Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Madeliefje!!!

2. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Gefeliciteerd! !!!

3. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Damali!

4. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    OOk hier, van harte Luci!!!!

5. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Wie volgt?! :D;)

6. ikenlientje2

1 sep 2013
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dat moet heerlijk voelen Lucindalice!
    Gefeliciteerd! Probeer ervan te genieten!

7. ikenlientje2

1 sep 2013
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zijn hier meiden die ook tarwekiemolie capsules slikken of hebben geslikt?
    Of Etos Zwanger worden?
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?!

Het klinkt misschien stom maar ben toch ondanks dat ik al 2 pracht kindjes heb en 1 sterretje, bang dat een 3e keer niet gaat lukken! Hebben jullie dat ook? En wat doe je met zo'n gevoel zodat je niet obsessief bezig bent met zwanger worden?!

Alvast bedankt voor jullie tips :)

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeejjjj, lucindalice, gefeliciteerd!!
    En niet lang gewacht, hihi

Gaat goed deze ronde. 3 zwangeren, toch?

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Nijn en Ikenlientje!

10. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke...even een stomme vraag. De laatste dagen heb ik wat "kwaaltjes" die ik ook tijdens mn zwangerschappen heb gehad. Sinds het verwijderen van het spiraaltje hebben we geen onveilige seks gehad maar 3 dagen ervoor wel. Ik heb wel wat bloeding gehad en na 2 weken weer watbruin verlies. Nu is mijn vraag...zou ik moeten testen? Of is de kans zo klein?

11. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, jeetje, dat weet ik echt niet of dat zou kunnen... Als de klachten aanhouden toch maar testen?.... Jeetje, spannend!!!

12. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Syra, testen!!!!

Ikenlientje, ik heb 2 rondes tarwekiemoliecapsules geslikt. Ronde dat ik daarmee stopte, was ik zwanger.

13. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    hallo allemaal! zou graag meekletsen! ik kan pas volgende week zaterdag testen dan zou mijn dag moeten zijn dat ik ongesteld word.
    Het zou ons 4de kindje zijn :)
    Kan niet zeggen dat ik kwaaltjes heb ofzo want bij de andere 3 begon dat pas rond de 6 weken.
    Had wel krampen vorige week (innesteling misschien ? )

Zou het leuk vinden om mee te mogen kletsen

14. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ lucindalice jeetje wat bijzonder dat je weer zo snel in verwachting bent. Van harte gefeliciteerd!

@ Fayenne welkom!

@ Ikenlien is zeker herkenbaar de spanning of het nog wel gaat lukken. Bij mijn eerste 2 was ik snel zwanger en nu moet ik meer geduld hebben dus neemt de twijfel toe.

@ hier. Gisteren onderzoek gehad d.m.v. Echo. Alles zag er goed uit. Er is geen verklaring voor ook niet voor de koorts. Arts denkt dat het een foutje van moeder natuur was. Mocht ik andere klachten krijgen of als het opnieuw gebeurt dan gaan ze verder onderzoeken.
    Dus betekend gelukkig ook dat niets een zwangerschap in de weg staat, op naar ronde 5. Ik denk dat NOD ongeveer 27/9 moet zijn als alles weer gewoon gaat.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Welkom Fayenne!

@ Bloesem, hopelijk was het inderdaad n 'foutje' en nu weer helemaal gezond :)
    Wij zijn ook zo bijzonder dankbaar dat het ons zo snel weer gegund is... Vorige ronde hadden we n 'rust-ronde'... Dus nu voor de 4de keer direct in verwachting mogen raken, ik besef me het geluk.....

16. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Welkom Fayenne!

17. ikenlientje2

1 sep 2013
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    @ Sinaasappel bedankt voor je reactie! Mag ik vragen waarom je na twee rondes gestopt bent met het te slikken?

@ Bloesem gelukkig was alles goed bij de gyn, op naar de volgende ronde! :) Bij mijn 1e zwangerschap was het ronde 1 gelijk raak en toen we voor de 2e gingen had ik een onregelmatige cyclus na 3 rondes een mk en dat vonden we zo heftig dat we weer even aan de nuvaring zijn gegaan na een paar maanden weer gestopt en opnieuw gaan proberen toen naar 3 rondes raak en bevallen van onze zoon al met al dus niet heel lang hoeven proberen.
    Maar nu toch weer bang voor die onregelmatige cyclus en niet weten wanneer me eisprong is.
    De gyn had mij ook Clomid 50mg gegeven op mijn aandringen maar toen bleek ik dus zwanger.
    Zwanger worden en geduld hebben is niet de beste combinatie!

@ Fayenne welkom! Spannend kindje nr 4!

18. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb voor de zekerheid maar even getest en die was helemaal wit. de kans op een zwangerschap was ook erg klein.

19. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik niet het idee had dat het hielp en omdat ik beide keren rond cyclusdag 10 ineens spotting had.

20. Roos6

Roos6 Niet meer actief

Hier ws dit weekend mijn ei, ben ik sinds gisteren hartstikke ziek...dus dan maar een keertje op techniek denk ik ;) hihi

Deel Deze Pagina