Ik wil jullie laten weten dat ik zwanger ben vandaag 15 dagen na iui positieve kruidvat test en cb digitaal 1-2 weken het is nog een beetje onwerkelijk!
Wish super nieuws. Ben echt super blij voor je. Geniet van je zwangerschap. En geloof me het blijft onwerkelijk.
Gefeliciteerd wish! Wat een goed nieuws! Hoop dat de misselijkheid snel weg is. Meiden, tot volgend jaar. Dit is even mijn laatste berichtje voor de vakantie. Morgen gaan we weg. Zo`n zin in! Fijne kerstdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2013 gewenst allemaal! ( Ow, gisteren eindelijk ongi geworden. Op naar iui 3 in januari )
Dankje lievemeiden ben eigenlijk maar even misselijk geweest dus dat valt mee maar dat kan natuurlijk nog terug komen. Tanja geloof meteen dat het onwerkelijk blijft!
Moekie: heel veel plezier op je vakantie. En genieten he. Wish: ja echt. Ben nu bijn 13weken maar kan het nog niet altijd geloven.
Hallo allemaal, ben even kwijt waar iedereen zit in de cyclus. Mnr, mag jij bijna testen of heb ik het mis? Dayna hoe is het bij jou? En verder iedereen? Hoe gaat het?
Dames helaas hier een mk tijdens kerst. Heftig en probeer afstand te houden van zp lees wel maar zal wat minder in de clubs zijn.
Ach wish, wat een nare kerst heb je gehad. Heel veel sterkte, veel huilen en als je van je af wil schrijven, dan zijn we er!
Dames, ik ben terug. En wat lees ik een slecht bericht, sterkte nog wish! Morgen lees ik alles bij en dan klets ik weer mee
Wish: wat ontzettend verdrietig Heel veel sterkte! Moekie: leuke vakantie gehad? Hier: zaterdag onze eerste iui. Erg spannend!