kletsen met meiden die al een hele tijd proberen zwanger te raken.

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door wish01, 8 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

M676: dat is niet fijn zomaar ongesteld worden. Ik moet op dag 12 beginnen met de ovulatietest, zogauw hij dan positief is moet ik voor 12.00u een sms sturen op een speciaal nemmer voor iui. Dan krijg ik voor 16.00u een sms terug over de tijd voor de volgende dag dat we er moeten zijn.
    Voor jou wel fijn dat je er 5 minuten vanaf woont. Scheelt een hoop.
    Hier is het een hoop geregel. Zorgen dat als ik. Oet werken ik ook vrij ben, mijn vriend moet vrij regelen en ik moet oppas zoeken voor mijn 2 liefste hondjes. (Mijn kindjes) hihi. Zijn echt mijn allesjes.

2. Channie32

Channie32 Bekend lid

30 okt 2011
    676
    0
    0
    Den haag

Hoi hoi dankje..maandag ga ik weer voor de eerste keer naar de gyn, een jaar terug ook geweest maar toen wilde mijn vriend nog niet mee werken..nu december 3 jaar bezig voor een 3de.. Dus hij zag wel in het niet zonder hulp gaat lukken..heel spannend weer..moet 1 deze dagen ongi worden..me darmen borrelen erg en pijnlijke borsten dus het zal wel snel losbarsten..

Zie dat er een hoop dames ook al zolang bezig zijn en al met IUI begonnen zijn..hoop van harte het snel raak mag zijn..sucses

3. Emma79

Emma79 Actief lid

11 feb 2013
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Molly, dank je voor de info. Dat wist ik helemaal niet. Dacht dat als de hormoonwaardes goed waren dat dat dan niet echt zou helpen. Maar wel dus! Moet me ook nog wat meer inlezen daarvoor. Zie wel vaak op deze site woorden als clomid, pregnyl enz voorbijkomen, maar wat het allemaal precies doet? :(
    Wat lief dat de assistente zo meeleeft!

@Moekie, nee hoor je hebt er niet overheen gelezen! Ik ben vanmorgen bij de anesthesist geweest voor zo'n standaard intake gesprek en dat was goed. Heb vanmiddag maar meteen gebeld of ik al ingepland kon worden. Mocht eigenlijk bellen als ik ongesteld word. Maar ja, ik ben dan weer bang dat er geen plek meer is en ik nog een ronde moet wachten. Ben altijd stipt op tijd met de menstruatie dus vond dat het best kon haha.
    Daar werd niet moeilijk over gedaan, dus nu staat de kijkoperatie gepland op 1 oktober.
    Heel fijn dat het al zo snel kan!

@M676, zeker een baaldag voor je. En dan zomaar uit het niets ongesteld? Dat is toch niet eerlijk hè.
    Heel veel succes deze ronde! En voor nu proost!

Jeetje meiden, als ik alles zo lees is het echt wel zwaar elke maand voor jullie. Petje af voor jullie!

4. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Moekie: ik heb eigenlijk geen idee. De clomid had ik al voor 6 maanden en werkt erg goed voor mij, dus ik denk dat we daarom daar gewoon mee door zijn gegaan. Ik vind het wel fijn dat ik niet nog meer moet spuiten dan die ene keer de pregnyl.

Tanja: Ok, vandaar. Mooi dat dat daar wel kan.

M676: balen meid!! Snap dat je er even doorheen zit. Dat had ik de afgelopen 2 dagen ook. Heb mezelf er weer overheen gezet. Ik hoop dat je je vandaag al wat beter voelt, sterkte!

5. Moekie

Moekie Niet meer actief

Thanx molly, misschien ga ik ook eens vragen of ik deze ronde clomid mag/ kan. Zit met een weekendje weg waarbij ik alleen handbagage mee mag nemen. En dan moet ik zoveel regelen en gedoe op het vliegveld waar ik geen zin in heb.
    Fijn dat het goed werkt bij jou!

M6, wat ontzettend balen zeg! Zo vervelend als je niet van je lichaam op aan kunt. Hoop dat de wijn heeft gesmaakt? En nu helaas weer verder met de volgende ronde. Pff en wat een gedoe met de meting en de studiedag, maar je vind vast el een goed excuus:)

Emma, fijn dat je zo snel al terecht kunt! En goed dat je gewoon je eigen mening hebt doorgedrukt. Je hebt echt geen zin om nog een maand te wachten. Ben benieuwd, hoop natuurlijk dat alles 100% goed is!

Hier geen ongi nog en ook geen tekenen. Maar ja, ik ken na die hormonen mijn lichaam ook niet meer. We wachten netjes af.
    Straks voor de iui zal ik ook een keer of 3/4 naar het ziekenhuis moeten voor metingen en de iui. Gelukkig werk ik vooral `s middags en `s avonds, dus dat valt goed te plannen :)

Succes meiden met de rotongi`s en dat we gaan naar een vruchtbare maand!

6. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    #126 m676, 19 sep 2013
    Laatst bewerkt: 19 sep 2013
    Dank je voor jullie reacties!
    Ik ben weer door m'n dip heen :)
    Op naar de volgende ronde! Vandaag afspraak voor volgende wk vrijdag gemaakt. Kan om half 9 terecht dus dan ben ik om 9u wel op de cursus. En ik hoef ook niet meer bij te betalen voor pregnyl (het was ovitrelle dat ik moest bijbetalen, maar krijg nu weer gewoon pregnyl). Dus soms moet je gewoon gaan slapen en zijn de problemen s morgens (bijna) vanzelf verdwenen! ☀☀

Moekie, hoop dat t kan/mag met clomid! Wat een gedoe voor een weekendje weg hè? Wel lekker om even weg te zijn!
    Ik kreeg trouwens puregon omdat ik met clomid geen resultaat had. Toen ik begon met puregon werd m'n svl ook wat dikker.

Emma, goed dat je gebeld hebt!

Tja Channi, na 3 jr zou je wel de conclusie kunnen trekken dat je wrsch wat medische ondersteuning kunt gebruiken helaas. Succes maandag.

Tanja, idd een hoop geregel. Ik hoop dat jullie werkgevers/collega's er soepel mee om gaan. Wat leuk 2 honden! Welk ras?

Wish, hoe is t met jou?

7. Knuffie85

M676: ja mijn afdelingshoofd en mijn collegas zijn gelukkig heel collegiaal. Ze weten er van dus dan willen ze ook graag voor me werken gelukkig.
    Ik heb 2 franse bullies. 1tje heet Tygo hij is 5 jaar en de ander is Hummer en is 1 jaar. Echt 2kanjers.

8. Knuffie85

Sow pfff net ff een party zitten huilen. Een vriendin had me een mooi filmpje gestuurd. En idd ja het is erg mooi maar voor mij ook erg emotioneel. Eigenlijk precies zoals ik me ook voel. Ik zal hier de link neerzetten kunnen jullie dames zelf bedenken of jullie het willen zien.
    Afscheid van een droom - YouTube

9. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Zo, ook de traantjes weer gedroogd.
    Leuk die foto van de honden Tanja!

10. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Hey meiden,

ik heb niet terug gelezen. Ben de laatste dagen drukdrukdruk voor de vakantie.
    Ik ben volgende week zaterdag weer terug.
    En dan zal ik alles bij lezen ;)
    Meiden allemaal heel veel succes en dikke knuffel!

Tot volgende week
    xxx

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    veel plezier en tot volgende week

12. Knuffie85

Veel plezier en tot volgende week. Lekker ff genieten.

13. Moekie

Moekie Niet meer actief

Dayna, fijne vakantie en kom maar met een positieve test thuis! :)

Tanja, wat een schattige hondjes!

Geen clomid voor mij. Wel een doktersverklaring en dan hoop ik dat ik het vliegtuig in mag! ( Zal wel goed komen;).) Medicijnen zijn besteld en ik mag zondag of maandag beginnen met spuiten, eng eng eng. En dan 30 sept de eerste fm meting. Eens kijken wat het wordt ( KWW zoals ze hier in Twente zeggen: kiek`n wat `t wordt.)!

Fijn weekend meiden!

14. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    Kan me voorstellen dat je t eng vindt! Je voelt er weinig van hoor! Heb even opgezocht hoe fostimon eruit ziet. Met een lange naald vloeistof bij poedertje spuiten, dan weer opnemen en met kleine naald inspuiten als ik het goed zie? Zo gaat het met pregnyl iig. Lijkt mss lastig, ik was in het begin altijd wat zenuwachtig, maar valt alleszins mee. Tip: er zit een stipje op het kleine flesje, daar moet je je duim ophouden bij het breken van de hals. Hier kwam ik na de 15e iui achter :D:D.

Geniet dayna!!

15. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hier ongi geworden dinsdag helaas,,we gaan er weer vol goede moed tegen aan, ga nog wel lezen en af en toe reageren maar probeer ff tijd voor mezelf te nemen! Succes dames

16. Knuffie85

Wish01 wat erg.snap dat je tijdvoor jezelf nodig hebt. Is ook erg belangrijk. En je weet dat je altijd hier terecht kunt. Knuffel

Moekie:thnx ze zijn lief he. Dacht zal er een foto bijzetten. Hihi

17. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wish: wat balen! Denk goed aan jezelf hoor.

Dayna: fijne vakantie, hopelijk zonder menstruatie.

Hier: heb niet alles gelezen, zo druk geweest. Maar een dagje later dan gepland maar ook ik heb vakantie!!

18. Moekie

Moekie Niet meer actief

Mart, wat een drukte toch! Geniet nu maar extra van je vakantie, heb je verdiend!

Wish, ook balen zeg! Take your time en laat af en toe even weten hoe het met je gaat?!

M6, Thanx voor de tip! Ik moest oefenen met breken en vond dat al erg irritant. En wat je zegt over fostimon klopt. Maak me over het maken van het goedje ook geen zorgen, maar als het in mijn buik moet….. En ik heb 1x proefgespoten en vond het doodeng, maar het lukte! :). En ik weet waar ik het voor doe, dus dan maar een grens over en na de eerste paar spuiten zal het vanzelf makkelijker en beter gaan!
    En anders vraag ik jou om tips ;)
    Jeetje al 15 iui`s sowieso, maar dat is van je eerste en nu voor de tweede samen gok ik? Hoop dat er niet veel meer bij komen!

19. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik moet deze maand voor het eerst zelf pregnyl spuiten. Vorige maand hebben ze het voor me in het ziekenhuis gedaan, zodat ik nu weet hoe het moet. Ik ben benieuwd of ik het bij mezelf kan, maar ik denk van wel. De verpleegster zei wel dat ze het zelf niet durft bij haar zelf en dat terwijl ze zoveel andere mensen prikt.

20. m676

m676 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.381
    0
    36
    #140 m676, 20 sep 2013
    Laatst bewerkt: 20 sep 2013
    Hoi! Thanx moekie,
    13iui's voor ik zwanger werd van m'n dochter (2 mk ervoor). Het was ook de laatste iui die ik mocht! Na een mk krijg je weer opnieuw 6 of 9 pogingen.
    Nu inmiddels de 6e weer achter de rug. Ik hoef m'n naam al niet meer te noemen in ziekenhuis;) Ze zijn er trouwens erg meelevend en betrokken.
    De puregon die ik spuit is wel wat makkelijker; naaldje erop, tot de juiste hoeveelheid draaien en spuiten. Maar ach, het is zoals je zegt moekie, je weet waar je het voor doet.

Molly, mijn vriend gaf aan dat hij t ook wel wilde doen (vond het nl ook nogal eng ih begin). Maar dát vond ik nog enger haha, dan heb ik de controle niet meer:p

Hè wish, vooral doen wat goed voor jou is!!

Deel Deze Pagina