kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

M676: wat erg balen dat je nu weer een maand aan de pil moet. Gaat er weer een maand overheen. Echt niet fijn voor jullie. Sterkte

Mnr: hoe ging het met het zetten van de spuit? Succes met de fm.

Hier: ik lees nog steeds met jullie mee, hopelijk op een goed nieuws bericht. Ik reageer niet elke keer omdat het me voor jullie moeilijk lijkt als ik elke keer reageer. Maar ik blijf echt voor jullie duimen en hopen.

2. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hee dames. Nou daar gaan we weer gelukkig. Vond de cyclus afwachten echt niet fijn ben blij dat we weer verder kunnen.
    op naar iui 3 en een plak beebje.
    Succes dames.

Tanja klets gezellig mee!

3. Moekie

Moekie Niet meer actief

Succes Wish! Ook voor jou 3x is scheepsrecht!

Succes Emma, die intake valt heel erg mee hoor!

Tanja, hou ons maar lekker op de hoogte, ik vind het niet erg als je blijft meepraten hoor! Jij bent ons goede voorbeeld :)

M6, ja de iui ging prima. Ik heb gelukkig nooit zo`n last van de eendenbek. Score zaad was tot nu toe de beste en de timing was ook eindelijk een keer perfect. Niets dus wat een zwangerschap in de weg zou staan :). Dus duim duim duim!
    En 18- 2 duurt nog wel even :(. Eventueel nog een iui voor die tijd?

4. mnr

mnr Niet meer actief

Succes wish!

Dames, wat us bij jullie de score mrt de zaaduitslag? Ik weet het bij ins niet precies meer, was wel boven de 2 miljoen en ze zeiden dat dat goed was.
    Maar is dat iui goed of gewoon in het algemeen goed?

5. Knuffie85

Wish: het zal niet makkelijk geweest zijn voor je. Hopelijk is 3x scheepsrecht net als bij mij. Succes alvast.

Moekie: ik hoop dat jullie mij allemaal opvolgen. Ik gun het veel mensen maar jullie toch net iets meer.

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Vraagje zijn er hier dames die acupunctuur hebben geprobeerd?
    Hoor er veel positieve dingen over. Maar weet niet goed of ik het wel of niet moet doen.

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Moekie ik hopelijk voor die tijd. Verwacht 15 of 17.

Tanja ja makkelijk is het niet nog steeds niet. Heb al veel voor me kiezen gehad maar dit heeft me echt even er onderuit gehaald.
    Hopelijk 3x scheepsrecht.

8. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Succes wish, fijn dat je er weer aan toe bent. Verwerken duurt een hele tijd.

Moekie, gunstige omstandigheden! Dat komt vast goed.

Mnr, geen idee, bij mijn zh hebben ze het over hoeveel 150 tot 200 bijv.

Junyor. Ik weet het niet, ik lees er positief over, maar ook negatief op een site. Moeilijk om te achterhalen wat het nu is!

Emma, succes met de intake voor iui. Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, het is toch een stap verder. Maar het valt echt mee. De behandeling zelf ook. Geen pijn oid.

9. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Eerste iui 2.4 milj en de 2e 9.8 milj en die was raak.
    Boven de 2 milj is voldoende.

10. Moekie

Moekie Niet meer actief

Junyor, geen ervaring met accupunctuur. Heb er wel eens over gedacht, maar nu we in het iui traject zitten wil ik geen schommelingen in mijn lichaam veroorzaken.

Mnr, hier de eerste x 3,2 mil, tweede x, 3.9 mil en de afgelopen x 4.6 mil. Hier zeggen ze ook dat ze het graag boven de 2 mil zien. Zelf had ik graag nog wat meer gehad, maar we doen het met wat er is :)

11. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ola,

Vandaag de intake gehad en ben superblij dat we al meteen mogen starten! Was een beetje bang dat we misschien weer weken of maanden moesten wachten. Maar gelukkig niet :)
    Komend weekend moet ik ongesteld worden en dan kan ik meteen bellen. Omdat alles er goed uit ziet behalve het vijandige slijm, hoef ik geen hormonen te gebruiken. Ook dat vind ik prettig.

Ik zag de aantallen van zaadcellen voorbij komen, maar die wijken echt behoorlijk af van het aantal dat wij vandaag te horen kregen.
    Is het zo verschillend? Of heb ik Superman? Of heb ik andere aantallen te horen gekregen?

Ze zei dat ze graag een minimum van 2 à 3 miljoen zien.
    Uit de opzwemtest bleek dat er 28 miljoen zaadjes overbleven.

12. Knuffie85

wish: ja ik begrijp wat je bedoelt. had ik toen ook. Denk je dat het eindelijk zover is wordt er abrupt weer onder je voeten vandaan gehaald. en idd wat m676 zegt verwerken heeft tijd nodig.

emma79: oh super fijn dat je meteen mag beginnen. ik vond de iui ook weer elke keer meevallen. maar dat is toch voor ieder persoon anders.

13. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja het zaad kan per keer verschillen. En de meeste krijgen toch wel iui vanwege zaad kwaliteit dus daar steek je dan boven uit.
    Is het na opwerking? Mijn man heeft er namelijk 24 milj. En na opwerking bleef er de eerste keer maar 2.4 over. Tweede keer stukken beter 9.8

14. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi wish,

Het was na opwerken.
    Er was 32 miljoen per ml. En met 6 ml is dat 192 miljoen in totaal.
    Dat komt wel overeen met het semenonderzoek van september.
    Dat is wel echt veel hè!

Na opwerken was het 40 miljoen per ml. En omdat ze 0,7 ml inbrengen komt dat op 28 miljoen uit.

Jeetje wat een getallen :$

Als ik het zo zie staan, lijkt het haast niet te geloven dat er niet eentje ooit mijn eitje heeft gevonden!

15. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ola!

Het is stil hier. Hoe gaat het met jullie? Is er nog nieuws?

Tanja, ik zie aan je banner dat je morgen 20 weken zwanger bent. Je bent al op de helft! Wat fijn!
    Gaat alles goed met je?

Hier: zaterdag ongesteld geworden. Dus het IUI-avontuur is nu echt begonnen. Vandaag bloed geprikt en volgende week maandag de echo.
    Ik ben een beetje hyper, voor mij geldt de eerste echte kans deze ronde.
    Ik hoop zo dat we allemaal dit jaar zwanger mogen zijn!

16. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Spannend Emma!

Tanja, 20 weken echo komt eraan? Super!

17. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Spannend Emma hier morgen eerste fm dus daar gaan we weer

18. mnr

mnr Niet meer actief

Spannend Emma!

Hier morgen de tweede fm.
    ik wist niet dat zaad zo verschillend per keer kon zijn.

Omdat het zaad hier verder goed is gaan we nu weer verder met o.i en niet met iui omdat dat bij goed zaad geen meer waarde heeft volgens de dokter.

19. Moekie

Moekie Niet meer actief

Spannend emma! Succes!

Wish succes met de fm!

Mnr, voel je je goed bij o.i.? Of zou je zelf wel weer iui willen?

Tanja, laat je straks weten hoe de echo is gegaan?

En voor zover ik weet wordt zaad ongeveer iedere 3 maand "vernieuwd". Dus een frietjes en koorts van 3 maand geleden kan het zaad van nu beïnvloeden.

Hier op 11 dpo en ik heb niet een goed gevoel. Voel veel ongi kramp en heb gewoon het interne gevoel dat het weer niet is gelukt.
    Maar even geduld hebben tot van het weekend :(

20. Knuffie85

Dames: vandaag idd op de helft. Gisteren de 20 weken echo gehad. Alles was goed. Hij of zij was lekker beweeglijk dus ze had moeite om alles goed te zien. Maar uiteindelijk toch gelukt. Mijn vriend wil heel graag het geslacht weten, zo kan hij zich alvast wat voorbereiden. Ik wil het niet weten maar vind het prima dat mijn vriend het wel weet. Maar helaas voor hem besloot ons wondertje dat hij het niet mocht zien. Ons wondertje lag op de kop met zijn stuit naar beneden, hij of zij liet echt niets zien.

Emma: spannend meis. Ja idd je eerste echte poging zo voelde het bij mij ook. Ga voor je duimen.

Wish: spannend weer. We duimen hier.

Mnr: wat is o.i als ik vragen mag?

Moekie: wat vervelend weer dat gevoel. Ik blijf echt duimen en hoop dat je ook een keer geluk mag hebbnen.

Deel Deze Pagina