Mijn man zou er ook wel 4 willen. Zijn nu bezig met tekeningen voor een nieuw huis wat nog gebouwd gaat worden en het aantal slaapkamers. Ik denk dat ik 3 kinderen voldoende vindt omdat ik ook 3 dagen wil blijven werken en teveel praktische bezwaren zie. Maar voor de zekerheid worden het toch 5 slaapkamers, want weet nooit of het toch nog gaat veranderen.Maar inderdaad wat Madelief ook zegt eerst maar een zwanger raken.
Leuk om zo wat over jullie te lezen. Werken jullie ook nog allemaal? Ik werk zelf 2 hele dagen en nog 1 dag tot 14.00 uur. Dan ben ik die dag net op tijd om de kinderen uit school te halen. Ik vind het best wel heftig, moeten om 7.10 hier 's ochtends dan al de deur uit en 's avonds pas rond 18.00 thuis. Kinderen gaan dan naar BSO en KDV. Als nummer 4 er mag komen wil ik nog 2 dagen blijven werken. Neem dan een stukje ouderschapsverlof op. Hier zijn trouwens alle babyspullen al de deur uit.. haha...marktplaats zal dan een goede aan ons hebben! Nou ik ga de aardappeltjes en boontjes eens koken, en de was ophangen voordat we gaan eten! Kom straks nog even spieken. @Fayenne, al een testje ertegenaan gegooid...of kun je nog even wachten?
@zoes nee ben een thuisblijfmama! En dat vind ik echt heerlijk! later als alle kids naar school gaan, wil ik wel weer gaan werken!
Ik werk. 2 hele dagen en een middag. De kindjes zitten dan op de opvang. Over een tijdje komt de middag te vervallen. Dan blijft het bij 2 dagen (hoop ik) . Zou het met een 3e erbij precies genoeg vinden. Hier overigens gisteravond wat krampjes en vandaag bij het vegen wat bruin. Hoop dat dit mn ongi is want dat zou betekenen dat ik op 28 dagen zit. Zou ik prima mee kunnen leven hahaha
Ik ben ook thuisblijfmoeder.... Zal dat ook nog een tijd blijven omdat ik ook in de revalidatie zit, hoop wel nog ooit te gaan werken, maar wil sowieso thuis blijven totdat de kids naar de basisschool gaan. Mijn man is zo goed als nooit thuis, dus als ik er dan ook niet ben zou wel heel naar zijn voor de kleintjes.
IK ben ook thuisblijf mama en ik vind het heerlijk! Ik ga morgen een test doen spannend!! mijn man zegt dat ik niet zwanger bent hij zou zgn de sypmtonen herkennen hahaha!
Ik weet het nog niet want ik lig met een fikse griep op bed :x en de jongste is ook ziek dus ik had niet veel moed om naar het dorp te gaan. Ik wacht het af tot morgen dan is mijn dag dat ik menstruatie moet krijgen. Ik ben eigenlijk nooit overtijd , maar ja je zal net zien dat me lichaam me nu in de maling neemt
Vervelend Fayenne dat je ziek bent. Je maakt het wel spannend zo..... Ik ben zelf ook niet zo fit! Keelpijn etc...hoop dat ik ook niet ziek word. We moeten nog een baby maken hihi....! Ik wil trouwens gaan hardlopen. Heb al een hele tijd niet gesport. Weet iemand of dat kwaad kan tijdens het begin van de zwangerschap? Sportschool heb ik echt geen tijd voor! Ik wil er nog een paar kilo af voordat ik zwanger word. Maar durf niet zo goed te lijnen nu. Ben bang dat als ik aantel het niet goed voor het kindje is. Ben tijdens de zwangerschappen 13-18-20 kg aangekomen. Dit hoop ik deze keer echt niet! En niet eens extreem gegeten ofzo! Met iedereen alles goed verder?
@ Zoes, je kunt denk ik gewoon tot aan je ei-sprong lijnen toch? Denk dat hardlopen wel kan hoor. Hier 21kg aangekomen bij de eerste zwangerschap... Zijn er 6 van blijven staan. Vrees dat het er nu ook weer aankomt, maar goed, gaat er vast weer allemaal af...
Hey meiden hier terug van een super fijne en leuke vakantie Ik ben alleen daar ongesteld geworden, stipt op tijd Nou ja, op naar de volgende ronde Lucindalice: hey wauw! Ik zie dat je zwanger bent gefeliciteerd Hoe voel je je? Wanneer heb je een echo? Nieuwe dames, welkom Bloesem: jeetje wat heftig zeg Gelukkig mag je wel doorgaan voor een zwangerschap Syra: lastig van die bloeding. Wat voor spiraal had je? Mijn cyclus lag ook een beetje overhoop na de mirena. Die heb ik 5 maanden gehad. Ik heb trouwens ook weleens wat bloedverlies gehad rond mijn eisprong maar als je twijfelt zou ik er gewoon een keer een testje tegenaan gooien. Zo en nu weer even verder met bijlezen
Dankje Sterr!! Voel me wel oke, gewoon de gebruikelijke kwaaltjes, beetje misselijk en moe... Oktober pas de echo en intake perinatoloog, duurt dus nog even. Fijn dat je vakantie zo leuk was!!!
Lucindalice: awh in oktober pas.. Tja ik vind het altijd z'n voor- en nadelen hebben. Ik moet altijd een vroege echo omdat ik v.w. mijn 'gehandicapte' eileiders grote kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb. Bij de eerste had ik nog geen kloppend hartje dus 2 weken best wel in spanning gezeten. Bij de 2e wilde ik daarom zo laat mogelijk een echo (moest uiterlijk bij 6 weken) kreeg ik bloedingen en moest alsnog eerder Maar wel al een kloppend hartje Ik moest even googlen wat een perinatoloog is haha. Zit die wel een beetje bij je in de buurt of heeft ieder ziekenhuis die wel in huis?
Sterre succes de volgende ronde! Zoes naar mijn weten mag je gewoon de hele zwangerschap sporten. Zolang jij je er goed bij voelt is het geen probleem . Nou dames ik heb vanmorgen een test gedaan omdat ik niet ongesteld ben geworden en deze was negatief :-S Balen! ben echt altijd stipt op tijd ongesteld dus ik heb hem weg gegooid binnen de 10 min ga ik na 10 min kijken is er een vaag streepje te zien ..... maar een test na 10 min is niet meer betrouwbaar dus als ik maandag nog niet ongesteld bent dan doe ik nog een test. Heb er 2 gekocht dus wie weet
Pppfff lastig fayenne. Zal je net zien dat je lichaam je nu voor de gek gaat houden. Hopen op een positieve test maandag!!!
@ Sterr, o dat lijkt me heel eng als je meer kans hebt op een bbz! Volgens mij zitten die alleen op n high risk poli en er zitten 10 centra in NL, we moeten er zon 3 kwartier voor rijden, niet echt dichtbij dus...