Moekie wat gaaf dat je naar afrika gaat! Moet je dan ook malaria slikken? En kan dat gewoon als je zwanger wil worden? Ow wat zou ik ook zij hebben om weer te reizen. Is te lang geleden.
Ja, heb er echt zin in! Is wel een goedmaker voor het slechte nieuwas van deze week. Kan niet wachten! En qua malaria moet ik wel speciale pillen slikken, de normale mag inderdaad niet als je zwanger bent of wilt worden. En go wish, op naar de tweede! Mart, ook hier succes en hoop dat die moetjes toch gauw verleden tijd zijn en jullie sneller wat hulp krijgen! Tanja, hoe voel jij je? Kwaaltjes? Al veel gekocht voor de kleine?
Wauw Afrika! Goede afleiding. Wish, hopelijk de laatste iui voor jou! Mart, spannend, duim voor je. Tja dat moeten... Wij hebben een tijdje gehad dat we er weinig meer aan vonden omdat het altijd 'nuttig' moest zijn en gepland. Wat zei de fa?
Fa wil in principe niet behandelen. Maar ze gaat bespreken of ze me toch kan ondersteunen ivm die menstruatiepijn en dat mijn cyclus redelijk onregelmatig is. Binnen Max 3 weken belt ze weer. We wachten het gewoon af. Morgen de intake voor de acupunctuur. Ben benieuwd! Moekie: echt zo gaaf. Ga je zelfstandig of georganiseerd?
Moekie: ik wil jullie niet teveel belasten hier aangezien ik nu wel zwanger ben en jullie niet. Vind het dan niet fijn om hier steeds te reageren. Maar ik lees alles en af en toe reageer ik. Super gaaf dat je op vakantie naar zuid afrika gaat. Echt ff genieten en tijd voir jullie 2. Hier erg veel last van kwaaltjes vooral savonds. Hang elke avond boven de wc. Maakt niet uit wat ik eet gezond of ongezond alles komt eruit. We hebben alleen een kinderwagen gekocht. Meer nog niet. Doen we rustig aan. Mart: erg vervelend elke keer dat slechte nieuws en dan weer wachten. Wish: weer spannend bij je. Hoop voor je dat je me achterna komt.
hallo, wij zijn al vanaf 3-2012 bezig met onze kinderwens, en nu doorgestuurd door de HA. het eerste gesprek gehad in het zkh, en mn man een potje ingeleverd, nu alles afwachten hoe nu verder, wel erg spannend allemaal, vooral de onderzoeken. staat er op de site ook ergens een lijst van de afkortingen die gebruikt worden? ik kom er soms niet helemaal uit, excuses...
Welkom violetta. Heel herkenbaar haha, een lijst met afkortingen stond bovenaan bij het forum, zie em nu ook niet zo gauw.. Idd spannend! Hoop dat je droom snel uitkomt!
Tanja: gewoon blijven spammen wat mij betreft Balen dat alles eruit komt. Hopelijk zakt het snel nu de 12 weken in zicht zijn. Violet: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/57211-gebruikte-afkortingen.html Welkom,. Jullie hebben best lang gewacht voordat jullie naar de ha gingen. Wanneer krijgen jullie de uitslag?
Tanja, ik vraag er toch om . En jouw ervaringen kunnen ons straks ook alleen maar helpen! Balen dat je zo slecht bent s`avonds! Hoop dat het snel over is en je lekker gaat genieten Violetta, helaas welkom hier. Succes met alle onderzoeken! Mart, we wilden zelfstandig, maar omdat het een beetje last minute was werd dat heel duur. Dus nu toch maar georganiseerd, maar wel met een kleine groep en nog veel individuele vrijheid Zin in!
Moekie: ja idd dat isook zo. Heb nog niet echt iets gevonden waardoor ik me minder misselijk voel helaas. Moet gewoon nog ff volhouden.
Wat is het stil hier!! Allemaal druk aan het werk? Wie is de volgende tester? Mijn nod is 3 december.
Hier vandaag fm gehad pas 11 mm hopelijk donderdag wat beter! Ben minder aanwezig geweest ivm schade aan 1 oog waar ik gelukkig nu bijna vanaf ben. Tanja blijf lekker mee kletsen, gezellig en hopelijk volgen ik en de andere meiden je snel! Mart spannend hopelijk gaan ze je ondersteunen! Groetjes
Wish, schade aan oog? Klinkt heftig! Hiero een beetje druk en aan het voorbereiden voor de vakantie Geen idee wanneer mijn nod is, voor het eerst in tijden weer een normale cyclus zonder hormonen of andere troep Heb voor de gok 13 december staan. Hoe is het met de andere meiden? Nog iui`s in de planning? Mnr, hoe is het met jouw cyste?
Hier hopelijk het zaterdag iui als me ei door gaat groeien. Ja me oog een wondje op me iris geen idee hoe maar weet wel dat erg pijnlijk is. Gelukkig is het wondje na 4 dagen dicht en heb ik alleen nog de ontsteking.
Mart mijn NOD is 6 december.. Ik neem me zoals altijd weer voor om er niet teveel op te focussen maar ja....dat is wel lastig.
hebben jullie dat ook dat je afgelopen jaar niet had gedacht dat je op dit moment nog met lege handen zou staan. Natuurlijk is heb al een zoontje maar dat neemt de wens voor een 2e kindje niet weg. Maar het jaar is nog niet voorbij.... mn vermoedelijke NOD is 17 december. Wish is heb ook eens een wondje in mn oog gehad, lief de hele dag met een zonnbbril op, heb er toen een zalfje van de huisarts voor gekregen. Hopelijk groeit je eitje goed en heb je zaterdag je IUI.
Klapper: dat schiet al op!! Wish: ik heb ook een keer zoiets gehad. Erg vervelend en vooral heel pijnlijk. Ben benieuwd hoe groot je ei vandaag is. Moekie: wanneer ga je? Angel: ik dacht vorige kerst al zwanger te zijn.... Hopelijk dit jaar alcohol vrije feestdagen, maar denk het niet gezien de menstruatiepijn nu al. Slecht teken. Hier: al 2 avonden misselijk, maar dat heb ik vaker voor nod. Zit nu 9 DPO en de menstruatiepijn begint. Is het wel erg vroeg voor En wordt echt verkouden! Had gister kennismakingsgesprek met mijn nieuwe leidinggevende. Op het eind zei ik dat ik veel buikpijn heb en dat dat erg vervelend voor mijn werk is. Dus ik gaf aan dat het maandelijkse buikpijn is. Ze vroeg gelijk heb je endo? Ze heeft het zelf namelijk ook gehad. Dus ze vond het erg vervelend voor me. Erg fijn dat begrip!
Mart, goed dat je het meteen genoemd hebt! Ik hoop voor je dat de misselijkheid een positieve oorzaak heeft! Wish, wordt de ontsteking al minder? Allemaal weer succes met wachten! En natuurlijk veel plezier met Sintinkopen als je het viert én de voorbereiding van een vakantie!!
Heehee ja ik moest ervoor na de oogarts loop dus nu nog bij de oogarts en hopelijk volgende week van de ontsteking af! Ik had een eitje van 16 morgenvroeg pregnyl en dan zaterdag iui! Spannend weer! Mart hopelijk is de misselijkheid deze keer een goed teken, fijn zon leiding gevende die het begrijpt!