Huh @Lucindalice zag de miskraam datum dacht shit, maar nu ik goed naar je banner kijk zie ik dat je zwanger bent.....jaaaaaa....gefeliciteerd (goede begeleiding mbt je lichamelijke klachten?)
Goofychick: welkom! Leuk een vierde Ik moet eerlijk zeggen dat hier heel soms ook nog twijfel is maar dat dat ook puur organisatorisch is. Daarom ook besloten om niet gericht te vrijen maar het gewoon af te wachten wanneer het raak is. Al merkte ik wel enige teleurstelling toen ik vorige keer ongesteld werd.
@ Goof, haaaaaai meis!!! O dus nog soort van in de twijfelmodus, maar zo te horen komt het er wel van , leuk!!!!
Dankje voor de felicitatie! Miskraam was even minder , maar hopelijk zit het nu helemaal goed! Heb nu volop begeleiding 2 tot 3 dagen in de week zit ik in het revalidatie-centrum en om de week bij de gynaecoloog, het is zwaar, maar het komt helemaal goed! Jij ook succes!
@Sterre, ik moet wel eerlijk zeggen dat ik een derde minder heftig vond dan een tweede....de twee jongens hebben zoveel aan elkaar en de derde moet overal wel mee dus is erg makkelijk. Enige zware vond ik mijn aanvallen (vreemde duizelingen etc......) en daardoor tot een maand of zes van mijn dochtertje echt op tandvlees gelopen. Maar gaat goed nu. Het is zooooo leuk.......ik zit elke dag te genieten. Zeker nu in de stekker uit mijn werk heb getrokken, vermoeiend maar leuk!
Hallo meiden kennen jullie me nog? Ik had bewust afstand genomen want ik merkte dat ik teveel bezig was met zwanger worden. Steeds onregelmatig ongi enz. Vanmorgen toch weer getest na bijna 50dagen vond ik dwt dat wel kon. Binnen notime een vette streep. Stond echt te shaken. Ik test straks nog eens want ik geloof t eigenlijk niet !!!
Hmmmmm........hier wel een heel vreemd temp kaartje.....trekkend gevoel in lies.....en vage test....en veel te vroeg na ei nog.....
Dankjewel We zijn ook heel blij!! Kan t nog steeds niet echt geloven. Ik heb zovaak een nega test in handen gehad. Gisteren ging t ook heel stom. Ik wilde al een paar dagen testen, maar had een ongi gevoel (na ong 51 dagen) en dacht dat de ongi er eindelijk aan zat te komen, maar hij bleef. Test gekocht en steeds geen tijd. Gisteren om 14uur dacht ik ik pies ff in potje, leg dat ding op de kast en zie t straks wel, zoals zovaak. Maar nu kwam ik 2 uur later op de badkamer, maak t licht aan en kijk,,,,,,,aaaaaaaaaaaaaa 2 vette strepen!! S'avonds een digi gedaan en weer binnen no time ZWANGER en effe later 2-3 dus ong 4 a 5 weken zwanger. Maar goed precies weten we t dus niet! We schatten dus ongeveer 5 weken ivm klussen enz dus een juni baby denken we. Ik ben al wel helemaal in babysfeer nu. Het kamertje was ondertussen een flinke rommelkamer en alle spulletjes staan in dozen op de kelderkamer. Maar ik moet me nog inhouden, morgen is de jongste jarig, wordt 3 en dus bezoek. Ik moet dus nog ff die testen opbergen enz
Hihihihi InLove, moet een beetje lachen om je verhaaltje. Heel veel plezier morgen en alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje