Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dikke knuffel Roos en Corali!!

@Sinaasappel En? hoe valt het nu om zwanger te zijn? lijkt me weer heerlijk!!;)

2. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vooral heel raar en onwerkelijk! Alsof ik het droom ofzo.
    Ik heb ook nog geen kwaaltjes al merk ik dat ik 's middags met vlagen een misselijkachtig gevoel (echt misselijk kun je het niet noemen) begin te krijgen.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

sinaasappel gefeliciteerd!
    De twee andere meiden nog in onzekerheid, duim duim duim

Wie ben ik en waarom kom ik ineens binnenvallen??
    Ik ben al een tijdje actief op zp (Sterre, misschien ken je me nog van het temptopic, lang geleden) en wij zijn gezegend met twee lieve kids. Maar kriebel kriebel kriebel. Steeds meer voor een derde wondertje...
    Mannetje wil op zich ook wel, maar we hebben helaas nog twee huizen en dat is dus een beetje onzeker. Zeker omdat wanneer we een derde kindje mochten krijgen, we de zolder moeten verbouwen.

Ik kijk weer steeds vaker op zp en kwam jullie topic tegen, met heel herkenbare verhalen.
    Of we daadwerkelijk voor een derde gaan, is dus niet helemaal zeker, maar ik zou het wel leuk vinden hier af en toe wat mee te kletsen (als jullie dat ook leuk zouden vinden).

Groetjes, Nijn

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    geukkig een goeie echo, wat heb je nog meer gezien hihi heel je ingewanden goedgekeurd :p

Hier ook nog steeds niks, geen ongi en geen posi test, dus we wachten.
    Moet zeggen dat ik van het ikziewel gevoel steeds naar een ikmoettnu gevoel aant gaan ben en dat is wat minder.

5. Roos6

Roos6 Niet meer actief

helaas, hier vanuit het niets ineens ongesteld geworden vanochtend. Erg veel buikpijn....bleh!!! Nou ja, het is niet anders... misschien de volgende ronde....
    In iedergeval bedankt voor het meeleven!!!
    Nou ja, ik blijf gewoon lekker meelezen want ja, we gaan nog steeds voor de zesde :)

6. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom Nijntje, 2 huizen... Dat is me wat zeg, snap dat dat pittig is...

@ Inlove, dat is wat minder dat gevoel... Merk dat dat bij mij schommelt, al is dat wellicht uit zelfbescherming voor als het nog langer duurt....

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    O Roos dat is niet fijn :(, maar nu vol goede moed door naar de volgende ronde :)

8. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Balen Roos! Nu vol goede moed de volgende ronde in!

Inlove, dat is een rotgevoel ja, ik ken het ;)

Nijntje, welkom hier! Lastig idd twee huizen, dat is geen gunstige situatie.

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dikke knuffel Roos!! en op naar de volgend ronde!! Verwen jezelf vandaag maar lekker met een groot stuk chocolade!

@Nijntje Welkom! 2 huizen hebben is niet fijn! Hoelang zitten jullie al in deze situatie?

10. Roos6

Roos6 Niet meer actief

mmmm, goed idee Madeliefje...heb inderdaad wel zin in chocola :) Heb nog een heerlijke reep met nootjes liggen hihihi

11. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Welkom Nijntje!

En Roos, wat balen zeg! :(

Hier nog steeds in onzekerheid. Kan me er nu wel bij neerleggen dat ik echt niet zwanger ben (voor zolang als het duurt ;) aangezien ikdan nu zeer waarschijnlijk wel een positieve test had moeten hebben. Hoop gewoon dat ik nu snel ongesteld ga worden. Geen testen meer in huis en ga ook even niet halen.

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Roos, geniet van de chocolade!

13. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, goed voornemen. Is je cyclus onregelmatig dan? Op welke cyclusdag zit je nu?

14. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Lucindalice, mijn cyclus was dus juist helemaal niet onregelmatig. Was het voordat ik kinderen had wel. Sinds de geboorte van mijn zoon was het snel regelmatig, 26,27 of 28 dagen.
    Ik zit nu opdag 32 dus wel echt overtijd. Blijf het raar vinden want juist nu we er voor gaan, ben ik ineens overtijd. En aangezien ik helemaal niet aan de anticonceptie heb gezeten (op 1 maand na, eind vorig jaar), is deze verandering wel een beetje apart te noemeMaar goed, mijn mindset van is 'ik ben niet zwanger, mijn lichaam houdt me voor de gek!' Misschien dat mijn borsten en buik er ook in gaan geloven :D en stoppen met de pijnlijke steken in mijn borsten en liezen.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, jeetje.... Ja dat is echt raar dan... Bijna bizar! Hoop dat je toch n laat ei en late innesteling hebt gehad en er toch gauw n tweede streepje verschijnt...

16. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ja heel stiekem hoop ik daar ook nog op! Denk dat ik van het weekend nog maar en testje ga doen als ik dan nog niet ongesteld ben. En anders na het weekend misschien toch even met de ha bellen wat ik hiermee moet.

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    irritant is dat overtijd zijn hè. Je gaat dan ook even lezen hier op zp van late posi testen en daar krijg je dan weer hoop van.
    Mijn ongi gevoel is weer weg. Gisteren enorme hoofdpijn dus dacht echt dat t wel ging gebeuren maar niks. Ben er ook veel te veel mee bezig.

Ach ja, mss is t onze tijd nog niet. T komt wel (deze mantra even in me opzeggen de komende 6uur ;) )

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Corali Gek dat je cyclus ineens langer duurt dan...echt balen zo! hoop echt dat het vanwege een zwangerschap is!!

19. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Corali, balen zeg...
    Ik had dat met L.evi ook. Na E.smee niet meer aan de pil geweest, kei regelmatig en we gingen er voor en het werd ook ineens anders... Zo balen...
    En vooral niet wetend waar je aan toe bent...

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Jaaa Bingo! Ongesteld!
    Hahah nou dat was weer een cyclus van 38dagen (is dat een cyclus te noemen??)

Op naar de volgende ronde (de ronde van de pendel,,,,)

Deel Deze Pagina