Moekie: meis wat erg weer voor je. Pff echt heel moeilijk elke keer weer die teleurstelling. Weet je wanneer je met ivf mag starten? Sterkte meis. Xx
Wij hopen het ook! Thanx meiden Ni nog wachten op de stomme ongi die moet doorbreken en dan kunnen we verder!
Vandaag aan de pil en dan 24 mei de eerste spuit voor het ivf traject. Ben benieuwd! Duurt alleen wel lang tot de echte punctie en terugplaatsing: half juni pas. Maar nu even rust en even zonder gedoe van elkaar genieten
Wat fijn!!! Ik hoop voor je dat m dit gaat worden. Groot gelijk dat jullie nu even lekker gaan genieten Ik heb vandaag een FM gehad, alles was rustig geen groeiend ei te zien. Baarmoederslijmvlies van 3,1 mm. Nu dagelijks 62,5 IE Gonal F spuiten en volgende week donderdag weer komen. Mijn ei doet het blijkbaar rustig aan.
Moekie: duurt idd wel weer lang maar misschien wel ff fijn om een pauze te hebben. En idd ff van elkaar genieten, dat schiet er vaak bij in. Het blijft spannend meis. Junyor: rustige eitjes dan. Blijft ook spannend zo. Hier: vandaag weer op controle geweest in het ziekenhuis. Hebben een groeiecho gehad, ons wondertje doet het goed. Weegt nu 1798 gram. Was een mooi gewicht zeiden ze. Mag nu weer terug naar mijn eigen verloskundige. Ben ik helemaal blij mee.
Wat fijn dat jullie kleintje mooi gegroeid is. Nu nog lekker genieten van je laatste weken. Blijft idd spannend. We gaan 26 mei een midweekje naar Berlijn. En onze arts probeert de 1ste IUI te plannen voordat we op vakantie gaan. Nu hopen dat dat eigenwijze lijf van mij gaat meewerken...
Nou ik heb echt een lui ei.. Vandaag 1 eitje van krap 10mm Maandag weerkomen. Als het ei niet gegroeid is dan hogere dosering.
Hoi hoi, Hoe is het met jou en met Uk? gister en vandaag controle gehad en eindelijk een mooi ei. Vandaag 18mm. Moet vanavond om 23.00 Pregnyl spuiten en donderdag onze 1ste IUI. Dus als het donderdag doorgaat dan is 29 mei mijn NOD
Junyor: oh spannend zeg. Ik ga duimen. Hier is het goed. Buik groeit nu erg goed en kleine beweegt erg veel. Doet af en toe gewoon zeer. Het enige wat minder is dat ik snachts slecht slaap, maar verder mag ik niet klagen. Hoe is het met de andere meiden?
Hier in afwachting van de volgende stap. Schiet voor mijn gevoel niet op, maar geduldig zijn is soms moeilijk . Ben door de pil heen ongi geworden, dus dat is erg vervelend. Nu dus alweer 2 weken aan het bloeden met mijn vorige echte ongi erbij opgeteld . Hopelijk is het allemaal voor dat ene goede doel!
Moekie: wachten duurt altijd lang. Echt frustrerend voor je. Oh dahs niet fijn dat je al 2 weken ongi bent. Hopelijk is het gauw over. Ja we hebben veel over voor dat 1ne grote doel he hoe vervelend het ook is. Sterkte meis.
Hoi hoi, Hier minder nieuws. Gister eisprongbuikpijn, kliniek gebeld. Vandaag echo gehad en helaas was mijn ei al gesprongen. Wel geklust gisteravond maar helaas dus morgen geen IUI
Jeetje junyor, wat balen zeg! Hopelijk heeft het klussen dan nog wel succes! Thanx Tanja! Jij komt ook al steeds dichter bij het einde! Hou je het nog vol? Heb je al een mooie buik?
Junyor: oh dahs minder meis. Balen zeg. Moekie: ja ik ben aan het aftellen. Het word nu toch wel zwaarder merk ik. Weet f en toeniet meer hoe ik moet ziten en slaap vaak slecht. Zal een foto in het volgende berichtje plaatsen.
Ow, das een mooi strak buikje hoor . Zo wil ik straks ook wel zwanger zijn ! Succes met de laatste loodjes en misschien besluit uk iets eerder te komen, dan kan je er eerder van genieten