Moeke, snap je helemaal elke keer weer die teleurstelling, hopelijk is deze ronde jou ronde. Tanja, dat ze in Nederland dan niet dezelfde methode toepassen. Lijkt mij inderdaad dat de zaadjes dan van betere kwaliteit zijn. En Wish heb je nog getest?? Hier nul symtomen verwacht er ook helemaal niets van hebben niet genoeg ons best gedaan deze keer, mn Nod is aanstaande dinsdag. Volgende maand gaan we er weer echt voor.
Thanx lieve meiden! Hier vandaag echt ongi geworden, maandag weer een fm en dan op naar iui 3. ( Het klinkt wel leuk ) Fijn weekend allemaal!
Al zoekende naar een plek waar ik af en toe kan delen en ervaringen kan uitwisselen over zwanger willen worden kwam ik deze club tegen en hoewel ik het best confronterend vind, denk ik dat ik toch hier het meeste thuishoor. Ik ben in 2011 gestopt met de pil. Sinds augustus 2012 proberen vriend(37) en ik(33) zwanger te raken. In maart 2013 was het zover, maar dit bleek begin mei al met 6 wkn mis te zijn gegaan alleen bleef t vruchtje gewoon zitten. Na een rottraject met cytotec, alsnog curretage, miskraamrest, verkleving begin baarmoederholte en daarmee gepaard gaande onzekerheid kregen we in juli 2013 van de gyn te horen dat we er een streep onder konden zetten en we weer konden proberen. Tsja en dan begin je met goede moed, die iedere maand wat afneemt. Omdat mijn menstruatie steeds lichter wordt en ik erg veel pijn heb rondom eisprong krijg ik nu opnieuw een echo en bloedtest om fsh te meten. Mijn moeder was vroeg in de overgang en dus vind ik het erg spannend. Kortom er is nog veel onduidelijl bij ons en het steeds bezig zijn met zwanger willen worden trekt een zware wissel op ons. Ik ben van plan dit topic terug te gaan lezen zodat ik jullie een beetje leer kennen en de trajecten die jullie aan het afleggen zijn.
Klapper: welkom! Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen zodat jullie de juiste behandeling kunnen krijgen. Hier: donderdag een witte test, gister m'n menstruatie begonnen. Maandag de uitgangsecho en dan hopelijk maandag weer beginnen met spuiten.
Blegh, weer witte tests!!! (Denk dat blegh er een goed woord voor is) Moekie iui3 klinkt te mooi om noet raak te zijn! Klapper, vervelende weg heb je afgelegd! Mss een idee om even een lijstje te maken? Door te kopiëren, te plakken en aan te vullen. Hier dan vast mijn 'geschiedenis' M676: na 13 iui's, waarvan 2x mk een kind van bijna 3. Nu weer iui's, met een bbz waarbij 1 eileider verwijderd en wachtend op intakegesprek voor ivf. 9of 10 dagen na iui word ik al ongi. Deze ronde geen iui omdat er 4 follikels groeien, zucht. Het het idee om toch zelf te gaan klussen, ook omdat bsv es een keer goed is, maar zh raadt dit af ivm meerlingzwangerschap... Moeilijk om me hier gewoon bij neer te leggen!
M676, wat *** dat je deze ronde moet afbreken, tja ga je er dan zelf voor jeetje wat een keuze. Zou het eerlijk gezegd niet weten..... @MNR , Witte testen zijn stom! Klapper, wat een nasleep zeg na jullie miskraam. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Hier in afwachting van de rode duivels... Heb de ovulatie testen van de action gehaald 5 stuks voor 2,50euro. Dat kan me de kop niet kosten. Ben benieuwd of ze goed zijn.
Bedankt voor de welkoms M676: wat een moeilijke keuze...ik kan me voorstellen dat als je zo graag zwanger worden dat het onnatuurlijk voelt om niet te vrijen terwijl er wel follikels groeien. Is de kans groot dat er ook echt meerdere springen? Angel77: Heb je al vaker ovulatietesten gebruikt? Ik laatst voor het eerst, had die van zwanger en kids via internet besteld. Ook goedkoop. Ik kan dinsdag bellen voor bloeduitslag....ben best bang voor een verhoogd fsh.. Maar ik ga niet op de zaken vooruitlopen en wacht af.
Ladies, voorlopig geen iui 3 Er zit een cyste van 18 mm en eentje van 5 mm Dus deze maand overslaan en december wilden we al niet vanwege vakantie. Dus hoop dat 2014 ons jaar wordt! Net ook gehoord dat ik vanaf 1 januari mijn baan kwijt ben en dat vrienden van ons zwanger zijn van de 2e. ( In dezelfde tijd als wij bezig zijn zijn zij dus al 2x zwanger ) Al met al dus een flinke kl*te dag! Sorry voor de egopost, maar ben het even flink zat allemaal!
Hier ook vrijdag ongi geworden balen en dat op de testdag was al blij dat ik dat gehaald had... Vol goeie moed verder. Moekie wat kl*te zeg hopelijk is 2014 jullie jaar!
Klapper: succes morgen met de uitslag! Ik duim voor je dat het een goede uitslag wordt! Moekie: Balen zeg! En dan ook nog je baan kwijt Hopelijk wordt 2014 ons jaar! Wish: voor jou ook balen. Hopelijk heb je de volgende ronde een positieve test! Hier: vandaag voor de uitgangsecho geweest. Ik heb 2 cysten. 1 normale en 1 gevuld met bloed. Ik mag dus ook nog niet beginnen met spuiten en daar had ik wel op gerekend. Erg balen dus Nu over een week terug om te kijken of ze gekrompen zijn..
Mnr ik hoop dat t volgende wk goed is! Moekie, dat is wel veel shitnieuws bij elkaar! Hoop dat de vakantie in dec je opvrolijkt! En wish, jij ook ongi, helaas! Fijn dat je de moed erin houdt. Ik sluit me aan bij mnr; 2014 wordt een goed jaar!! Wij hebben verstandig gekozen en deze maand niet geklust. Volgens zh zouden alle 4 eitjes springen.
Balen Moekie, ineens kan dan zo alles bij elkaar komen en dan voel je je gewoon super klote. Dat kennen we allemaal. Hopelijk voel je je snel weer wat positiever. Vandaag uitslag van bloedtests. Ik begrijp de oestrogeen waarde niet helemaal, die zou 0,21 zijn. Op internet staat overal dat 100 een normale waarde is?! FSH was verder normaal (5,0), dus dat is wel een opluchting al zegt het niets definitiefs. Benieuwd naar de echo begin december, want tot nu toe blijft het onduidelijk waarom ik niet zwanger word/blijf.
Dank lieve meiden. Ik krijg slecht nieuws liever een beetje verdeeld over de maand Maar we moeten door en dan maar 2 maanden rust en er in 2014 weer voor gaan. Ben zo blij als de vakantie is aangebroken, heb wel behoefte aan een andere omgeving en even wat rust Klapper, van de oestrogeen weet ik het ook niet. De fsh is wel mooi. Hebben ze ook AMH gedaan? ( is je voorraad eicellen) Succes meid! M6, een vierling was ook wel een beetje veel van het goede geweest. Maar ben je wel in een keer klaar Mnr, in hetzelfde schuitje dus! Ook balen zeg. Die stomme cystes ook! Hoop dat ze over een week weg zijn, mag je dan alsnog spuiten of sla je deze ronde sowieso over? En 2014 wordt ons jaar! Wish, balen van je ongi meid. Ga je gelijk door voor de volgende iui?
Moekie: echt kl^te voor je meid. Ik hoop echt dat 2014 jullie jaar word. Sterkte Wish: ook weer ongesteld echt balen hoor. Niet leuk. Sterkte ook voor jou Mnr: hopelijk zijn de cycstes gauw weg en mag je wel beginnen met spuiten. M676: een 4ling is idd erg veel. Maar wel echt balen.
een vierling, zie je het voor je? Te lastig met een dagje shoppen hihi Moekie, waar ga je naar toe op vakantie?
De cyste was er nog, dus deze ronde geen iui. In januari mogen we weer naar ronde 3. Dat wordt hem! We gaan heerlijk bijna 3 weken Afrika doen. Meerdere landen in het zuiden van Afrika. ( Zimbabwe, Zuid- Afrika, Botswana). Lekker dieren spotten en een beetje bijkleuren We hebben een paar jaar onze vakanties niet zo groots gedaan, omdat we dachten: wat als we binnenkort zwanger zijn..... Dan kan het geld beter daar aan worden besteed. Nu dat toch niet zo lukt, wilden we even lekker ver weg en wat extremer Hebben we wel verdiend na 2+ jaar gedoe rondom het zwanger worden, verlies van mijn baan en de rust die we even nodig hebben
Bah bah.. helemaal geen goed nieuws in dit topic. Behalve dan de welverdiende vakantie van Moekie. Ik zit weer op het wachtbankje. Gisteren had ik een knaltest en net was ie al heel licht. En straks belt de FA. Maar verwacht dat we gewoon nog 3-6 maanden zelf moeten proberen. Met de nadruk op moeten haha. Ga wel aangeven dat die menstruatiepijn weer zo hevig terug is.
Bah inderdaad alleen naar nieuws deze week in het topic!. Ja wij gaan door naar iui 2 deze keer met fm maandag eerste echo!
Moeki, wat een droomreis ga je maken, super. Mart, en de knaller goed benut wie weet ben je zwanger met de kerst.... Wish01, 3x is scheepsrecht toch.?