kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Ja dat is idd raar, maarja als het moet dan moet het haha. Zelf denk ik alleen dat het bij ons niet veel zal helpen. En weet ik gewoon dat de kans nog steeds klein is. Dus wil echt z.s.m door met iui. Zal het wel aangeven. Ben benieuwd wat ze zegt volgende week vrijdag.

2. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Linnepinna: hahaha goed geheugen :p

Mart: Lekker shoppen dus daar :D

3. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Goedemorgen lady's!

Hoe gaat het met jullie?
    Hier nu officieel op het wachtbankje.
    Temp was vanmorgen met 0,5 omhoog geschoten :D
    Hoop dat we een mooi cadeau krijgen op vakantie!

Wat een raar weer is het deze week he! Ik moet straks weer gaan werken en wil op de fiets. Was van de week al zeiknat toen ik thuis kwam :(
    Ga hier nu maar even aan de poets en de was doen.

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier alles goed, natuurlijk vanmorgen gewoon getest en zag in de verte iets of misschien dat ik dat in het negatief en scheef streepje dus zou wel niet goed zijn en het is veeel te vroeg maar hoop gewoon dat deze maand ons een keer het geluk gegund is! Dayna super, je ei goed benut? Lekker zeg vakantie!

5. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Idd raar weer! Was zo gewend om de deur in en uit te vliegen, nu weer; heb je je jas, waar zijn je schoenen etc. Maar nu is t wel lekker zonnig.

Dat zou leuk zijn zo op vakantie. Ik moet nog 11 dagen wachten.

6. Moekie

Moekie Niet meer actief

Linne, gewoon goed je gevoel aangeven. Maar volgens mij zijn ze wel zo dat ze eerst alles onderzocht willen hebben voordat ze gaan behandelen. Succes en anders gewoon proberen de iui door te drukken;)

Mart, hoop dat je niet ziek wordt meid! ( Gewoon kwaaltjes van de kijkoperatie, toch! ;) ) En een beetje bijslapen is nooit mis :)
    En nog vakantie tegoed, wat heerlijk. Geniet er lekker van en shop ze!

Dayna, nou jullie hebben volgens mij goed je best gedaan. En een mooi vakantiekadootje is nooit mis, hoef je geen souvenir meer mee te nemen :p. Veel plezier op vakantie!

Wish, hihi, je kon het toch niet laten:p. En een scheef streepje ook nog:(. Hoop dat het over een paar dagen een mooi donker streepje is. Volgens veel pendels is september wel je maand!

M6, ja ik heb ook al laagjes kleding, want soms is het weer warmer of koelt het af. Doe mij nog maar een langere warme nazomer :)

Hiero 9 dpo zonder bloedverlies gehaald :) Op naar maandag! Voel me iets beter, maar dat voelt ook weer eng, want wat als dat betekent dat het helaas niet gelukt is ( pff, stomme bollen en hun bijwerkingen).

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Moekie ja alleen me volgende eisprong valt net op de grens september oktober..nee kon het niet laten.
    Wat fijn zeg nog geen bloedverlies hopelijk is het ons allemaal heel snel gegund!

8. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Zien jullie iets?

9. Moekie

Moekie Niet meer actief

Wil wel iets zien, maar ook met goed turen zie ik het niet :(
    Nog even een paar daagjes wachten.
    Heb je verder al wel iets van klachten, of dat je denkt dat het raak is?

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Nou heb een keer nergens last van alleen veel vergeten.

11. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Wish: Ik zie helaas niks op je test. Maar in het echt zie je het altijd beter. Nog even paar dagen volhouden, meis!

Weer: Hier steeds zon en dan weer donker, paar druppels en weer zon!

M676: Op je NOD 11 dagen wachten? Ik wel, heb LF van 12 dagen.

Mart: Hoe gaat het met jou?

Moekie: Hahaha, ja dat vind ik een strak plan :D!
    Jeej, nog geen bloed. Hoop dat het nog een maand of 8 voor je wegblijft!

12. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Ja geduld is een schone zaak ik heb alleen een tekort aan geduld.

13. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Kunnen we elkaar de hand schudden ;)

14. Moekie

Moekie Niet meer actief

Nou, ons geluk wordt toch echt al wel lang beproefd hoor!

Dayna, nog even op je vraag: ja 3x 2 bolletjes per dag. Geloof de hoogste dosering. Heb al eens een keer daags een andere pil moeten slikken, maar die hielp niet. En die prut, ja ik vind het wel mee vallen. Had echt horrorverhalen gehoord. En overdag is het wel irritant met inbrengen, zeker op het werk. Maar blijkbaar doet het zijn ding en daar ben ik al lang blij mee. En ik hoop ook op een maand of 8 :)

Wish, succes met de stress!

15. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    #55 mart, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
    Wish: ik zie ook niks, ja een beschadiging.. Ga je morgen weer testen of sla je een dagje over.

Moekie: wanneer wil jij gaan testen??

Dayna: gaat goed hoor, nog steeds moe en het is echt zo druk op werk. Ga mijn werk misschien niet eens voor de vakantie afkrijgen en ik heb niet echt een vervanger. En dan zitten we ook nog eens in een verbouwing en verhuizing op werk. Morgen maar eens kijken op welke werkplek ik dan weer kan neer crashen.

Hier: moe dus en ongelofelijk zere tiet. Alleen de linker, aan de buitenkant. Zei zelfs tegen een (mannelijke) collega dat ie pijn deed maar hij het toch niet zou begrijpen ;) Hij weet het overigens gewoon en we vertellen altijd heel veel tegen elkaar.
    En ik heb nog geen testdrang. Zit volgens mij tussen de 6 en 10 dpo.

Aanvulling: ik heb ineens onwijs veel egg white..:( Strange... Vanavond voor de zekerheid maar even mijn man verleiden.

16. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Morgen weer ja vind het zo apart dat er veel mensen wel wat zien en een aantal niet haha we zullen zien hopelijk word de streep duidelijk !

17. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Moekie, op naar dag 10 en dan naar de 100!

Wish, even wachten en dan hoop ik dat t een mooie streep wordt.

Mart, wat vervelend die drukte en onrust op t werk! Goed dat je collega op de hoogte is! Enne, voor vanavond; maak er wat van 😉

Dayna, idd nog 11 dgn tot NOD. Ik moet al die afkortingen nog steeds opzoeken ☺. Of eigenlijk nog 10 dgn en een paar uur haha.

18. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Dag dames,

Mag ik ook mee komen praten?
    Hier vanaf november 2010 bezig om te proberen een kindje te krijgen. Na veel ziekenhuis bezoeken 3 verschillende. Erachter gekomen dat mijn vriend onvruchtbaar is. Nu over naar iui. 1ste inseminatie helaas op een miskraam uitgelopen. Zit nu op het wachtbankje en mag aankomende dinsdag weer een zwangerschapstest doen. Hopelijk slaat ie aan.

19. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Hoi Tanja, leuk dat je meepraat.

Ook al lang bezig!
    Op zich goed nieuws dat de 1e iui raak was! Niet dat het de teleurstelling minder maakt natuurlijk.
    Succes met wachten! Hoop dat t positief is.

20. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Moekie: ik heb even gekeken hoeveel die van mij waren en die waren per bol 200mg dus zat ik op 400 smorgens en 400 savonds. Ideaal zou ik zeggen. Dat krijg ik ook wanneer ik zwanger ben.
    Ik vond het maar smerig, heb het er wel voor over hoor, maar toch echt fris vond ik het niet. Daarom was ik 'blij' ik het smiddags ook niet nog een keer hoefde.

Mart: Nou gaat lekker bij jou op het werk ;)
    Bij mij ook lastig nu. Collega op vakantie en had ik een best aardige man om mee te werken. Hield ook van goed doorwerken en ff bakkie tussendoor ;) Die is ziek nu en heb ik een vrouwke en die vind het nog al zwaar en weet niet of ze wil blijven :( Nog één weekje, Dayna!!! Zucht ben zooooo aan de vakantie toe, haha!!

Wuahaha, mannen. Ik heb er ook last van maar dan de rechterkant. Manlief zegt dat ik niet zo hebberig moet zijn, haha!

Wish: Ik kan het zelf ook niet hoor, maar misschien is het wel slim om een dag over te slaan met testen.

Tanja: Welkom. Fijn dat je er toch achter bent gekomen wat er was. Jammer dat de eerste iui/zwangerschap niet goed gegaan is. Hopelijk is de 2e iui weer raak en mag je een mooie zwangerschap tegemoet gaan :)

Deel Deze Pagina