Een NOD lijstje is wel handig! Die datum van mij is wel onder voorbehoud haha! Ik ga denk ik pas volgende week testen, mits ik meer kwaaltjes krijg! Ik heb ook pijnlijke tepels sunshine92! Voor de rest heel licht misselijk af en toe. Maar dat is echt niet noemenswaardig... Kan het me ook aanpraten denk ik dan! Had vorige week wel ineens 2 dagen ongesteldheid krampen. . Niet de hele tijd, maar zo af en toe.. Ben benieuwd wat dat was! Ik temp overigens niet.. wil het nog even op zijn beloop laten! Lekker Petraa op vakantie!! Hopelijk met een nog beter gevoel
@claudia ja zelfde hier af en toe misselijk en heel soms een kraampje links bij m'n lies maar ja ik moet nog 10dagen verkeerd berekend net aangepast dus kan het mezelf ook aanpraten natuurlijk , jij bent de eerste waar we naar uit kijken hier haha spannend ben benieuwd @suuzie gedaan
Ik voel ook van alles maar ja je lichaam kan je voor de gek houden. En ik, en vele hier, wil zo graag!
Me gevoel kan meerdere kanten op , of zwanger of ongeteld of ongeteld en me schildklier afwijkende waardes maar daar kom Ik snel genoeg achter ik ben dood op -.- kan dat zo snel al?
Ik heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Vaak heb ik een paar dagen voordat ik ongi moet worden last van mijn buik en verder niets. Ik heb verder ook nog niet mijn ei gevoeld, vandaar dat ik met ovutesten aan de slag ben gegaan. Helaas kwam daar ook niet uit. Na mijn nod ga ik daar weer mee verder, ga alleen eerder in de cyclus beginnen dan afgelopen keer. @sunshine: mijn nod is waarschijnlijk op 5 juli, maar kan dus ook later komen. Ik wacht het gewoon maar af. @claudia: ja, inderdaad. Heerlijk aftellen baar de vakantie!
Ik zit ook op het wachtbankje... 7 juli Zou het liefst even een winterslaap van tien dagen houden... en dit weer is er ook wel geschikt voor brrrr net de kachel maar weer aangezet...