M676: een vriendin van mij deed dat al een tijdje. Ik dacht dat wil ik ook leren. Ik leer heel veel op youtube. Kijk dan hoe hun het doen en doe dat dan na. Heb wel een boekje gejocht met beestjes erin probeer eraan te beginnen mar is nog redelijk moeilijk. Maar ik probeer elke dag dus het lukt wel. Haha. Dahs niet zo mooi dat er een cyste zit. Hopelijk mag je deze maand wel door met de iui. Maar we doen alles voor het beste resultaat. Succes vast morgen.
Het dames , Snel een berichtje van mij. Ben slecht in onthouden dus reageer even in het algemeen . Hopelijk is deze maand jullie maand en die van mij. Ik trok het emotioneel erg slecht dat het ziekenhuis de deur gewoon weer sluit voor 9 maanden en de andere gyn 6 maanden tjaa ze zitten niet echt op 1 lijn. Ik voelde me gediscrimineerd door me jonge leeftijd en heb geen fijn gevoel meer bij t ziekenhuis. Nu toch de stap om naar geert gen te gaan en heb8 oktober de intake . Hoop natuurlijk toch dat ik dan zwanger ben maar de afspraak staat. Dames veel succes !
Wish, bedoel je Nijmegen? Iig goed dat je doet wat goed voelt. Kan me voorstellen dat je actie wil! Ik ben net terug vd meting. Wederom geen cystes volgens de gyn. (3e x op rij dat eerst gezegd wordt dat t een cyste is door de een, maar niet zo blijkt te zijn...) Heb erg veel vertrouwen in mijn gyn. Hij zegt dat het goed zou zijn om in Nijmegen te praten over het vervolg. Ivf of mogelijkheden tot stimuleren van het bsv. Zie daar erg tegenop. Wil het helemaal niet, maar wil wel graag een kindje... Praten kan geen kwaad natuurlijk.. Zal dan na deze ronde worden want: dinsdag weer een iui! En mss, heel mss hoef ik me daarna niet meer druk te maken over Nijmegen?? 1 eicel geheel gerijpt, aantal andere eromheen. Vanavond pregnyl. Weer aanrommelen met de flesjes Ga morgen op m'n werk aan de collega's vertellen dat ik afspraken in het zh heb. Kan er niet meer omheen draaien. Ik ga nog bedenken wat ik wel en wat ik niet wil dat ze vragen. Ik heb gemerkt dat het erg fijn is voor mezelf en voor anderen als dit duidelijk is. Nu genieten van het heerlijke weer!!! Wat en superzomer hebben we toch!
M6, dan mogen we morgen elkaar de hand schudden! Heb net gehoord dat ik om 10.55 de iui heb Dus ik ga zo al aanrommelen met de pregnyl, hij is al uit de koelkast en over 10 minuutjes ga ik hem zetten. Bij mij zat er rechts een groot ei van 21 mm. Dus vanavond ook maar aan de klus voor de zekerheid . Het gaat ineens snel, wel fijn dat de spuiten dus goed geholpen hebben bij mij Wel fijn dat er geen cyste zat, maar wel raar dat de een zegt van wel en de ander van niet. En wel een stap om naar Nijmegen te gaan, maar denk er gewoon goed over na, ga op gesprek en kijk dan wat jullie willen. Succes morgen! Wish, goed van je dat je actief stappen zet. Gewoon er voor gaan, jij hebt die wens! Emma, ook succes morgen. Morgen wel allemaal goed nieuws krijgen Tanja, al een positieve ovutest in handen? Jij dus ook al snel de iui. Wat zou het een grap zijn als we allemaal tegelijk zwanger zijn! En leuk hoor haken! Heb er ook wel eens over gedacht, maar ben niet zo geduldig als het niet in een keer goed gaat Linne, fijn dat jullie naar de iui door mogen. En inderdaad even goed vragen wat de beste stap is om te nemen. Misschien is er niet veel zaad, maar beweegt het wel goed en snel. Het gaat tenslotte ook om de zwemkwaliteit toch? Dayna, wat raar van je cyclus deze keer. Is je ongi al doorgebroken nu? En ik zou ook vragen of ze je een cyclus willen monitoren met clomid. Gelukkig wel een fijne kinder/ baby/ zwangerloze vakantie. Ben je een beetje uitgerust? Mart, waar zijn jullie nu? Wat is het mooiste wat je al gezien hebt? Geniet er nog lekker van en hoop dat het projectje mooie resultaten geeft!
Wish: dat iswel weer minder hopelijk heb je bij geertgen een fijner gevoel M676 en moekie: heel veel succes morgen en hopelijk ober 2 weken goed nieuws ik ga duimen voor jullie en kaarsjes aansteken. Ik mag morgen ook voor iui om 14.30u. Dus morgen echt spannend voor ons 3en. We duimen en ik denk aan jullie.
Tanja, 3 keer is scheepsrecht, dus gewoon voor ons alledrie raak! Duim duim duim. Wat grappig zeg, met zijn drietjes tegelijk
Ja idd 3x moet scheepsrecht zijn. Voor mij de 3de keer en dan ook. Og eens 3 dames. Nummer 3 is morgen wel erg actief. Haha. Thnx molly.
Tanja, dat moet een goed voorteken zijn! Ik ben al om 9.30 ad beurt. Spannend! Zal ook aan jullie denken! Moekie, ik moest gisteravond 17.30 al spuiten. Wat is geertgen eigenlijk? Ik dacht een typefout, sorry!
Succes dames vandaag. Hoe is het gegaan? Molly: hopelijk is het zo volgende week dan mag jij ook en mag je bij ons op het wachtbankje komen zitten.
Ladies, het ging goed! Viel me heel erg mee. Niets geen pijn of irritatie gelukkig. Hoeveel hadden jullie? Hier 3.9 miljoen. Wat ik wel oké vond, aangezien we het 12 uur ervoor nog hadden gedaan ( op advies van de arts). De verpleegkundige zei dat het er goed " rijp " uitzag en dat de timing perfect was. We zullen zien! Nu vanavond nog een keer aan de klus en dan mogen de mutsenbollen er weer in helaas Hoe ging het bij jullie? Hoop zo op 3 succesverhalen over 16/17 dagen! M6, ik denk dat ze ook liever hadden gehad dat ik de pregnyl zondag had gedaan, maar toen wisten we/ ze nog niet dat er al zo`n groot ei zat. Dus na de meting gisteren moest ik zo snel mogelijk spuiten. Maar mijn eitjes knappen vanzelf altijd wel, daar zit het probleem gelukkig niet, dus het komt wel goed En molly, hoe meer wachtbankers hoe beter! Dan slepen we elkaar er lekker doorheen! Wie weet ben jij de eerste in een lange rij zwangeren die hier ontstaat
@tanja28: ik bedoelde dat ik nog een weekje op het wachtbankje hoeft te zitten. Donderdag over een week heb ik mijn nod. Dus dat schiet al lekker op. @Moekie: wij hadden 17 miljoen, maar het niet de avond ervoor nog gedaan. Dat mocht van onze gyn nu juist weer niet.
Molly: ow sorry ja ik kan het ook allemaal niet meer bijhouden. Sorry Moekie: ik weet nooit hoeveel erin zitten aangezien wij donorzaad nodig hebben. Dan is alles al getest van te voren. Wel goed dat de gyneacoloog zei dat het er rijp uit zag. Hopen op een goede uitslag. Bij mij ook alles goed gegaan. Voelde in mijn buik wel wat vervelend maar dat nemen we voor lief. Ik heb het buisje waar het zaad in heeft gezeten ook mee naar huis gekregen. Wel raar maja wel de waarheid. Hopelijk kan ik deze in het plakboek plakken.
Hier ging t ook goed. Voelde er haast niets van. 100-150 was de score, geen idee dus hoe dat in miljoenen zit. 90% beweeglijkheid. 1grote eicel, 2 kleinere die mee gaan doen. Ik heb de bollen, waar moekie over schrijft ter sprake gebracht, maar krijg ze niet. Eerst nog eens een uitgebreid gesprek over alle mogelijkheden en verwachtingen. Slaap lekker, morgen alweer een dag minder te wachten
maakt niet uit hoor Tanja, je kan niet van iedereen bijhouden waar ze in hun cyclus zitten toch @m676: mooi dat je er haast niks van voelde
M6, ja al die termen. Geen idee. Hiero was het bijna 17 miljoen voor bewerking en uiteindelijk zijn er 3.9 ingebracht met goede beweeglijkheid. we zullen zien. Fijn dat het bij jou ook zonder moeite ging Jammer dat de bollen nog geen optie waren, maar als je ze niet nodig hebt zou ik ze niet aanraden. Veel bijwerkingen en veel troep. Hier 1 eicel van meer dan 21 mm en een kleintje van ongeveer 14 mm, dus ben benieuwd. Is 17 oktober ook jullie testdatum dames? En Tanja, een buisje voor in het plakboek, hopelijk is dit HET buisje! En bij jullie zal het natuurlijk wel allemaal helemaal goed zitten qua hoeveelheid en beweeglijkheid. Spannend ook voor jou! Hebben jullie het gisterenavond ook nog even gezellig gemaakt?
Moekie: ze zeggen tegen ons elke keer 2weken na iui mag je testen. Maar sinds die miskraam test ik wat later dus ook rond die 17de ja. Jaidd hopelijk is dit HET buisje. Nee niks gezellig gemaakt gisteravond Mijn vriend moet deze hele week tot 22.30u werken. En ik gisteren optijd naar bed was heel moe en had vandaag van 09.30u tot 20.00u teambuilding. Dus een drukke dag. Wel heel leuk gehad vandaag. Dames wachtdag 1 zit er bijna op.
Drukke dag zeg Tanja! Hoe voelen de meer ervaren meiden zich na een iui? Heb een beetje last van mijn buik, voel wat steekjes die naar de lies gaan en wat druk. Herkennen jullie dit?
Moekie dat heb ik gisteren en vandaag ook. Is volgens mij wel normasl. Heb da de keren hiervoor ook gehad. Spannend he.