Geen foto nog, daglicht heb ik alleen midden op de afdeling. Dus foto maken is een beetje moeilijk. Inderdaad een enorme smile! Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik juist vroeg positief maar deze keer dus toch een late eisprong gehad.
Jaaaaa Corali Gefeliciteerd! Ben zo blij voor je Sinaasappel: tuurlijk moet jij gewoon ook op de lijst Nijntje: hey wat leuk dat ik je hier weer tegen kom Welkom! Maar wat ontzettend balen dat je met 2 huizen zit Sorry vergeet een hoop mensen maar gister was mijn jongste jarig, 2 jaar alweer Vandaaf hele dag gewerkt en nu bekaf. Hier nog steeds geen ei op mijn temp-kaartje Maar aangezien ik altijd rare kaartjes heb gehad zal ie vandaag of morgen wel ineens verschijnen ofzo Zo en nu even de lijst bijwerken
NOD Bloesem - 32 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 3 september Lucindalice - 31 jaar - derde kindje - ronde 1 - NOD 5 september - 1 vlindertje Inlove - 32 jaar - derde kindje - ronde 3 - NOD ergens eind sept Madeliefje1987 - 26 jaar - derde kindje - ronde 4 - NOD 8 september Sterre82 - 30 jaar - derde kindje - ronde 2 - NOD 8 september ZWANGER! Sinaasappel - 31 jaar - 3e kindje - raak in ronde 7 - uitgerekend 4 mei 2014 Corali - ?? Jaar - 3e kindje - raak in ronde 1 - uitgerekend ??
@corali gefeliciteerd!!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn. Ik ben een paar dagen niet online geweest omdat mn tablet stuk was gegaan. Moest even wachten op het geld van de verzekering en vandaag gelukkig een nieuwe kunnen kopen helemaal blij. Iets minder blij ben ik met het feit dat ik vandaag ineens ongesteld ben geworden. Snap er echt niks van. Eind van de middag wt krampjes dus ik dacht miss mn eisprong want dat zou kunnen volgens mn ff app maar net toch flink wat bruin verlies. Geen idee waar mn cyclus nu heen gaat.
Thanx meiden Syra:huh wat raar Is het ook bij bruin gebleven? Hier vakanzieee Morgen drukke dag, kinderfeestje voor vrienden en kindjes. Zondag m'n schoonvader jarig en daarna op vakantie, heb er zin in
@sterre ja het is (voor nu) bij bruin gebleven maar de krampen worden steeds iets pijnlijker. Zal morgen wel zien/merken waar dit heen gaat.
Dank je wel! Natuurlijk mag je er ook tussen. Leuk zelfs. Ik ben gisteren ongesteld geworden 5 dagen te vroeg. Beetje gek. Maar mijn datum mag eraf. Ik lees binnenkort bij en zal dan weer nieuwe gegevens doorgeven.
Sterre, hele fijne dag vandaag en morgen en daarna lekker op vakantie! Waar ga je naar toe? Syra, heb je inmiddels al duidelijkheid?? Bloesem balen, 5 dagen te vroeg ongi...
@ Syra, op welke cyclusdag zit je? @ Sterre, fijne vakantie! Jammer Bloesem .... Hier ook wat buikkrampjes.... Spannend!
Ik zou op cyclus dag 16 zitten. Kan er echt even geen wijs uit. Maar lees wel meer verhalen over ongi worden na het verwijderen van een spiraal en dan 2 weken later weer. Ik hou het gewoon ff bij en we zien wel.
@ Syra, het kan waarschijnlijk alle kanten op... Kan natuurlijk ook van je ei-sprong zijn... Hopelijk snel n mooie cyclus!
Ik denk niet dat het van mn eisprong is. Volgens de app zou dat wel kunnen maar ik heb teveel bruin/rood verlies om daarvan te kunnen zijn.