Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Syra: ja lastig.. Mijn cyclus was ook even van het padje toen ik de spiraal had laten verwijderen. Hoe lang zijn je cyclussen normaalgesproken, zonder een vorm van anticonceptie? Misschien moet je anders die 2 momenten laten gaan en 'gewoon' vanaf deze ronde gaan tellen. Ik denk persoonlijk dat het bruinverlies nog een opruiming is geweest van jou lichaam/baarmoeder v.w. het spiraaltje.

Opnaarvijf: :D moest wel lachen om je berichtje :D Jullie hebben er duidelijk zin in om nog een kindje te maken :p

Bibababy: welkom! Jeetje wat heftig dat het uitstrijkje niet goed was. Gelukkig hebben jullie wel groen licht nu!

All: volgens mij heb inderdaad mijn eisprong gehad. Had vroege diensten dus temp vind ik dan niet helemaal betrouwbaar maar het was wel hoog. Nou ja, ik kan toch niks anders dan afwachten :p We hebben i.i.g vlak voor m'n ei geklust dus dat zit wel oke denk ik.

2. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    Dank je wel sterre82, was t zeker... maar nu ook lkkr aan t klussen haha... jeetje wat duren die dagen lang dan he tot het moment van het testen :s

3. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Eerste echo was hier helaas niet goed. Morgen afspraak gyn om curretage en andere opties te bespreken. Ik ga dus met een paar weken weer mee in de klus- en wachtbankperiodes :(

4. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow wat heftig corali. Veel sterkte! Dikke digi knuf

5. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Heel veel sterkte Corali...

6. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    sterkte corali :(

7. zoes

zoes Lid

18 mrt 2007
    43
    0
    0
    Jeetje Corali, balen zeg! Hoop dat je snel weer aantelt.
    Hier heb ik t gevoel dat mijn menstruatie vandaag of morgen doorbreekt. Jammer maar dan zou na het stoppen met de pil mijn cyclus wel meteen netjes op gang zijn. Morgen zit ik dan op 27 dgn....

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Corali: jeetje wat een rotnieuws :( Hoe is het gegaan bij de gyn?

Bibababy: ja de dagen tot je mag testen duren inderdaad langgg... Wanneer zou je eventueel mogen testen?

Hier op 8 dagen na mijn eisprong als het goed is. Vorige keer had ik maar een lf van 9 dagen dus het is spannend hier. Mijn lf wisselt nogal dus ik test pas als ik echt op de 14 dagen zit. Al denk ik wel dat ik ongesteld ga worden want ik heb eigenlijk de normale klachtjes die ik altijd wel heb ;)

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Corali Wat erg!!!:(Dikke knuffel en veel sterkte met de curettage en het verwerken van alles!!

10. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    De 10e zou ik mijn nod hebben sterre82, dus nog ff wachten :)
    van mijn vorige zwangerschappen weet ik nog dat ik laat positief teste, dus eerder heeft voor mijn gevoel geen zin. al hoor ik de testjes schreeuwen in mijn nachtkastje ;)

11. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sterre en Bibababy!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Wij hebben net n mooi kloppend hartje gezien :D

13. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jihaaaa, fijn!!!!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat fijn Lucindalice!!!Gefeliciteerd!en geniet ze!!

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankjewel Madeliefje!

16. Bibababy

Bibababy Actief lid

11 sep 2013
    146
    0
    0
    ooohhh wat leuk! gefeliciteerd lucindalice

17. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Bibababy!

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bibababy: nog even wachten inderdaad, spannend! Ik heb gek genoeg nog helemaal geen testdrang maar dat zal komende dagen wel veranderen :p

Sinaasappel: 9 weken alweer, hoe voel je je? Hebben jullie het al bekend gemaakt of wachten jullie daar nog even mee?

Lucindalice: wauw, gefeliciteerd! :D Hoe gaat het?

19. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd lucindalice!!

Voor de wachters....succes.

Hier, weinig verandering. Mn vriend wil wel een 3e kindje maar (zoals hij het zegt) ergens volgend jaar ofzo. Dus ik zeg...als ik nu zwanger raak is het er ookpas volgend jaar :)
    Hij wil nu nog geen definitieve anticonceptie. In bed wil ie weer perse een condoom maar hij kan zich in de douche niet inhouden :-S
    Ach ja...ik houd gewoon mn temp bij om inzicht te krijgen en we zullen het wel zien.

20. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Dankje Sterre en Syra!!

Hier veel moe, spugen en nog n infectie gehad, verder erg spannend deze zwangerschap, maar toch geniet ik!

Deel Deze Pagina