Kletsen over 3e, 4e, 5e...kindje in de maak?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sterre82, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, ik vind het soms lastig om in het openbaar te voeden en om zelf genoeg bij te eten om niet te veel af te vallen. Voor de rest heel plezierig dat je geen flesjes hoeft uit te wassen :D

2. Syra

Syra Actief lid

23 mei 2013
    229
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond bv geven eigenlijk nooit zwaar. Het gemak van altijd bij hebben. En als er raar naar gekeken werd deed ik er een doek over of ik draaide weg.
    Ik vond het zelf soms naar dat alleen ik dit moment had met de kinderen en niet m'n vriend.

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Ik ook niet, ik ben niet zo'n stappert dus voeden in t openbaar geen last van. Ik had gelukkig genoeg, liep lekker, kids groeide goed, heerlijk!

4. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Bv vond het heel mooi 2 keer 6 maanden gedaan. Maar vond het ook soms best zwaar dat ik zo op de klok aan het leven was. Ik vind af en toe tijd voor mezelf ook lekker en heb dat ook soms nodig. Kolven op werk of ergens anders vond ik verschrikkelijk, dus dat beperkte me soms meer als ik wilde. Toch zou ik het graag de volgende keer weer willen doen.

5. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ mama van Juul, klinkt mooi die natuurlijke ks. Meekijken dat hoeft voor mij niet denk ik, maar wat zou het fijn zijn om je baby op je borst te krijgen. Ik was zo verdrietig beide keren dat je zo lang in je eentje aan het wachten bent totdat je naar je kind gebracht wordt.

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Kolven vond ik af en toe best fijn. Ik kolfde flink wat af. Lekker zittend achter de laptop (gelukkig geen foto's van :D )
    Ik moet wel zeggen dat ik t beide keren maar 3mnd gegeven heb (live) wel langer gekolft. Kreeg dat met werk niet geregeld. Nu werk ik minder en anders dus mss dit keer wel langer.

7. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Aahhhh, mijn zusje belt net helemaal overstuur. Komt erachter dat ze zes weken zwanger is was nog niet gepland nu maar wel over een tijdje. 1 keer onveilig gedaan en meteen raak. Ik denk dat ze na de schrik wel blij is straks.

8. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ow bloesem, dat zal idd schrikken geweest zijn! Maar dat was ik ook de eerste keer hahha. Zat wel in de planning, maar opeens een posi test in je handen heb sta je ff te shaken. Mss belt ze je straks wel terug en is ze heel blij! Had ze het al aan haar partner verteld?!

9. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Bloesem, dat zal inderdaad wel even schrikken zijn geweest, hoop dat ze nu na het bezinken helemaal happy is :)

10. Corali

Corali Actief lid

12 aug 2013
    342
    0
    0
    Ohhh Bloesem gefeliciteerd! Spannend en even schrikken maar wel erg leuk!

Hier rustig avondje gehad en voel van alles (of haal ik.me toch echt gewoon van alles in mn hoofd). Vond t atijd irritant, meiden die van alles voelden en ook elke ronde zo obsessed bezig zijn. En nu... Nu ben ik er zelf 1... :p:$ OMG! Steken in.je liezen, was dat nu juist goed of slecht? ;) Kan me niet herinneren dat ik dat vorige keren heb gehad nl.

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Corali: jammer van de negatieve test :(
    Ik vond bv geven op zich niet zwaar maar het beperkt je wel in bepaalde mate. Ik vond kolven op het werk bijvoorbeeld best lastig. Niet dat het niet lukte maar als ik dan iets af moest hebben vergat ik het weleens..:) Met als gevolg, of énorme boobs of lekkage ;)

Bloesem: dat is inderdaad even schrikken! Maar wel gefeliciteerd hoor tante ;):)

12. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Corali, je kunt ook al bijna testen!! Spannend!!! De ronde van m'n vmk was ik er ook mega-obsessed mee bezig... Gelukkig daarna wat afgezwakt, al denk ik elke minuut van de dag wel aan gezinsuitbreiding ;)

@ Sterre, o dat lijkt me ook niets dat kolven op je werk...

13. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Dank jullie wel voor felicitatie.
    Ze kwam gisteravond nog langs. Ze had na de 1e schrik wel meteen gevoel dat het heel bijzonder is. Dus ze ging met voorraad foliumzuur en nr. Van de Vk naar huis haha.
    Nu hoop ik nog meer dat het bij ons snel raak is, zou wel erg leuk zijn om samen zwanger te zijn.

Zijn jullie (oudste) kinderen ook alweer naar school? Wat is het stil in huis.

14. Lucindalice

Lucindalice VIP lid

3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    @ Bloesem, dat zou geweldig zijn samen zwanger!!!

Vandaag is voor mij een spannende dag, mijn revalidatie-traject begint. Ik ben erg benieuwd, maar vind het ook wel n beetje eng... De komende 4 maanden 2-3x per week een dag naar het revalidatie-centrum. Hopelijk ben ik aan het eind van het jaar een ander mens :)

15. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Bloesem Gefeliciteerd!! leuk hoor een neefje/nichtje onderweg! weet ze nu dat jij ook bezig bent? of wist ze dat al?

@Corali Spannend!ik hoop dat die steken goed nieuws betekenen!!

@Lucindalice Succes met de revalidatie!! Wel intensief...duim dat je je gauw een ander mens mag voelen!!

Zo, hier waarschijnlijk ei in zicht, heb vruchtbaar slijm, dus ben benieuwd wat mijn ovutestje vanmiddag doet! Vanavond lekker weer aan de klus:D

16. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Hier niet in de maak(helaas) al zou ik nog graag willen maar mn man niet(nog) daar ben ik nog niet helemaal achter.
    Hij zegt van niet dus laat t even rusten al slik ik dus geen pil meer hormoonrommel.

Wij hebben praktisch gezien plek genoeg in de auto alleen in huis moet er of zolder verbouwen of 2 kids kamer delen (tijdelijk later verbouwen) ik zie niet het probleem om 2 kids een kamer te laten delen later is t minder fijn maar dan ben je al weer wat jaartjes verder.

dus hopelijk kom ik hier toch snel meekletsen:)

17. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Mijn 2 meiden slapen ook op 1 kamer. Zo slapen ze beiden goed genoeg ruimte en ik vind t wel handig.

18. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Met zn tweeen op eenkamer vind ik pas een probleem als hun dat gaan vinden maar ze willen zelfs nu al regelmatig bij elkaar slapen dus denk niet dat moeilijk is dan.
    Alleen wat is dan praktisch om te voorkomen dat ze toch gaan klieren met slapen gaan een stapelbed of 2 losse bedden

19. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    O en ook niet geheel onbelangrijk geld voor later voor studie? sparen jullie of is dat voor hun zelf later (ik heb alles zelf gedaan)

20. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Wij hebben 2 losse bedden. Ik mijn dochters niet in een stapelbed. Op vakantie gaat dat ook niet goed.

En sparen,,,,tsja wat is dat.

Deel Deze Pagina