Syra: ja lastig.. Mijn cyclus was ook even van het padje toen ik de spiraal had laten verwijderen. Hoe lang zijn je cyclussen normaalgesproken, zonder een vorm van anticonceptie? Misschien moet je anders die 2 momenten laten gaan en 'gewoon' vanaf deze ronde gaan tellen. Ik denk persoonlijk dat het bruinverlies nog een opruiming is geweest van jou lichaam/baarmoeder v.w. het spiraaltje. Opnaarvijf: moest wel lachen om je berichtje Jullie hebben er duidelijk zin in om nog een kindje te maken Bibababy: welkom! Jeetje wat heftig dat het uitstrijkje niet goed was. Gelukkig hebben jullie wel groen licht nu! All: volgens mij heb inderdaad mijn eisprong gehad. Had vroege diensten dus temp vind ik dan niet helemaal betrouwbaar maar het was wel hoog. Nou ja, ik kan toch niks anders dan afwachten We hebben i.i.g vlak voor m'n ei geklust dus dat zit wel oke denk ik.
Dank je wel sterre82, was t zeker... maar nu ook lkkr aan t klussen haha... jeetje wat duren die dagen lang dan he tot het moment van het testen :s
Eerste echo was hier helaas niet goed. Morgen afspraak gyn om curretage en andere opties te bespreken. Ik ga dus met een paar weken weer mee in de klus- en wachtbankperiodes
Jeetje Corali, balen zeg! Hoop dat je snel weer aantelt. Hier heb ik t gevoel dat mijn menstruatie vandaag of morgen doorbreekt. Jammer maar dan zou na het stoppen met de pil mijn cyclus wel meteen netjes op gang zijn. Morgen zit ik dan op 27 dgn....
Corali: jeetje wat een rotnieuws Hoe is het gegaan bij de gyn? Bibababy: ja de dagen tot je mag testen duren inderdaad langgg... Wanneer zou je eventueel mogen testen? Hier op 8 dagen na mijn eisprong als het goed is. Vorige keer had ik maar een lf van 9 dagen dus het is spannend hier. Mijn lf wisselt nogal dus ik test pas als ik echt op de 14 dagen zit. Al denk ik wel dat ik ongesteld ga worden want ik heb eigenlijk de normale klachtjes die ik altijd wel heb
De 10e zou ik mijn nod hebben sterre82, dus nog ff wachten van mijn vorige zwangerschappen weet ik nog dat ik laat positief teste, dus eerder heeft voor mijn gevoel geen zin. al hoor ik de testjes schreeuwen in mijn nachtkastje
Bibababy: nog even wachten inderdaad, spannend! Ik heb gek genoeg nog helemaal geen testdrang maar dat zal komende dagen wel veranderen Sinaasappel: 9 weken alweer, hoe voel je je? Hebben jullie het al bekend gemaakt of wachten jullie daar nog even mee? Lucindalice: wauw, gefeliciteerd! Hoe gaat het?
Gefeliciteerd lucindalice!! Voor de wachters....succes. Hier, weinig verandering. Mn vriend wil wel een 3e kindje maar (zoals hij het zegt) ergens volgend jaar ofzo. Dus ik zeg...als ik nu zwanger raak is het er ookpas volgend jaar Hij wil nu nog geen definitieve anticonceptie. In bed wil ie weer perse een condoom maar hij kan zich in de douche niet inhouden :-S Ach ja...ik houd gewoon mn temp bij om inzicht te krijgen en we zullen het wel zien.
Dankje Sterre en Syra!! Hier veel moe, spugen en nog n infectie gehad, verder erg spannend deze zwangerschap, maar toch geniet ik!