kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Wish: hopelijk is het goed gegaan vandaag met de iui. Succes op het wachtbankje. Hoop op goed nieuws.

2. mnr

mnr Niet meer actief

Mart: hopelijk een goed teken de misselijkheid!

Wish: spannend weer op de wachtbank!

Moekie: ga je al bijna op vakantie?

Hier afgelopen week weer begonnen met spuiten. 1 cyste is weg en de ander nog even groot. Maar omdat die niet gegroeid was mocht ik weer beginnen met spuiten.
    Maandag de eerste fm.

Fijn weekend allemaal!

3. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Iui ging goed deze keer een mooi aantal 9.8 milj. Voor je gevoel toch beter als 2.5
    Nu het wacht bankje op.
    Succes.mnr hopelijk een mooi eitje(s)

4. Moekie

Moekie Niet meer actief

Meiden hoe is het met jullie? Is zo stil hier, allemaal druk met sinterklaas?

Wish, hopelijk is dit em!

En hier aan het aftellen, nog bijna 2 weekjes en dan gaan we :) Zin in!

5. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wish: dat moet toch genoeg zijn! Daar zit vast 1 kampioentjr bij. Hoop er zo voor je.

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Wish, wat een verschil! Hoop mee voor je! Hoop dat je geen last meer hebt van je oog!

Mnr fijn dat je verder mag!

Mart, je zit nu op dag 14? Hoe gaat t?

Ik moet nog een maand overslaan; follikels waren nog niet weg ?! Én een cyste aan de andere kant... Ff een neerslachtig gevoel hierover nu. Ga morgen nog eens naar Nijmegen bellen wanneer we daar terecht kunnen.

Moekie, idd druk met Sinterklaas! Moet morgen nog een 'mannen-zonder-hobby-cadeau' kopen... Lastig! De rest heb ik in huis! Heerlijk om de stad in te gaan om ladingen (nou ja, zo voelt het) cadeaus te kopen!

7. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    M6: kramp maar verder niks. Gisteren nog een negatieve test. Dus denk dat het gewoon een dag te laat is.

Balen dat je weer een maand over moet slaan. Waren ze wel open tussen kerst en oud en nieuw? Hier sluiten ze in die periode.

8. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Sorry sorry sorry, heb jullie echt verwaarloosd de afgelopen maand. Was er ook zo klaar mee, allemaal vage ovu testen. Smorgens donker smiddags weer licht.. Toch wel ons best gedaan met om de dag of twee dagen ertussen of juist twee dagen achter elkaar gezellig te hebben.

Maar heb vorige week positief getest en mag 20dec bij de FA komen voor de eerste echo. Gebruik nu ook al een week utrogestan en hoop heel hard dat dat ons een mooi wonder geeft in aug!

Mnr: hoe was je fm maandag?

Wish, ik duim voor je 9,8 is idd een mooi getal!

Moekie: waar ga je heen over 2 weken? Sorry heb niet terug gelezen :)

Sinterklaas: Morgen vieren we sinterklaas bij mijn ouders met mijn zus zwager en de kids.

M6: Heb je nog gebeld vandaag? Wat vervelend dat je nu niet door kan gaan :(

Mart: dikke knuffel!!!

Ik hoop dat ze hier niet sluiten tussen kerst en oud&nieuw. Wil dan graag een echo hebben, dat is net het punt dat het mis gaat :(

9. mnr

mnr Niet meer actief

Wish: dat is een heel verschil! Dat geeft goede hoop voor deze ronde!

Moekie: al bijna op vakantie!
    Hier afgelopen zondag Sinterklaas gevierd :)

M6: follikels nog niet weg? Balen dat je nog niet verder kan!

Mart: hier gelukkig alleen de kerstdagen dicht. Lijkt me anders wel lastig!

Dayna: gefeliciteerd! Maar snap dat het voor jou nog heel spannend is! Hopelijk een goede echo en een mooie plakbeeb!

Hier: al een paar dagen grieperig. Maandag wel een goede fm gehad. Eindelijk groeien de eitjes snel! Na 8 dagen waren ze 12 mm. Dokter was alleen bang dat er nu veel tegelijk gaan groeien.
    Vrijdag weer terug. Als ze dan groot genoeg zijn krijg ik de pregnyl mee.
    Hopelijk nog een kansje in 2013!

10. Knuffie85

Wish: spannend hopelijk lukt het deze keer.

Moekie: alvast heel veel plezier op jullie vakantie. Hopelijk kunnen jullie een beetje genieten samen.

M676: hmm dahs niet fijn meis. Ik snap dat je dan ff neerslachtig voelt. Heb je vandaag nog gebeld naar nijmegen?

Mart: hoop eigenlijk dat het nog te vroeg is om te testen.

Dayna: super leuk gefeliciteerd. Ik snap hoe spannend het is. Hopelijk blijft alles goed gaan en achter volg je mij.

Mnr: dahs minder grieperig. Spannend nu voor je.

Hier: alles rustig aan. Elke avond nog steeds niet fit. Ga optijd naar bed zodat ik het niet voel. 12 december weer een echo dan weten we precies hoever ik ben.

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @dayna: wat goed zeg, gefeliciteerd. Ik ga heel hard voor je duimen!!

12. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Dankjewel meiden!

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Lieve dames Dankje voor de reacties. Hopelijk zit het kampioentje ertussen!
    Dayna gefeliciteerd!
    Me oog de pijn is weg alleen het is nog niet weg,gisteren weer bij de oogarts geweest maar komt wel goed.
    Hier nachtdiensten dus even wat stil aan deze kant.
    Hoe is het met jullie dames?

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Dayna, spannend!! Gefeliciteerd! Ben erg blij voor je!

Mnr, fijn dat t vlot gaat, hopelijk idd niet teveel!

Mart, vervelend dit soort spanning steeds hè?

Tanja, al bijna 12 weken zie ik? Wat gaat dat snel.

Dank jullie wel voor de reacties!
    Ik heb gister naar Nijmegen gebeld. We mogen 13-12 komen voor een intake! Ik hoop dat we dan ook snel kunnen beginnen, maar dat zullen we volgende week allemaal wel horen.

15. Knuffie85

M676: ja gaat echt heel vlug. De tijd vliegt.
    Oh weer spannend voor jullie de 13de.

Wish: rustige nachten toegewenst

16. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Dankje tanja ze zitten er weer op.
    Hier gisteren avond kost misselijk echt aan het vechten tegen,het overgeven ,nu zit het nog steeds niet helemaal lekker. Nog van de pregnyl nu tien dagen geleden of misschien iets verkeerd gegeten.
    We wachten af.,

Hoe is het met jullie

17. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend wish! Misschien misselijk omdat je zwanger bent?
    Wanneer mag je testen?

Ik heb gisteren de pregnyl gezet. Ben alleen nog steeds best grieperig dus nu voelt het echt als verplicht klussen.
    Maar alles voor het goede doel :)

18. Knuffie85

Wish: hopelijk is het een goed teken dat misselijk zijn. Ik duim voor je. Spannend.

Mnr: dahs minder dat je grieperig bent. Hopelijk word het verplicht klussen toch nog een beetje gezellig

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Klinkt weer spannend wish! Duim duim duim!

MNR, hmmm balen een moetje vanwege de griep. Succes!

Tanja, met jou ook alles goed? Willen jullie weten wat het wordt?

Hier nog aan het wachten op de ongi die maar niet doorbreekt :(. Helaas duurt het wel vaker 8/9 dagen voordat het doorbreekt bij mij :(. Afwachten dus.......

20. Knuffie85

Moekie: het leek ff beter te gaan maar vandaag weer een minder dagje. Mijn vriend wil weten wat het word en ik niet. Dus dat word nog wat. Hij mag het van mij best weten als ie maar zijn mond houdt. Haha

Is je ongi al gekomen?

Deel Deze Pagina