Oeeee Fayenne, spannend!! Ik was ook nooit overtijd sinds mn tweede rn testte pas 6 dagen overtijd positief dus spannend!! Sterre, fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad. Welkom terug!
Was ook best een beetje teleurgesteld ( erg he ? ) Ik ben de vorige 3x keren de eerste ronde zwanger geraakt dus ik had stiekem de hoop dat het nu ook wel zo zou zijn.
Jammer Fayenne.... maar nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik kan je gevoel wel begrijpen! Dat vage streepje geeft dan stiekum toch wel hoop.....
Ik ben nog steeds niet ongesteld...beetje balen :-S Snap niks meer van mn lichaam. Zou zo graag eer duidelijkheid willen aaaarrrrggghhh....sorry hoor moest er ff uit. Ik word ook echt gek van mn vriend. Hij zegt dat ie er nog over na wil denken maar maakt wel telkens rare woordspelingen. Als bv jongste zegt dat er nog plek is aan tafel zegt ie ja is voor de baby he...of als het pak vla net niet opgaat zegt...waren we nu maar met 5 dan was ie op geweest. Maar ondertussen wil ie het er niet over hebben omdat ie tijd nodig heeft. Ik snap m gewoon even niet meer. Paar weken geleden zei hij neem maar geen condooms mee en nu ineens weer wel. Ach ja we zullen geduld houden hĆØ...
@Fayenne knuffel!!balen dat je toch ongi geworden bent!! verwen jezelf maar lekker met een groot stuk chocolade vandaag en we gaan deze ronde voor een posi test!!
Hallo, Wij zijn net begonnen voor onze vijfde. 4 weken geleden mirena laten verwijderen en we hebben er veel zin in!
Leuk een 5e! Veel klusplezier! Heb je sinds de verwijdering een normale cyclus? En hoe lang heb je die gehad?
@ Zoes, ik werk 24 uur. In principe op vaste dagen. Maar heb een zeer flexibele werkgever dus ik kan ook thuis, in avond of weekend werken als dat nodig is. Dus ik wil dat voorlopig zo blijven doen. Oudste is nu net naar school en het enige nadeel vind ik dat ik de dagen voor hem eigenlijk te lang vindt. 2 dagen per week start hij om 7.30 op de voorschoolse opvang en haal ik hem tegen half ze op de naschoolse op. Tot nu toe vindt hij het leuk, maar mocht dat in de toekomst veranderen dan ga ik wel overwegen of thuisblijven een optie is. @ Fayenne, wat jammer zeg. Ben je alweer hersteld van je griep? @Syra, dat is ook lastig zo een wispelturige man. Hoop dat hij er snel uit is. @ opnaar5 welkom Hier gaat het goed. Tot halverwege vorige week nog erg moe geweest en veel extra geslapen, maar heb nu nergens last meer van. Ook weer kunnen sporten etc. Verder ook op het wachtbankje. Volgende week donderdag zou ik kunnen testen.
Fayenne, jammer dat je ongesteld bent geworden. snap je hoop wel, ik ben van de 4zwangerschappen 3 x meteen de eerste ronde raak. De eerste keer duurde het wel lang, incl MM. Maar blijkbaar ben ik nu super vruchtbaar Maar ik prijs me gelukkig!
Nou meiden...het is wel stil hier. Ik zit nu ook een soort van op een wachtbankje. Gister kon mijn vriend zich niet meer inhouden en is bij me onder de douche gesprongen. Daar hebben we onveilige ... gehad. Ja ik weet het...staand maar toch. Toen we klaar waren ben ik zo snel mogelijk op de bank gaan liggen met mn benen omhoog :-D Omdat ik totaal niet weet waar ik in mijn cyclys zit ga ik dus nu plaatsnemen op het wachtbankje. Ben al vanaf de verwijdering van mn spiraal bezig met tempen en daar snap ik echt helemaal niks van. Als er geen ongi komt test ik 7okt. Pppfff klinkt nog ver weg maar het is er vast zo. Dus voor nu hou ik mn nod op 7 okt.
(nog) niet in de maak maarik heb nog een grote wens voor een vierde kindje alleen mijn man dus niet, ik kan me er niet bij neerleggen en vind het zo moeilijk. Ik spreek er verder ook niet over tegen hem hij weet het maar als we dan bijv de kinderwagenbak tegenkomen op zolder zegt hij verkoop dat ding ik zeg dan bewust helemaal niks. de jongste is 2.5 en heb niet de makkelijkste kinderen maar het blijft gewoon kriebelen en de wens blijft die heb ik eigenlijk alweer 1,5 jaar. ik ben zo bang dat als de vierde nooit komt dat ik altijd later denk had ik maar... Auto is bijv groot genoeg alleen moet er twee op een grote zolder en later bijv gesplitst/verbouwd ik zie daar geen probleem in Ik zeur er ook niet over want dan word hij alleen maar geiriteerd. Het stomme is ik gebruik geen AC omdat ik geen hormonen meer wil in mijn lijf en er niet vrolijker van word. dus het is voor het zingen de kerk terwijl hij weet dat er een hele kleine kans is dat ik daar toch zwanger van word. iemand ook in de ze situatie of aan de hand gehad? ik moest het even van me af schrijven.....
Syra: lastig dat je vriend zo doet. Al kan die van mij ook wel van die dingen zeggen/doen Al wilt hij ook graag een derde hoor maar soms heeft hij van die dingen.. snel met je benen omhoog...goed gedaan Balen zeg dat je cyclus zo onzeker is. Heb je een tempkaartje die we kunnen bekijken? Fayenne: rot dat je toch ongesteld bent geworden Ik herken wat je zegt, hier ook in 5 en 3 maanden zwanger dus 'verwacht' ik het nu ook weer ongeveer zo Al kan je er natuurlijk niks over zeggen haha. Opnaarvijf: welkom! Stoer hoor, voor de 5e Bloesem: spannend bij jou! We zijn in Italiƫ geweest, bij het gardameer. Was erg mooi daar Corali: fijn dat het zo snel raak is bij jullie Hoe voel je je? Makey: wat rot dat jullie niet op 1 lijn zitten, lijkt me vreselijk als je je gevoel zo voor je moet houden. Is je man er echt resoluut in? All: hier voor de 2e maand begonnen met temperaturen. Weet ik tenminste wanneer mijn ei is geweest, scheelt zoveel voor mij Erg he Ik verwacht pas eind volgende week ergens mijn eisprong dus ik geniet nu even lekker van een wijntje Vandaaf intake gesprek op school gehad voor de oudste. Over 1,5 maand mag hij al. Hij is er echt aan toe maar ik heb er moeite mee hoor .. Mijn kleine vent, moet ik hem straks 'missen'. Hadden jullie dat ook?