kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Junyor: ik zie dat je zwanger bent. Super gefeliciteerd. Hoe voel je je? Gaat alles goed?

Hier gaat het wel goed. Ben overgestapt van borstvoeding naar flesvoeding. Uiteindelijk ook maar goed want jazz herft last van reflux en haar voeding moet ingedikt worden. Nu gaat het gelukkig alweer een stuk beter.
    Ze groeit ook super goed. Weegt 4320 gram.

2. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Wat vervelend dat je kleine meid reflux heeft. Hopelijk gaat in indikken goed en houd ze dan haar voeding binnen.

Met mij gaat het prima, mag niet klagen. De standaard kwaaltjes; Moe, misselijk, knallende hoofdpijn. Volgende week donderdag hebben we nekplooimeting. Als dat goed is gaan we het aan de familie vertellen :D

En dan krijgen ze direct een dubbele verrassing. We gaan 19 september trouwen.

3. Knuffie85

Junyor: oh super zeg gefeliciteerd. Hihi.
    Hoop dat je gauw over je kwaaltjes heen bent.

4. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,

Junyor, van harte gefeliciteerd! Gaat alles goed? Echt super dat je zwanger bent! Hoop dat je kwaaltjes minder, of liever weg, zijn!

Moekie, hoe gaat het met jou?

En Tanja, gaat het beter met Jazz nu ze flesvoeding krijgt? En doet ze het verder goed?

Hoe gaat het met de rest van de dames?

Liefs!

5. Knuffie85

Hey emma, jij gaat ook de goede kant op. Alweer 32 weken. Gaat alles goed?

Hier gaat alles super. Jazz doet het nu beter op flesvoeding maar dit komt omdat het nu ingedikt is vanwege die reflux. Maar dat gaat al een stuk beter. Ze heeft al 2x prikjes gehad. Echt zo zielig:(
    Ze woog vorige week alweer 5020 dus gaat echt goed. Ze is alweer bijna 3 maanden.

6. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Tanja,

Wauw, drie maanden alweer. Wat gaat het snel! Fijn dat het goed gaat met Jazz. Ze groeit lekker zo te lezen :)
    Gaat het met jou ook goed? Ben je goed hersteld van de bevalling?
    En ook al een mooi ritme gevonden nu met z'n drie?

Hier gaat alles goed. Ik geniet er enorm van. Het wordt nu wel zwaar vind ik. M'n buik begint best in de weg te zitten en ik kan af en toe niet zo veel door de bekkenklachten, maar je weet waarvoor het is. Dat scheelt.
    Nog drie weken werken en dan verlof. Ik ben wel heel erg nieuwsgierig naar onze zoon, wil m zo graag zien en vasthouden. Maar hij moet nog even doorgroeien en blijven zitten.

Liefs

7. Knuffie85

Ja ze groeit als kool. Haha.
    Met mij gaat het ook prima. Liep 6 dagen na de bevalling alweer door onze wijk met de kinderwagen. Eerst kon dat niet aangezien ik ingeknipt was en er een hechting erg veel zeer deed, maar die hadden ze de 5de dsg verwijderd.
    Maar alles is goed genezen :)

Jawel we hebben wel een ritme gevonden. Jazz zelf ook gelukkig. Nog ff 2 weken genieten en dan mag ik ook weer gasn werken. Dus dan word het ook weer ff wennen.

Dahs wel minder die bekkenklachten maar idd je weet waarvoor je het doet. Nog maar ff en dan kun je je zoon zien.

Liefs

Deel Deze Pagina