Sinaasappel: gefeliciteerd met de goede echo! Inlove: wauw, gefeliciteerd! Wat fijn zeg na al die onzekerheid, heerlijk! Gefeliciteerd met je jongste ook Hier even een snif-momentje vanmorgen... De oudste is voor het eerst naar school. Hij had er énorm veel zin in en zat al in de klas voor ik z'n jasje had opgehangen Komt wel goed maar voor mij is het wel even maf, weer een nieuwe fase.
Inlove gefeliciteerd!!!! Wat heerlijk voor jullie. @me ik zet mn nod op 2 nov. We hebben wat geklust en ik denk dat ik mn eisprong gevoeld heb een dag voordat ik iets voelde. Maar aangezien mn cyclus raar loopt (zie onderschrift) hou ik t op 2nov. Als ik dan een nega test heb en nog geen ongi ga ik maar eens naar de ha of de gyn.
Hier even wat minder aanwezig, mijn hoofd staat even iets minder naar zwanger zijn en worden maar dat komt vast wel weer.
Hoi meiden, Volgens mij ben ik zwanger! Ik testte vrijdagochtend een heel licht streepje en vandaag al wat duidelijker... Mijn nodig is pas dinsdag of woensdag, dus hopen dat het goed blijft gaan, maar voel me in ieder geval wel zwanger... misselijk met vlagen, ruik alles super goed, en mijn humeur....laat ik het daar maar niet over hebben.... afwachten nu. Ga morgen vroeg weer een testje doen!
Mooi Zoes, ik hou het morgen in de gaten Hier alles oke, heb wat mindere dagen achter de rug gehad met veel buik-, en rugkramp, maar gelukkig maakt het kindje in m'n buik het ondanks dat toch goed
Corali: sterkte! Syra: hopelijk een normale cyclus voor jou! Zoes: oewh spannend! Ben benieuwd Lucindalice: he bah zeg dat je zo'n last hebt van buik- en rugkrampen Hier alles rustig, ik zit iig weer op het wachtbankje
@ Sterre, ik voel me gelukkig al wat beter. Succes op het wachtbankje, die tijd duurt altijd zo lang vind ik.
Hey zoes...spannend!!! Ik ben 2 dagen terug zwaar ongesteld geworden. Heel heftig, lang geleden dat hetzo zwaar was. Ach ja we tellen weer verder.
Mmm Syra balen! Op naar een nieuwe ronde ik duim voor je! Hier een al wat donkerder streepje...joepie! Hoef er niet meer voor te turen. Nu di-woe afwachten en hopen dat het goed zit. Voelt wel zo.....
Zoes: ook van mij al voorzichtig proficiat Lucindalice: gelukkig dat je je al beter voelt! Pff ja die wachtdagen duren zooo lang Syra: wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent geweest Ga je nog een afspraak maken bij de ha? Misschien een keer een echo hoe het er van binnen nu uitziet...?
Ik twijfel of ik naar de ha moet gaan. Als ik me onderschrift bekijk lijkt er wel een continuïteit in mn cyclus te komen. Mn ongi is 2 dagen heel heftig geweest. Zo heftig zelfs dat het na het douchen langs mn benen liep (sorry voor de details) De 3e dag al veel minder en daarna nauwelijks nog iets. Vrij normaal lijkt me?! Ik wacht nu weer even af. Ik blijf tempen in de hoop dat ik er iets van ga snappen haha.