Madeliefje, ik snap er ook echt niets van! Niet wijst erop dan mijn menstruatie er ook aan komt, dus ik hou nog een klein beetje hoop. Inlove, jammer dat het niet raak is maar hopen de deze ronde dan geluk gaat brengen! Wat raar he Nijntje, dat dat dan ineens zo kan veranderen. Zou de geest er invloed op hebben? Het feit dat je er erg mee bezig bent, lijkt me ook niet eens heel raar hoor. Maar dames, kunnen we een nod lijst maken? Want bij een aantal kan ik het niet zien in de handtekening en onthouden lukt me niet bij allemaal
Ja, idd heel vreemd, dat misschien toch je gedachte invloed heeft op je cyclus... Maar ja, zit het lichaam sowieso niet vreemd in elkaar?? Ik hoef nog niet op de lijst, ben nog gewoon aan de pil... Maar heb zulke enorme kriebels.... En mannetje wil ook wel, maar ja... het financiele plaatje met die twee huizen... Anders was het al wel beslist denk ik....
Corali - derde kindje - eerste ronde - nod 24 augustus Lucindalice - derde kindje - ronde 2 - NOD 5 september - 1 vlindertje
Corali - derde kindje - eerste ronde - nod 24 augustus Lucindalice -31 jaar - derde kindje - ronde 1 - NOD 5 september - 1 vlindertje Even m'n leeftijd er ook nog bijgeplakt Nijntje, snap ik helemaal dat je kriebels hebt! Ik wilde n jaar geleden al, maar moest wachten op groen licht...
Corali - derde kindje - eerste ronde - nod 24 augustus Lucindalice -31 jaar - derde kindje - ronde 1 - NOD 5 september - 1 vlindertje Inlove- 32 jaar- derde kindje- ronde 3- NOD ergens eind sept
Ik ben zo slecht met lijstjes quoten gaat nu ook weer mis, krijg steeds melding dat het bericht te weinig tekens bevat. Kan iemand anders mij er anders tussen zetten? Bloesem 32 jaar ronde 4 voor derde kindje NOD 3 sept.
NOD Corali - ?? jaar - derde kindje - eerste ronde - nod 24 augustus Bloesem - 32 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 3 sept Lucindalice -31 jaar - derde kindje - ronde 1 - NOD 5 september - 1 vlindertje Inlove- 32 jaar- derde kindje- ronde 3- NOD ergens eind sept ZWANGER! Sinaasappel - 31 jaar - 3e kindje - raak in ronde 7 - uitgerekend 4 mei 2014
Ik heb vandaag een PESThumeur! 6 dagen overtijd, dit slaat echt nergens op! Dinsdagochtend voor het laatst getest, durf gewoon niet nog eem test te doen want ze zijn allemaal zo wit. Laat me nu maar gewoon ongesteld worden want dit trek ik ff erg slecht. Sorry voor mn gezeur!
NOD Corali - ?? jaar - derde kindje - eerste ronde - nod 24 augustus Bloesem - 32 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 3 sept Lucindalice -31 jaar - derde kindje - ronde 1 - NOD 5 september - 1 vlindertje Inlove- 32 jaar- derde kindje- ronde 3- NOD ergens eind sept Madeliefje1987-26 jaar-derde kindje-ronde 4- 8 september ZWANGER! Sinaasappel - 31 jaar - 3e kindje - raak in ronde 7 - uitgerekend 4 mei 2014
Mijn PESThumeur is over, ik ben NIET gek, ik wist t ik wist t ik wist t!!! Ik heb een tweede streepje!!!!!! Zit op mn werk te stuiteren, heb net getest geheel tegen mijn afspraak met manlief in want testen doen we altijd samen. Hij is nog licht maar echt positief!!! Stuiter stuiter stuiter!!!
Oh Corali, wat fijn voor je!!!! Je hebt vast een late eisprong en innesteling gehad....but who cares???? Je bent zwanger!!!! en nu een vrije middag genomen om het te vieren???? Geniet heerlijke van deze dag!!! Je hebt vast een smile van oor tot oor die er niet meer af te krijgen is vandaag
Wat gaaf Corali!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! wat een heerlijke duidelijkheid nu!!!Je bent gewoon ZWANGER!!