Wie heeft er zin om te kletsen over het weer zwanger worden en lief en leed te delen Wij willen graag een 3e kindje en het lijkt me leuk om te kletsen met anderen die ook bezig zijn.
Hoi, lijkt me gezellig. Wij hopen ook op nummer drie. Ik ervaar het wel heel anders dan voorheen. Misschien omdat ik nu weet hoe leuk het is. Heb jij dat ook?
Hey! Gezellig Ik beleef het nu ook anders. Al vind ik het weer net zo spannend allemaal Dit is voor ons echt de laatste dus ik wil het ook zo goed als het kan, zo bewust mogelijk beleven. Maar bij de gedachte aan een positieve test, die spannende eerste weken, het vertellen etc.. Ik krijg er nu al vlinders van in mijn buik Maar van de andere kant ben ik soms ook een beetje bang hoe het allemaal zal gaan. Het zijn wel voornamelijk praktische zaken hoor maar af en toe spoken er toch wat vragen door mijn hoofd. Heb jij dat niet? Maar het zal me niet tegenhouden, daar is de wens te groot voor
Hoi allebei! Gezellig om mee te kletsen! Wij zijn bezig voor de 4e... Vorige maand een miskraam gehad helaas maar nu weer spannend... 8 dagen voor een nieuwe nod! Hoop snel dat het voor allemaal raak is!! Groetjes!
Hoi Sterre82, ik klets zelf mee in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/429089-wie-gaat-voor-derde-kindje-binnenkort.html Ook moeders die 4e, 5e kindje etc willen proberen te krijgen, zijn uiteraard welkom!
Dat praktische gebeuren herken ik zeker wel. Zeker de kleine dagelijkse dingetjes, bijvoorbeeld halen en brengen met school en slaaptijden, maar ook de auto, dat soort zaken. Het is soms gewoon zo makkelijk dat ze ouder worden. Het luiervrije leven, ze kunnen allebei fietsen, en zeker omdat ze zo dicht op elkaar zitten kunnen we uitjes heel makkelijk afstemmen. Straks dan 2 in het diepe en 1 in het pierebad, bij wijze van. Aan de andere kant lijkt het me ook wel heel erg leuk dat die twee groten het heel bewust zullen meemaken als het zover mag komen. Mamahil wat naar van je miskraam, nu maar hopen dat je deze maand weer zwanger bent en dat uk blijft plakken. Hoe oud zijn je andere drie kids?
Hier ook plannen voor een 3de kindje. Mijn man wil echter nog even wachten, maar ik inmiddels niet meer. Heb gister het balletje opgegooid en laat het nu weer even rusten totdat hij er zelf weer over begint. Hoe doen jullie het qua kamers? Wij hebben op de eerste verdieping 3 slaapkamers en nog 1 op zolder. Zit me af te vragen of we dan de kinderen op de eerste doen en wij op zolder... Qua vervoer: De oudste kan al zelf fietsen, dat scheelt een hoop! Ook heeft ze continue rooster, dus hoef er niet tig keer uit. Ook qua auto hebben wij ons al verdiept. Wij hebben een lease auto en het loopt in 2015 af. Dan gaan wij over op een grotere auto, waar we dan nog met gemak op vakantie mee kunnen. Nu hopen dat manlief er mee eens wordt dat ik over 2 maanden de pil weg gooi ipv 2014
Hallo, Ik kom ook gezellig meekletsen (als dat mag) Bij het lezen van de eerste 4 reacties herkende ik alles van mezelf. Ik heb gister m'n spiraaltje laten verwijderen en vanaf ong okt gaan we er voor. Dit omdat ik begin okt een marathon ga wandelen. De verhalen die ik net las herken ik omdat ik hetzelfde voel en denk. Ik krijg de kriebels in m'n buik als ik denk aan de zwangerschap. Ook omdat dit bewust de kaatste word. Maar ik krijg ook de zenuwen als ik denk aan de praktische zaken. Gelukkig zie ik hier veel "lotgenoten" en hoop ik gezellig met jullie mee te kunnen kletsen. Ik heb overigens een dochter van 5,5 en een zoon van 3
Mag ik ook meekletsen? Wij zijn nu aan de eerste ronde bezig voor een derde kindje. Heb al 2 kinderen, eentje van 9 en eentje van bijna 7. Hebben alle babyspullen al weggedaan want we dachten klaar te zijn. Niet dus.... De oudste 2 slapen samen op een kamer al jaren. Niet omdat het moet, we hebben 4 kamers, maar omdat ze dat leuk vinden. En dat gaat goed dus zo lang het nog leuk is laten we dat zo.
Jaaa, ik doe ook graag mee! Wij hebben de wens voor n groot gezin en gaan nu voor n derde kindje. In juli heb ik n vmk gehad helaas . Eind juli kregen we groen licht van de revalidatie-arts, dus nu kunnen we er eindelijk flink voor gaan. We gaan n spannende tijd tegemoet, ik heb het syndroom van Ehlers-Danlos, dus het zal wel zwaar worden. Wij hebben 4 slaapkamers boven, waarvan 1 met nog een zolderverdieping (dus in de kamer zelf) en beneden hebben we ook nog n extra kamer, dus dat komt wel goed.
Hier vanavond alweer een serieus gesprek gehad met manlief....hij wil zeker weten een derde, maar ziet erg tegen de periode van en na het zwanger zijn op. Ben na de 2de zwangerschap ook erg ziek geweest en daardoor is hij bang dat het weer gebeurt, terwijl het nu zo goed gaat...
Mamahil: welkom! Wat rot dat je een miskraam hebt gehad Hoever was je? Sinaasappel: bedankt voor de link. Ik wist niet dat er al zoiets was Moaatje: ik heb er nog eentje in de luiers dus daar hoef ik niet naar terug. Althans, hij zal ook richting de 3 gaan als er een kleintje bij komt maar goed, ik ga er niet vanuit dat hij dan al luiervrij is Inderdaad wat je zegt met school, het brengen, ophalen, de jongste gaat ook naar de psz volgende maand. Mamavanjuul: Welkom! wij hebben 3 slaapkamer op de bovenverdieping en nog 1 op de zolder. Wij zijn wel bezig met het huis te verkopen en willen graag groter. Mocht het zo zijn de er in dit huis nog een kindje bij komt dan doen we denk ik de jongens op 1 kamer. Qua auto hebben wij het luxe. We hebben allebei een grote station waar 3 stoeltjes achterin zouden kunnen. Beetje aso Maar ik had de station al en die andere is van de zaak. Hopelijk mag de pil er z.s.m uit van je man! Oh lees nu dat je een gesprek hebt gehad. Wat heb je gehad na de 2e? Syra: Ook welkom Leuk dat je een marathon gaat lopen, welke/waar? Luca: Welkom Spannend voor jullie! In principe zijn jullie er al weer even 'uit'. Begon het toch weer te kriebelen? Lucindalice: wat rot dat je een vmk hebt gehad Wat houdt jouw syndroom in als ik vragen mag? Pff hier pas op cyclusdag 10. Met een cyclus van rond de 34 a 36 dagen duurt het dus nog wel even. Ik zou eigenlijk niet meer temperaturen maar ben deze ronde toch weer begonnen, wat een geduld he
@ Sterre, hihi, prima hulpmiddel toch de thermometer? Zeker als je lange cycli hebt. Hier ook flink vol ongeduld EDS is n erfelijke bindweefsel, alles wat van bindweefsel is overrekbaar/elastisch, dus ik ben n rubber zeg maar , huid scheurt makkelijk en gewrichten schieten om niets uit de kom. Oooo, ik kan ook niet meer wachten
Lucindalice: zeg dat wel van die thermometer Ik houd al ruim een jaar mijn cyclus bij in een app op mijn telefoon. Eerder om ongeveer te weten wanneer ik ongesteld moest worden en dat was redelijk voorspelbaar. Maar nu we begonnen zijn slingert mijn cyclus ineens alle kanten op Vorige maand dacht ik wel mijn eisprong gevoeld te hebben maar nee hoor, natuurlijk zat ik niet goed Daarom toch maar de thermometer weer gepakt, scheelt een hoop 'gestress' Klinkt niet echt prettig wat jij hebt Moet je er veel rekening mee houden? En heb je er medicijnen voor? Ik duik mijn bedje in, morgen weer werken
@ Sterre, zul je net zien, hou je al n jaar je cyclus bij en dat gaat lekker en dan ga je er echt voor en dan gaat hij schommelen...frustrerend lijkt me dat! Straks weet je dan in ieder geval wel wanneer je ei geweest is , maar hopelijk wordt hij vandaag gewoon bevrucht Ja, EDS is inderdaad lastig, je moet toch wel met alles wat je doet rekening houden en ik ben bijna altijd moe, dat is ook lastig. Ik heb er (nog) geen medicatie voor, het is niet te genezen, maar je hebt wel pijnstillers. Zo weer n nieuwe dag volgens FF ben ik een beetje vruchtbaar vandaag, maar zo voel ik me nog niet...
@sterre. Ik ga de kustmarathon wandelen. Dat is in Zeeland. Hardlopen kan ik niet zover vanwege m'n knie maar ik hoop dat ik m wel kan wandelen. De dag na het wandelen denk ik dat ik de condooms de deur uit doe hahaha @lucinda het klinkt echt heel naar wat je hebt. Kan me goed voorstellen dat het dat ook is. Ik hoop dat je een balans kan vinden.
@ Syra, is moeilijk, maar ik blijf positief Hopelijk komt je cyclus goed op gang nu je spiraal eruit is en dan de condooms weg en dan voor je derde
@lucinda ja dat hoop ik ook. Tot nu nog geen spoor van een komende ongesteldheid. Geen buikpijn of wat dan ook. We wachten het netjes af. Welke app gebruiken jullie (als jullie dat gebruiken) om alles bij te houden.
@ Syra, heb ook echt geen idee hoe lang dat allemaal duurt na het verwijderen van n spiraal, ik hoop niet al te lang! Ik gebruik Fertility Friend, daarin kun je echt alles kwijt. Heb womanlog ook geprobeerd, maar nu we 'echt' bezig zijn vind ik die niet uitgebreid genoeg.