sterre81 ja het lijkt wel maar ik hoop door er niet teveeel over te "zeuren"dat ik het af en toe opgooi dat t uiteindelijk voor hem iets is om toch over na te denken. Hij is meer van ja hoe moet dat later scholen etc (geld)verder kan t prima auto is groot genoeg en jet huis ja er zullen de eerste jaren 2 op een grote kamer moeten maar dat vind ik echt geen probleem ik ben nu 31 en hoop dat hij toch echt zeker wel binnen 1 of max 2 jaar (maar dat is persoonlijk uiteraard de leeftijddaar bedoel ik niets mee dat ouder te oud is maar wel voor mijzelf)
@makey. Ik herken helemaal wat je zegt. Mijn vriend is precies zo. Hij maakt zich niet direct zorgen om de babytijd maar wel als de schooltijd aanbreekt. Wij hebben nog een kamer over dus dat zou passen. Enige tijd geleden heb ik in overleg mn spiraal laten verwijderen. We deden het veilig maar vandeweek hebben we het onveilig gedaan. Hij weet zelf welke risicos hij dan neemt. We zullen het dus wel zien.
@sterre. Ik weet niet precies hoe ik mn tempkaartje hierop moet krijgen. Vanmorgen na het invoeren van mn temp maakte ie ineens een kruis. Zoals het er nu uitziet hebben we het een dag na de eisprong gedaan Ik heb wel naar mijn idee mn eisprong gisterochtend gevoeld. Ik wacht het gewoon nog een tijdje af en 7okt test ik als ik dan nog geen bloed heb gezien.
Makey: hier precies zo, mannen zijn wat dat betreft praktisch ingesteld. Mijn vriend komt ook nog weleens met punten als school e.d. Ook vindt hij dat hij veel vrijheid moet inleveren en vind het moeilijk om dat nog langer te hebben als er een derde bij komt. Maar goed, mijn vriend is best een klager dus meestal zeg ik er niks op Hij weet het gelukkig ook van zichzelf dus heeft liever dat hij het te druk vindt dan dat ik later heb ; door die man kom ik een kind te kort Syra: vul je je temperatuur in op ff? Je kan dan een linkje delen. Weet alleen even niet precies hoe haha Maar wel fijn dat je een kruis hebt. Als het inderdaad bij ff is dan klopt dat meestal ook wel. En een ei leeft toch 24 uur? Heb je volgens mij toch kans
@Sterre Mn oudste gaan na de herfstvakantie naar school! ze is er heel erg aan toe en aan de ene kant ben ik er heel blij mee, maar aan de andere kant ga ik mn kletsmajoor wel erg missen!!
Madeliefje: ja dat heb ik ook. Inderdaad van de ene kant fijn maar van de andere kant... Mijn kleine mannetje Zo wordt het echt al een hele jongen. Hoe gaat het met de rest?
Hey dames , Sorry voor me afwezigheid hier maar had even niet veel bijzonders te melden zit te wachten op de volgende eisprong Makey moeilijke situatie! ik denk dat je dat toch moet bespreken met je man. Syra spannend! ben benieuwd hopelijk is het gelukt En voor het zingen de kerk uit is wel erg riskant natuurlijk daar komen veel onverwachte zwangerschappen van.
Hoi hoi, Hier ook rustig. Nog steeds heel verkouden. En afwachten tot mijn nod dag. Omdat dit de eerste ronde is weet ik nog niet of mijn cyclus weer normaal is. Ik denk zelf dat ik op dag 12 mijn eisprong heb gehad, maar dat is afwachten. Het zou dan wel erg snel zijn. Normaal had ik een cyclus van 28 dgn. Nu zou het dan 26 zijn, maar we zullen zien. Ik merk dat ik er best wel mee bezig ben in gedachten. Gisteren had ik buikpijn. Vraagt mijn oudste dochtertje: heb je misschien een baby in je buik, mama?
@ Makey, mijn zusje is nu zwanger van 1 keer voor het zingen de kerk uit. Dus dat kan heel snel gaan.... @Sterre, leuk Gardameer daar zijn wij in mei geweest. @ hier, heb al een paar dagen het gevoel ong. Te worden, maar nog niets.
Fayenne,ja klopt hoor ik probeer het maar elke keer als ik erover begin of het komt er zo op dan zegt is genoeg 3 en allerlei praktische bezwaren(die eigenlijk geen bezwaren zijn de grote beren op de weg zeg maar) nou voor het zingen de kerk uit lijkt hier helaas toch "veilig"genoeg te zijn ,het is krom hij weet het maar (inmiddels goed getraint erop haha dus past wel op ja en van mij mag t best mis gaan haha dan weet ik wel zeker dat hij t dan oke vind (na waarschijnlijk een shock periode hihih) Voor mn gevoel heb ik nog even dus wil niet te vaak erover beginnen maar hij weet t en laat t af en toe ook wel weten dat t echt nog wel speelt bij mij
Zoes: beterschap nog! Hopelijk snel van de verkoudheid af. En hopelijk heeft je dochter inderdaad een voorspellende gave Het zou niet de eerste keer zijn dat ik zoiets hoor. Bloesem: wat leuk dat jullie daar ook zijn geweest. Waar zaten julli? Wij net buiten lazise. Erg mooi daar Duim voor je dat je menstruatie weg blijft! Makey: als ik het zo lees speelt je man met vuur, anders gebruikte hij wel condooms ofzo All: vanmorgen had ik ineens een hoge temp die ik normaal heb als ik mijn eisprong heb gehad Ik zit pas op dag 16 en heb normaal mijn ei pas rond dag 21 t/m 25... Verschilt nogal haha maar nooit eerder eigenlijk. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.
Nou ik ben van het wachtbankje af :'( Net ongi geworden. Veel en helderrood dus geen twijfel meer mogeljk. Nu op naar een nieuwe ronde!
Even een vraagje. Een paar dagen naar verwijdering van mn spiraal ben ik ongi geworden. 2 weken later heb ik toen wat bruin verlies gehad. Ik ben vanaf toen gaan telllen. Maar nu kom ik dus uit op eerste keer 15 dagen en nu 24. Is dat mogeijk of zal het eerder gewoon 39 zijn en is dat bruin verlies iets heel anders geweest?!?!
Goedemorgen allemaal, Bedankt voor de leuke welkomstreacties! Ik ben forumgroentje dus kon jullie(dit clubje) niet meer vinden whahaha. Zo even bijlezen. Update hier; deze week heel hard geklust, de vonken ervan af. Manlief vroeg zich alleen af of al de kussens niet te veel was aangezien ik zowat rechtop ondersteboven in bed stond....ach ja ik dacht dat gaat het zeker de goeie kant op. Nog grappig detail; hij is er ook mee bezig mmm hoe zeg ik dit netjes. Wewaren klaar ikdacht ok even lekker liggen maar manlief hield maar dezelfde houding. Ik dacht ok 5 min later euhm schatje ik krijg kramp! Zegt hij oh ok ik dacht anders verlies je alles whahaha. Als het goed is gister eisprong gehad al heb ik geen idee zou eerste goeie ronde zijn en ik temp niet ofzo. Pfffff voel nu al vanalles. Ok even bijlezen, alvast heel veel succes meiden.
Syra; Ik zou uitgaan van 15 en 24 omdat je lichaam nog aan het ontspiralen was. Dat lijkt mij logischer dan 39 eigenlijk. Ik heb na verwijderen twee dagen bloed gehad, toen twee weken later voor twee dagen heel erg en daarna precies een week later twee dagen oud. Voelde dus ook als een rare ronde.
Hoi hoi, Wij dachten dat we klaar waren, zoon v 9 en dochter van net 7, maar nu toch de wens om nog een klein hummeltje groot te brengen. vorig jaar sept besloten spiraal er uit te laten halen , tegelijkertijd een test gedaan voor baarmoederhalskanker (lag en brief op de mat) bleek ik het dus te hebben. gedeelte van de baarmoedermond verwijderd en afgelopen maart groen licht gekregen. Nu is de wens ineens nog zoveel malen groter! van de week hebben we flink geklust en leef nu al naar het testmoment toe haha...
Jaaa zeker, owww en je leeft zo met iedereen ook mee hier he haha... geweldig. Ja was wel ff schrikken, dacht heel ff daar gaat mijn wens, maar helemaal goed gekomen. blijf nog 3 jaar lang onder controle voor de zekerheid dus dat is ook wel een fijn gevoel. ik was bij mijn zoon niet gepland zwanger zeg maar dus nooit zo mee bezig geweest om het te worden, bij mijn dochter was het dezelfde maand al raak. nu duurt het allemaal wat langer, ben er ook veel meer mee bezig, geen idee hoe dat komt. herkennen mensen dit?