteren fm gehad. Ene kant 11 mm, andere kant 1 van 10 mm. Nu weer opgehoogd naar 225 IE en zaterdag weer terug. Hopelijk zijn ze dan groot genoeg..
Thnx dames. Ik heb echt een griep te pakken. Ben daardoor ook behoorlijk misselijk. Heb zetpillen en die werken redelijk. Vanacht redelijk geslapen. Molly: ikblijf voor je duimen Moekie: succes met je iui vandaag. En met de killing wachtweken. Ik blijf duimen. Marjolinos: wel fijn dat er niets meer zat anders moest dat ook nog eens weg. Hegrijpelijk dat je het niet meer zo vroeg gaat vertellen. Succes meis Mnr: ik hoop ook dat ze dan groot genoeg zijn. We duimen.
Moekie: succes vandaag! Marjolinos: wel fijn dat er niets meer zat, maar ik snap dat je toch nog ergens hoop had. Vol goede moed op naar de volgende ronde
Sorry dames ik weer een hele tijd niet ben geweest. Ik ga zo even bij lezen en reageren. Zit er een beetje doorheen. Wel hele mooie cyclus gehad de laatste keer. Maar ook weer van een aantal mensen te horen gekregen dat ze zwanger zijn.. Waaronder ook mijn zus. Vind het kei leuk voor ze maar doet ook een beetje pijn Ik ga nu even terug lezen..
Mart: Ben heel benieuwd of je nu gebeld bent? Marjo: Jeetje wat een verhaal. Echt goed dat je zoveel bent afgevallen Hopelijk zijn jullie weer snel zwanger en hebben jullie een plakker!! Molly: Ik hoop echt dat dit nu een goed teken voor jullie is! Nog een weekje wachten en hopelijk heb je dan een positieve test in handen!! Emma: Hier precies het zelfde alleen dan met mijn zus. Soms denk ik echt van hou gewoon je mond met steeds sorry te zeggen. Bedoel daar schieten we beide niks mee op. Al snap ik wel wat zij bedoelt. M676; Spannende tijd voor jullie! Tanja: Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen, meis. Moekie: Gelukkig krijg je morgen toch de IUI. En dan is het idd weer die stomme wachtweken! Wat duren die toch altijd lang. Leuke dingen in de planning zodat de tijd miss sneller lijkt te gaan? Marjo: Fijn dat je schoon bent. Snap wel dat je hoopte dat het eigenlijk toch goed zat. Heb ook zo een aantal keer gelegen. Hoe gaan jullie nu verder? Gewoon zelf proberen? Mnr: Hoop dat ze voor zaterdag flink gegroeid zijn Hier: Ben zaterdag ongesteld geworden, eindelijk een keer een nette cyclus. Ben daar wel blij mee. Als je een lange cyclus hebt moet je echt heeel lang wachten en met een kortere cyclus toch meer kansen. Nu op dag 4 en ben nog steeds super ongesteld. terwijl het de vorige cyclus maar 3 dagen was. Is dat bij jullie ook steeds verschillend?
Dank jullie wel meiden! Het zaad was deze keer iets minder goed dan de vorige keer . Wat ik raar vind, want nu hadden we 2.5 dag onthouding en de vorige keer maar 12 uur . En toen waren er meer goede zwemmers. Vanavond nog even gezellig doen samen en dan is het helaas weer afwachten en de 14e is de testdatum. Ik hou mezelf lekker bezig en hoop dat het snel voorbij gaat! Dayna, bij mij verschilt het ook iedere cyclus. Zo vervelend! En vervelend van al die zwangeren weer om je heen Tanja, hopelijk snel weer de oude! Marjo, fijn dat het schoon was en dat je nu lekker verder kunt! Mnr, ja hopelijk nooit meer op de wc! En op een verjaardag is nog vervelender, wat als er iemand na je moet en die heeft haast Hopelijk gaan ze een beetje goed groeien nog en mag je snel naar de volgende poging en bij de rest op het wachtbankje
@moekie: het zaad wat er nu gebruikt wordt is zaad dat ongeveer 3 maanden geleden geproduceerd is. De kwaliteit ervan kan per keer schelen. Het kan dus best dat je man/vriend toen niet helemaal lekker was of dat er een andere reden is. Bij ons was het vorige maand niet zo goed terwijl de eerste maand en de laatste maand weer uitstekend. De onthouding wat er aan vooraf gaat kan er iets mee te maken hebben, maar dit hoeft niet zo te zijn. @hier: vandaag al ongi geworden. Mijn gevoel dat er deze maand iets niet klopt, klopt dus wel. Ik had pas maandag ongi moeten worden. De iui is dan waarschijnlijk ook nutteloos geweest, want op de verkeerde tijd.
Dames, vorige week heb ik me hier voorgesteld, maar ik merk dat ik het toch niet goed kan bijhouden. Teveel aan mijn hoofd en blijkbaar toch minder de behoefte om dat op een forum te delen, dan wat ik in eerste instantie dacht. Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes in de reis naar een wonder, ik gun het jullie allemaal enorm!!! Groetjes, Larissa
Idd, wat Molly zegt heb ik vaker gelezen. Verder weet ik er weinig vanaf. Molly, hoe lang was je cyclus nu dan? Maar ze kijken toch ook wanneer je eitje op springen staat voordat je IUI krijgt? Kan het niet zijn dat je LF korter is? Scheelt we; veel dan trouwens als je maandag pas ongesteld had moeten worden Mama Larissa: Hier ook de ene keer actief en het andere moment gewoon ff geen behoefte aan het forum. Jij ook heel veel succes! Hier: Nou gisteren liep ik nog te klagen dat ik super ongi was en vandaag nog maar heel licht. Lekker vaag allemaal
Dayna: wel elke cyclus evenlang ongesteld maar wel veel heviger dan voor de mmm. Molly: wat balen zeg! En ook raar van de gyn. Ze moeten toch goed kijken hoe het met je ei groei gaat. Tanja: hoe gaat het nu? Tnx meiden voor al het duimen en hopen op een mooie eigroei. Zaterdag de fm, toch elke keer weer spannend!
Moekie: weer een spannende tijd voor je. We duimen mee tot de 14de. Molly: och nee toch. Meis vind ik niet leuk. Sterkte. Larissa: begrijpelijk meid, doen waar jij je het fijnste bij voelt. Succes en sterkte verder Dayna: ja je kunt er niks over zeggen. Vreemd lichaam dat van een vrouw Mnr: oeh spannend, we wachten af en hopen op een goede meting Hier: gaat her rustig aan beter. Vanavond alweer beter kunnen eten. Maar merk wel dat als ik te snel opsta ik toch duizelig word. Dus doe nog rustig aan. Gelukkig kan ik weer wat eten, niet dat ik veel proef maar dat geeft niets er komt wat binnen. Heb gelukkig een lieve zus die mijn honden uitlaat en voor me kookt. Mijn vriend herft deze hele week weer late dienst, enja helaas kan hij ook niet zomaar thuis blijven. Maar ik ga nog ff goed uitzieken, en nog niet werken. Zou het weekend weer moeten maar denk dat ik mijn gemak nog hou. Heb maandag me echo en wil alles doen wat het beste is nu. En daar past werken nu ff niet bij.
Hee dames hier vanmorgen iui gehad,,kreeg geen positieve lh testen en vertrouwde dat niet gisteren avond nog een fm gehad en me ei was al 18 dus toch pregnyl gehad en vanmorgen iui. Spannend de wacht weken nu. Tanja groot gelijk goed uitzieken nu!
Dayna, je eigen zus, dat is extra moeilijk lijkt me! Wish, succes met wachten. Wat gebeurt er vell als je even weg bent, moeilijk bij te houden. Wachtbankje is gezellig druk geloof ik! Molly, wat balen! Kan ook zijn dat de fase na de eisprong korter is. Heb ik vaak: dag of 11 na iui.
Molly, klopt natuurlijk wat je zegt, dat het al 3 maand geleden gemaakt is. Dat was rond de vakantie ( zwarte cross, biertjes in Berlijn ), dus misschien heeft dat invloed. Maak me vast zorgen om niets. En jeetje wat balen voor je zeg! Zo snel al ongi, erg vervelend dat je voorgevoel klopt. Sterkte meid en hoop dat je vol goede moed door kan naar de volgende poging Thanx Tanja! Jij ook succes met je ziek zijn, hopelijk weer snel de oude en dan bijna de echo! Spannend! ( En dan eindelijk het aan iedereen vertellen ) Mnr, succes voor morgen, hopelijk zijn ze goed gegroeid! Wish, fijn dat je wel de iui op het goede moment had. Nu helaas de slopende wachtweken, maar je bent niet alleen. Het is erg gezellig op de wachtbank Fijn weekend meiden!