Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hier wisten we het bij de eerste niet en bij de tweede wel. Ik vind het voor allebei wat te zeggen. De verassing bij de eerste ( al was mijn gevoel echt een jongen ) maar het weten wat er in je buik zit bij de tweede was ook heel bijzonder. Ik neig bij een derde om het ook te willen weten maar ben er nog niet 100% zeker van :)

Waar ik naar uit kijk; het zwanger zijn zelf (héérlijk ondanks mijn verschrikkelijke ischias :() de bevalling (al was de eerste een ramp en riep ik bij de tweede 'dit nooit meer' :D Ging heel snel maar super goed. Het is toch heel bijzonder en mooi. De bv vond ik beide keren ook magisch maar ook de rest. Die kleine voetjes, de geur, het kloeken.

Waar ik tegenop zie; die ischias! Bij de eerste kon ik soms gewoon niet meer lopen en na de tweede dacht ik na de bevalling dat ik uit elkaar zou vallen. Gelukkig heeft de osteopaat heel goed geholpen dus ga ik daar zeker weer heen. Stiekem kijk ik ook wel op tegen de gebroken nachten :)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Welkom maudvanl!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hier wisten wij het ook niet bij de eerste en bij de tweede wel. Heeft allebei wel wat. We hebben afgesproken het nu weer een verrassing te laten zijn...maar zal nog wel lastig zijn denk. Het voelt als een afspraak om niet voor NOD te testen, wat ik dus altijd wel doe...

Leuk om een groep mensen te spreken die bewust voor meer dan 2 of meer kindjes gaat! Ik lees veel bekende dingen/situaties!

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij wisten bij beide dat t meiden werden. Ideaal voor de kamer, spullen enz. We willen t nu ook weten en iedereen mag t weten. De namen hebben we wel geheim gehouden.

5. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ik kon bet niet laten, test gedaan en natuurlijk omowit!:(

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Aah jammer Corali!!

Ik verwacht hier een info 1dezer dagen. Rugpijn, gespannen borsten en blegh. Ik wacht tot t weekend, al heb ik dan nachtdienst en dus niet handig testen, maar goed. Vanwege die mega lange ronde vorige keer wil ik zo lang mogelijk wachten met testen.

7. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, dat is altijd zo naar n omo-witte test :(

@ Inlove, dat snap ik heel goed dat je zo lang mogelijk wilt wachten met testen, zo naar die lange onregelmatige cycli :(

Hier loopt m'n temp ietsjes op, ben benieuwd wat FF gaat zeggen. Spanning in m'n buik is iig wat afgenomen en voel me niet meer echt vruchtbaar, dus m'n ei zal wel geweest zijn.

O ja, wat betreft de naam geheim houden, het is maar goed dat wij zelf het geslacht niet wisten, want ik riep al n jaar of 10 dat onze dochter ....... zou gaan heten en dat is het uiteindelijk ook geworden ;)

8. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Corali!

Wij wisten bij beide kindjes het geslacht en dat zou ik mocht ik weer zwanger raken, zeker weer willen weten. 100%. Hebben bij de jongste een geslachtsecho laten maken met 16 weken en dat zou ik zeker weer doen. Ik ben veels te nieuwsgierig.

Waar ik het meest naar uit kijk is het geven van borstvoeding, ik vind dat echt zo bijzonder, een kleintje dat groeit op iets van jou. En wat me ook heel bijzonder lijkt is de reactie van de twee kids op een baby.

Waar ik niet naar uit kijk zijn de gebroken nachten ;)

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Borstvoeding vind ik ook echt prachtig! Alleen soms iets minder praktisch als het openbaar moet of als je eigenlijk eens n nachtje door zou willen slapen ;)

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Corali Balen:( maar het kan ook nog te vroeg zijn! Ik duim voor je!

@borstvoeding helemaal fan hier, vind het echt zo knus en gezellig. (en praktisch!!)En nachtvoeding stel ik me gewoon op in en ik doe dat altijd liggend in bed...heerlijk! Nu zal het wel slopender zijn de nachtvoedingen, omdat er dan eentje naar school moet...;):D Ach...komt wel goed!:) Eerst maar eens zwanger zien te worden:p

11. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Doorslapen hihi wasda?? Nee met bv trok ik de kleine naar me toe, tiet erin en ik doezelde verder. Echt ideaal!!

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Bv geven is trouwens wel het 'enige' wat ik kan doen en dan nog liggend ook. Eerste 4 weken was ik bij m'n dochter aan bed gekluisterd, pas na anderhalve maand kon ik haar zelf optillen en zitten.
    Zoonlief heb ik 9 maanden gevoed, we wilden beiden nog verder, maar het was 'op', was alweer 5 maanden zwanger van nr.2 en nog geen kilo aangekomen in m'n zwangerschap
    M'n dochter heb ik n half jaar gevoed, ze wilde zelf (helaas) niet meer :(

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    ja lekker he!;)

14. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    @corali. Balen maar miss idd te vroeg.

Ik kijk heel erg uit naar de zwangerschap. De schopjes en het bewegen in m'n buik.
    Daarnaast kijk ik ook heel erg uit het geven van borstvoeding. Bij m'n eerste heb ik dit maar 4 maanden kunnen doen en bij de tweede slechts 4 weken. Nu ben ik erachter gekomen dat dit door slechte voorlichting kwam en nu heb ik me meer verdiept erin en weet ik nu wat er toen mis ging en wat ik nu dus echt niet weer wil.

15. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, jaaaa de trappeltjes, heeeeerlijk!
    Hopelijk lukt de bv nu wel!

O ja, ik vind het ook minder dat je overal op moet letten met eten....ben daar namelijk erg panisch in :)

16. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms nu al, als m'n darmen bezig zijn, dat ik dan denk o ja zo voelde het.

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ow ja de schopjes (even t trampolinespringen op de blaas vergeten)

En eten, ik pak geen alcohol en geen rauwe vis of rood vlees. Denk er eigenlijk niet zo bij na, veel dingen eet ik nu ook niet

18. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    haha ja idd...oooooo we zitten hier allemaal weg te zwijmelen hihi:D

19. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Syra, dat heb ik ook :D... Dan denk ik echt van "he???? Dat kan toch nog niet???" :D

Wat betreft het eten, ik vind echt alles "eng" dan... Behalve als ik het zelf bereidt ;)

20. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Vind het overal op letten niet zo heel moileilijk. Drinken doe ik sowieso al (bijna) niet, roken ook niet meer. Enige dat ik wel eens mis is carpaccio maar verder dan dat gaat het gelukkig niet :)

Kan me voorstellen dat bv soms heel praktisch is maar vinden jullie het ook niet soms heel zwaar?

Deel Deze Pagina