Hoi allemaal, ik ben vorige maand NA de eisprong gestart met het slikken van tarwekiemolie. Deze cyclus is dus de eerste waarbij ik de hele cyclus tarwekiemolie slik. Daarnaast slik ik vanaf het begin Etos zwanger worden pillen. Nu ben ik deze cyclus begonnen met een behoorlijk heftige menstruatie van 7 dagen. Nu zit ik ongeveer in het midden van mijn cyclus, en heb ik sinds zaterdag af en toe een dag waarbij ik bruine vegen aan het wc papier heb zitten. Hebben jullie ervaring met bruine vegen midden in de cyclus? Kan dit aan de tarwekiemolie liggen of hadden jullie andere ervaringen?
Ik heb het zelfde gehad... Kan het nog steeds niet verklaren. Heb wel een zeer heftige eisprong gehad, jemig wat een buikpijn! Daarna ook erge rugpijn en momenteel nog steeds rugpijn en vreselijke spierpijn in mijn bovenbeen (en ik heb niet eens gesport). Onverklaarbaar allemaal. Gelukkig wel de nacht voor de eisprong gevreeën (fingers crossed)!
Ik had ook tussentijdse bloedingen en de cyclus met tarwekiemolie was het bij mij heftiger. Gelijk mee gestopt en de ronde erna zwanger