En nog steeds n lage temp en geen smiley.... Volgens de gebruiksaanwijzing van de test kun je op elk tijdstip testen, maar ik test al erg vroeg om 0530u, vraag me af of ik zo toch niet mijn piek kan missen? Gelukkig wel wat slijm gespot, hopelijk komt m'n eitje snel
Ze adviseren tussen 10 en 16uur dus 5.30 mss erg vroeg. Ik heb geen dikke strepen gehad maar zeker weten een ei
Dankje voor je reactie inLove! Ik ga nu even door met zo vroeg testen (kan even niet anders) en tempen en mocht ik hem zo toch missen dan heb ik weer n wijze (en dure ) les bijgeleerd. En we gaan maar door met om de dag klussen. Had nog n discussie met manlief of dagelijks klussen kwaad kan. Ik wil nu graag om de dag en evt. met de eisprong nog wat extra, hij wil dagelijks....maar dan ben ik bang dat de zaadjes niet meer goed kunnen herstellen....
En dan dacht ik dat wij de enigen waren, dit had ik kunnen schrijven alleen hebben wij 2 meiden en een jongen. En helaas is onze zoon niet sterk genoeg voor de borst (heel verhaal zkh ed.) heb hier nog steeds erg verdriet van. Ook onze familie staat niet te springen (bij de derde al niet). Wij gaan dus voor de vierde, alleen als de natuur het ons gunt, Devlin mochten we krijgen door de lange MMM.
@ Masami, dus als ik het goed begrijp laten jullie nu gewoon de natuur zijn gang gaan? Jammer dat je zoontje niet aan de borst kon
Ja lucindalice, we willen zoals het nu staat niet weer de mmm in, want dat is een zwaar traject. Maar ik zeg nooit nooit Devlin en ik zijn de derde dag met spoed opgenomen in het zkh met een zwaar virus, hier hebben we 8 dagen gelegen en pas op de derde dag wisten we dat hij het zou gaan redden zware tijd. Dit heeft hem zo erg verzwakt dat hij de borst niet meer kon drinken. Ik heb nog weken gekolft, maar met nog 2 kinderen en zelf opgenomen te zijn geweest kon ik dat helaas niet volhouden.
Jeetje Masami, dat klinkt als n geweldig zware start zeg! Zijn jullie beiden nu weer helemaal gezond? Ik kan me voorstellen dat de MMM een zwaar traject moet zijn ben je wel voorspoedig zwanger geraakt van je meiden? Hoop voor je dat moedertje natuur je nog een vierde zal schenken
Hier ook voor bezig voor nr 3. Hebben er veel zin in maar ik vind het ook spannend hoe het straks daadwerkelijk zal gaan. Wordt dan ook mijn 3e keizersnede dus dat vind ik wel wat nadelig, maar houdt ons niet tegen.
@ Bloesem, welkom, lijkt me ook wel heftig een derde keizersnede. Heeft de gyn iets gezegd over hoe het eruit zag bij de 2de? Soms zeggen ze toch iets over hoe je baarmoeder ervoor staat? Mag je nu dan niet meer natuurlijk bevallen?
Wij zijn niet niet bezig, maar gaan wel voor een derde. Binnenkort hoop ik. Bij mij wordt het dan ook een geplande keizersnee. Heb bij de eerste een spoedkeizersnee gehad, bij de 2de weer een keizersnee (geen spoed ook niet gepland) en bij een derde zou het dus een geplande zijn. Daardoor wel de bewuste keuze om wat te wachten totdat de jongste zichzelf wat meer kon redden. Nu met manlief de discussie wanneer de pil de deur uitgaat! Maar....8 weken geleden heel licht ongesteld geweest. Alleen maar bruin zeg maar. Heb het kunnen redden met 1,5 dag een inlegkruisje. Nu de pil doorgeslikt ivm vakantie, maar wel wat misselijk 's ochtends geweest (werd er wakker van) en zit onder de puistjes op mijn rug. Slik nog wel de pil.....maar word er wel wat zenuwachtig van, haha! Zeer waarschijnlijk beeld ik het me gewoon in hoor, want ben immers gewoon aan de pil. Maar goed, als het aan mij ligt, gaan we rond oktober/november stoppen met de pil
lucindalice, ja we zijn nu gelukkig allebei weer helemaal gezond, al heeft Devlin nog wel last met drinken. Hij mag nu al flessen van 150 ml hebben, maar na 100 soms 120 ml zit zijn maagje al vol en slaapt hij weer. De meiden waren de eerste en vijfde ronde op de natuurlijke weg raak en met Devlin wou het maar niet lukken, gelukkig bestaat de MMM. We zijn zeer dankbaar dat we hem hebben mogen krijgen.
Jeetje masami, wat heftig! Dus de natuur ook de vrije hand bij jullie? Hier was nr 1 in 2 maanden raak, nr 2 in 4 maanden en nr 3 na 6 maanden. Ik heb pcos, maar zonder grote problemen. Ik heb niet elke maand een eisprong, maar zeg maar elke twee maanden arts heeft ooit gezegd dat het na mijn 25e snel bergafwaarts zou gaan met mijn vruchtbaarheid. Nu ben ik 28 en nr 3 is net geboren het kan dus heel goed zijn dat het er voor ons niet meer inzit, maar tot mijn 30e laten we het op zijn beloop. Daarna hebben we afgesproken het erbij te laten. Nu is dat wel makkelijker gezegd dan gedaan we zien wel tegen die tijd. Hoop dat het nog 1 keertje mag lukken! Hoop dat de natuur jullie ook gunstig gestemd is masami! Jammer he, dat mensen overal een mening over moeten hebben?... Tsja, het is mijn leven en hoe ik dat in wil vullen mag ik gelukkig lekker zelf weten
@masami. Wat een heftige tijd voor jullie, maar wat een ontzettend schattig koppie heeft ie. Het zal moeilijk zijn geweest maar zo'n mooi kindje maakt alles goed.
Dank je syra en ja dat is zo dat poppie maakt het allemaal goed samen met zijn zussen Janneke idd er zijn altijd mensen die het beter weten in hun ogen. Maar als ik leef voor een ander leef ikzelf niet. Wij zijn erg gelukkig en dat telt. Ik hoop dat het jullie ook snel gegund is, iedereen hier natuurlijk.
Eerste 2 waren allebei ongepland. Bij beiden een lange bevalling gehad en lang geperst maar lagen beide keren verkeerd en kwamen vast te zitten. Kans dat dit weer gebeurd schatten ze groot in dus vandaar wordt het een geplande. Mocht het zover komen.
@ mamavanjuul, hopelijk gaat je man snel overstag. Wij hebben inderdaad ook iets langer gewacht nu. Jongste is van juni 2011. Ik wil er echter ook niet teveel tijd tussen hebben zitten. Dus we hebben afgesproken om tot eind van dit jaar te proberen en mocht het dan nog niet gelukt zijn dan laten het misschien bij 2. Bij de 1e 2 was ik in 3e ronde zwanger. Daar zijn we nu voorbij dus ben heel benieuwd of het gaat lukken.
@ Masami, wat een knulletje Gelukkig nu lekker beiden gezond. O, ik zie dat de oudste al 13 is! Die maakt het dan natuurlijk al extra bewust mee. @ Bloesem, ok ik snap het en ook dat het weer n risico met zich mee zou kunnen brengen. Lijkt me wel fijn dat het deze keer gepland gaat worden. Hier was ik 3x de eerste ronde zwanger, helaas eindigde de derde zwangerschap in een vmk in juli , heb daar nog steeds regelmatig verdriet van. De ronde na de MK hebben we even rustig aangedaan en de menstruatie afgewacht om te weten waar we aan toe zijn. Deze ronde gaan we er weer volop voor!
Wij zijn weer bijna thuis! Mijn man en ik zijn de afgelopen 5 dagen met z'n twee in Rome geweest, dat was echt even nodig na de miskraam en donderdag begint m'n revalidatie-traject. Het was echt even fijn samen, ook al hebben we de kids flink gemist. En we zijn met z'n twee gegaan en hopelijk met z'n drietjes of meer teruggekomen . M'n ovu-test was namelijk positief! Dat zou echt heel leuk zijn